Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 512
Heisann freaks!
Har hatt problemer med dataen min i noen måneder nå, men ettersom at det har kommet og gått og i mine øyne ikke vært noe skadelig har jeg ikke brydd meg før nå..

Uansett-
1. Noen ganger fryser dataen i et par sekunder (maks) og lager noen ulyder via headsettet, som om lyden i filmen/spillet eller uansett hva det er henger samtidig med dataen. Dette skjer en gang i blant. Lyden kan sammenlignes lyden dataen lager når man BSOD'er. :/

2. Merkelig lyd som om dataen henger seg opp eller har tenkt til å BSOD'e og alle skjermene blir svarte. Ingen ting mer. Trodde først den gikk i dvalemodus og ikke ville komme seg ut av det igjen.

Når jeg startet dataen etter at nr. 2 skjedde for andre gang før i dag (med en måneds mellomrom) gikk dataen igjennom en reperasjons program elns og gjenoprettet systemet til et tidligere punkt.

Her er hendelseslisten!

Det ser ut som at "LoadPerf" er en feil som gjentar seg, men vet ikke hva det er. Den ene kritiske feilen er restarten av dataen som skjedde rett etter problem nr 2.

Takker for all hjelp!

PS: Kan det være hovedkortet?
Learning by doing
Undef's Avatar
dette er et Software problem, ville gått for en full reformatering
Ahh, den er kjip.
Måken's Aspirant
Fleff's Avatar
Donor
Feil i hendelseliste er HELT normalt, dette kan jeg garantere at alle Windows maskiner har!

Kjør en minnetest du