Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1649
Jeg har vært i arresten et knippe ganger. I hvert tilfelle har jeg overnattet på Grønland i Oslo.

Den siste gangen jeg var på glatta fikk jeg øye på en tralle med blader på vei ut derfra. Mener jeg så noen Vi Menn blader. Dette begynner å bli en liten stund siden.

Snuten fortalte aldri at det tydeligvis tilbys lesestoff til gjestene. Helt siden den gang har jeg vært nysgjerrig på hva slags utvalg som er å finne på denne tralla!!

Er det noen her inne som har peil eller?
Leste noe Pondus den gang, da
Jøss aldri hørt om. Men vet de gir sigaretter om man ønsker det håper ikke d blir noe neste gang men isåfall skal jeg spørre
Når jeg satt 7 døgn på glatten fikk jeg så mye lesestoff jeg ønsket. Aldri lest så mye bøker før.
Ved korte opphold kan man bare ringe på og spørre om få lesestoff så får man blader eller bøker. (Hvis du ikke har oppført deg mongo da)
Førstefiskevasker
Barte-Sam's Avatar
Polititidende?
▼ ... noen uker senere ... ▼
klart du får bøker
Sitat av Rapdosbombados Vis innlegg
klart du får bøker
Vis hele sitatet...
Hva bestod utvalget av?
Når jeg var der hadde de en tralle med 4 rader. Kanskje 60-80 bøker totalt. Også hadde de endel blader også. Skjønte det som de bytta ut blader og bøker iblant. De fikk gratis av div steder når nye utgaver kom. Deks fikk jeg se 2 uker gamle vi menn osv.
Sist endret av Fashen; 4 uker siden kl. 19:57.