Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 2088
Dette er kanskje et litt nybegynner spørsmål, men lurer på om noen kan oppklare hva kick er for noe? Det ligna på mdma i krystallform, men fyren kalte det altså for "kick". Er det en form for amfetamin kanskje?
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eneste definasjonen jeg kjenner av kick/kicker er at det beskriver at mengden som det snakkes om er akuratt nok til å fungere bra. Jeg bruker det om hasj, mengde akuratt nok til en joint eller to, eller mdma, coke osv , dosering som akuratt er nok til å gi et kick. Jeg kan anta det var mdma du så og at mengden var "en kicker"
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvis det er blankt/gjennomsiktig og ser ut som knust glass så er det mest sannsynlig crystal meth/metamfetamin. Ganske nytt i Norge, og gir en rus bedre en heroin (synes jeg). Nedturen svarer dog noen ganger hardere en tradisjonelle amfetaminsalter.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hvis det er blankt/gjennomsiktig og ser ut som knust glass så er det mest sannsynlig crystal meth/metamfetamin. Ganske nytt i Norge, og gir en rus bedre en heroin (synes jeg). Nedturen svarer dog noen ganger hardere en tradisjonelle amfetaminsalter.
Vis hele sitatet...
Åja, takk. Da slapp jeg å ta feil av det for mdma
høres rart ut.. spør de hva det er du, så bruk testkit for å bekrefte det er hva de sier.

med tanke på rus så tenker jeg 2 ting når jeg hører "kick", det er enten når noe "kicker inn", altså rushet fra et og annet rusmiddel, el dårlig mekka hasj. husker alle dårlige hasjmekkera skrøyt "kickera" opp i skyene. 10 år erfaring senere så vil jeg tørre påstå de kickera er bare noe som fucker jointen el gjør bongtrekket for langt til å ta alt inn i et skikkelig trekk, og at om man klarer mekke ut de kickera uten å bruke for mye varme så får man mye mer "kick" og effekt per g.

men om det er brunaktig krystaller som mdma så ville jeg vært veeeldig skeptisk til å prøve "kick", høres ut som det er no nytt.. da f eks en blanding av ting, et RC, el bare en idiot som selger d.
Anonym bruker
"Selvforsynt Rødmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Forbinder også "kick" med diverse rester etter produksjonen som kan gi akkurat denne effekten. Som startgass og amfetamin, eller er det bare en myte? Virka fyren oppegående? Mange idiot-langere finner ofte på diverse bullshit bare for å skille seg fra konkurrentene.
SammeFaenGårNokGreit
Absurd's Avatar
Enig med første som svarte på posten til TS at "KICKER" , er "en liten bit av ditt rusmiddel som jeg kan ha til gode uten å måtte gi noe tilbake for det (altså at man får en liten bit av det det gjelder gratis..)".

feks: "Heey bror kan jeg bomme en kicker av den makkan eller? ( Hei min gode venn den amfetaminen så veldig god ut, jeg har desverre ikke noen penger men kunne jeg stilt meg selv så til bry at jeg spør deg om å få en liten bit(KICKER) fra deg uten at du skal stille økonomiske krav tilbake til meg?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Forbinder også "kick" med diverse rester etter produksjonen som kan gi akkurat denne effekten. Som startgass og amfetamin, eller er det bare en myte? Virka fyren oppegående? Mange idiot-langere finner ofte på diverse bullshit bare for å skille seg fra konkurrentene.
Vis hele sitatet...
Han har vært ganske oppegående så langt. Det virka som han brukte det som et kallenavn for noe. Visuelt så så det så ut som brun mdma, men med sukker spredt utover det, snodige greier.
Anonym bruker
"Fremmed Blåhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Grønt&brunt Vis innlegg
Han har vært ganske oppegående så langt. Det virka som han brukte det som et kallenavn for noe. Visuelt så så det så ut som brun mdma, men med sukker spredt utover det, snodige greier.
Vis hele sitatet...
Det "sukkeret", glinser det? er det hvitt? er det liksom små "flak" som er litt tynne med en litt større overflate?

Hadde vært svært skeptisk til dette, i mine øyne høres dette ut som en type hjemmelaga speedcocktail. Og er du uheldig er det både MDMA og metamfetamin, noe jeg sterkt fraråder å blande mtp skadepotensial.

På en annen side kan det være krystallisert MDMA som bare har mistet noen flak som ligger løst sammen med klumpen i posen.

Om du legger litt av det krystalliserte som ligger løst i posen på et sølvpapir og varmer med en lighter under, og innhalerer gassen å den smaker typ søtt/svidd gummi er det metamfetamin.

Take care, vær forsiktig.
men hvorfor spurte du han ikke hva det var? hvis du oppfattet det som et kallenavn? typ: «hey jeg aner ikke hva kick er bro, hva er det fornoe? hvordan er rusen? hva slags virkestoff er det?»
Anonym bruker
"Svak Ørret"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hadde vært svært skeptisk til dette, i mine øyne høres dette ut som en type hjemmelaga speedcocktail. Og er du uheldig er det både MDMA og metamfetamin, noe jeg sterkt fraråder å blande mtp skadepotensial.
.
Vis hele sitatet...
MDMA og (meth)amfetaminer er ganske trygt i forhold til andre comboer.
Sier ikke at det er ufarlig, men det er en haug med diverse andre ting med mye større skadepotensiale som er farligere å mikse.

MDMA er veldig ofte blandet ut med meth og/eller andre ting uansett, derfor det alltid er greit å ha testkit.


Anonym bruker
"Tropisk Kirkevar"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Speed med tilsatt søte, salte, glinsende, gass absorberende cut. Standar narkis speed. Folk på sprøyter elsker det, sniffer får sår nese etter,1 linje..l
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA og (meth)amfetaminer er ganske trygt i forhold til andre comboer.
Sier ikke at det er ufarlig, men det er en haug med diverse andre ting med mye større skadepotensiale som er farligere å mikse.

MDMA er veldig ofte blandet ut med meth og/eller andre ting uansett, derfor det alltid er greit å ha testkit.


Vis hele sitatet...
MDMA er sjeldent utblandet med meth i Norge og Europa, fordi det er ikke populært i Norge, og det er ikke noe behov for å kutte det ut med meth her, fordi MDMA'en i Europa er såpass "lokal-produsert". De fleste ecstacy-tablettene i Europa er i all hovedsak produsert av nederlandske, belgiske og franske kjemikere som f.eks. CP (Checkpoint), og er som regel top-grade shit. Hender seg at det er en pille her og der som er kuttet med amfetamin, men har aldri hørt eller sett en pille med meth i seg. I statene er tilfellet noe helt annet fordi meth er såpass utbredt der.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
MDMA og (meth)amfetaminer er ganske trygt i forhold til andre comboer.
Sier ikke at det er ufarlig, men det er en haug med diverse andre ting med mye større skadepotensiale som er farligere å mikse.

MDMA er veldig ofte blandet ut med meth og/eller andre ting uansett, derfor det alltid er greit å ha testkit.


Vis hele sitatet...
Hvis MDMA’en er knust i fillebiter så er den etter all sannsynelighet blandet ut med dritt, men hele krystaller skal være enten eller.