Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 896
Fikk en kapsel av en bekjent som skal være Aduvanze. Tidligere var de rosa og blå med s489 på rosa delen og 70mg på andre. Denne står det tev på ene delen og fargen er oransje og den blå som vanlig 70mg. Noen som kan bekrefte at dette er ny norm eller ihvertfall eksisterer? Har bilde men finner ikke ut hvordan jeg legger det ut fra tlf

https://imma.gr/122865x5c533 Her er bildet
Sist endret av Mraduvanzed; 19. september 2023 kl. 17:32. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg stoler vanligvis mer på vennene mine enn freak. Jeg vet ikke hva som er annerledes nå.

Pilla di er legit.
Sist endret av IneartheDx; 19. september 2023 kl. 17:36.
Da må vi definere venner. Er mer en bekjent som jeg ikke alltid vet hvor jeg har. Tror ikke han vil meg vondt, men surrer litt kanskje. Ville bare vite at noen hadde sett en sånn før. Så ikke jeg tok avføringsmidlet han egentlig skulle gi til hesten sinMen da er den good to go. Takk for hjelpen.
Dette er Volidax 70 mg. Lisdeksamfetamin er virkestoffet.
Helt lik som Aduvanz.
Sitat av Dekoder Vis innlegg
Dette er Volidax 70 mg. Lisdeksamfetamin er virkestoffet.
Helt lik som Aduvanz.
Vis hele sitatet...
Der kan du se! Da hadde jeg noe jeg kunne Google og fant da frem. Det kommer alltid noe godt ut av å spørre. Ingen spørsmål er dumme bortsett fra dine sa læreren min alltid
Anonym bruker
"Snakkende Rån"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er leveringsproblemer på Aduvanz, så mange får Volidax akkurat nå, meg inkludert. Den har ikke like pene farger som aduvanzen!
Det stemmer! Rosa å blå har en egen uskyld over seg. Er ikke bare der det er leveringsvanskeligheter. Samme med Subutex vet jeg. Har vi spist opp alt sammen. Har farmasien begynt å spise av lasset, eller er det også krigen i ukraina sin feil dette også. Eller er det rett og slett et gammelt triks pusherne brukte for å få opp prisene. Tilbud og etterspørsel…….