Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 799
Hei dere,

Helt ny på dette, kun testet cubensis med venner tidligere, men ikke å lage te på.

Hva anbefales? Denne er nylig anskaffet innenlands dyrket, i følge ryktene. Potensen tilsies å være 1/3 av norm, så en svak batch.

Hva tenkes om at jeg koker te på 1g for en "mikrodosering"?

▼ ... over en uke senere ... ▼
Trådstarter
16 4
Vennlig advarsel, denne var overhodet ikke 1/3 av norm i potens. Det var ujevn styrke i disse, jeg og en kompis endte opp med 4g hver, og den trippen tar tid.. Jeg har fortsatt ikke helt landa, siden lørdag. Det blir litt av en triprapport for å si det mildt.

"Har du stilt inn bilen på verdensrommet?"
"Nei, faen, det glemte jeg.."

Forbipasserende burde vite bedre enn å gå forbi huset mitt kl 03:00 på natta XD

Parallelle dimensjoner, Norrønne guder, dimensjoner er ikke hva vi tror, og tid er en løgner.
Jeg tror også jeg ved uhell reiste tilbake i tid og tok med meg en av mine indre barn til huset mitt idag.
Jeg fikk brått minner av å besøke huset mitt, men da jeg var typ 7-8 år gammel.

Jeg må stoppe nå, prøver å organisere litt, kompisen er brått litt hardbarket, men koste seg fjell i sin egen vibe og fungerte som tripsitter ved behov. Men ja, vi hadde to vidt forskjellige tripper, og jeg hadde læremestere i flere av dem.

Tricksteren er en liten luring, han tok meg med til ett bibliotek, men jeg fikk beskjed om at det var for tidlig..

Fred være med dere
New generation
colakork's Avatar
Kult at du fikk dykket i dybden. Har selv blitt dratt tilbake til gamlere "jeg'er" og løpt i gresset som det barnet jeg var, i det tankesettet og emosjonelle tilstanden jeg da hadde. Det er sprøe greier, hvor ekte det er når du er midt i det.

Du er en veldig stødig kar, i og med at du taklet det. Håper du koste deg, det høres ut som om du har fått masse nå til å tygge på og omformulere de neste årene fram. Det er kjekt, og mystisk!