Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1481
for å bli tatt med 160 piller zopiklone bestilt fra DNMO?

Jeg har nå ventet 4 uker på en pakke med 160 piller zopiklone. Forvente razzia?

Innenlads sending. Kan ikke nekte bestilling av prekære grunner.
Lite sannsynlig, men du bør ta forhåndsregler... Antar du har slettet alt av info på tlf nettbrett og pcer samt renset kåken? Hvis ikke gjør det nå
Tvilsomt at det blir noe razzia. Min erfaring når pakker ikke kommer er at selger roter eller scammer. Posten leverer stort sett alltid kjapt. Det går ikke gjennom noe tollbehandling eller scanning innenlands.

Skulle det mot formodning bli hull i pakken og postmannen leverer til politiet så er ikke zopiklon det verste - kanskje du får en liten bot for brudd på legemiddelloven.
Jeg henter ut imovane hver mnd på resept mot søvnvansker. Har aldri sett behov for å kjøpe det illegalt. Får du noen rus av det?
Sist endret av Hagen32; 15. juni 2024 kl. 14:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Det blir gjerne innenlands sendt over 1 million pakker med ulovlige rusmidler hvert år og kanskje bare noen tusen av disse blir oppdaget.
Så det er større enn størst sjanse for at enten så har ikke selger sendt, selger svindler deg eller det er posten som er litt sein med leveringen. Mest sannsynlig er det selgeren.

Tviler på at du blir tatt, iallefall ikke får ransakelse for noe så lite. Og hadde du blitt tatt så snakker vi kanskje maks 5000-10.000 i bot.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nå har det gått sirka 6 måneder uten snuten på dør. Fortsatt sjanse for husransakelse?
Sitat av einsteindragon Vis innlegg
Det blir gjerne innenlands sendt over 1 million pakker med ulovlige rusmidler hvert år og kanskje bare noen tusen av disse blir oppdaget.
Så det er større enn størst sjanse for at enten så har ikke selger sendt, selger svindler deg eller det er posten som er litt sein med leveringen. Mest sannsynlig er det selgeren.

Tviler på at du blir tatt, iallefall ikke får ransakelse for noe så lite. Og hadde du blitt tatt så snakker vi kanskje maks 5000-10.000 i bot.
Vis hele sitatet...
Hvor har du de tallene fra? Er ikke utenkelig men ble innmari nysjerrig på hvilken kilde du har fått dette tallet fra.
Vennligst ikke spor av tråden min før jeg har fått svar.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sjansen er liten nå.
Mest sannsynlig får du brev om at saken er henlagt eller så ble du scamma fra første stund og politiet har ingenting på deg.
Takk for svar, Dodecha!

Jeg har aldri hørt om noen som har fått razzia etter 6 måneder.

Sitat av Dodecha Vis innlegg
Sjansen er liten nå.
Mest sannsynlig får du brev om at saken er henlagt eller så ble du scamma fra første stund og politiet har ingenting på deg.
Vis hele sitatet...
Når kan jeg føle meg helt trygg?

Jeg har i alle fall ryddet kåken.
Sist endret av Larokke; 28. november 2024 kl. 10:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vært der, gjort det.
Man kan ikke si at det er 100% sikkert, men jeg vil tro du er ganske sikker nå.

Ingen av oss kan bekrefte dette, da noen som jobbet med dette uansett ikke ville skrevet det her/fortalt deg at du var trygg.
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Man kan ikke si at det er 100% sikkert, men jeg vil tro du er ganske sikker nå.
Vis hele sitatet...
Nydelig, SaerDnAX.

Men jeg ønsker uansett å spørre om hvordan du kom til konklusjonen at jeg er ganske sikker nå?

Dvs. hva baserer du det på? Har du egen erfaring eller hørt om andre?
Sist endret av Larokke; 28. november 2024 kl. 12:26. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Vært der, gjort det.
Jeg kan heller ikke garantere tryggheten din, men jeg kommer fram til konklusjonen basert på tiden som har gått, samtidig som jeg har erfaring fra tidligere selv. Var i en lignende situasjon selv for veldig lenge siden.

Jeg tror du kan slappe av, men følg likevel litt ned, og et tiltak du kan gjøre er å prøve å ikke havne i samme situasjonen igjen.
Min erfaring hvis pakka ikke kommet så er det fordi jeg har blitt scamma.

Hvis politiet tar tingene mine så er det fordi pakken har blitt tatt av tollen og jeg får et brev om at dopet mitt (kosttilskudd som er i gråsonen) har blitt destruert.

Jeg tror det skal litt mer til enn noen piller for at politiet skal besøke deg, ellers har de veldig lite å gjøre om dagen.