Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 1729
Jeg vil ikke gjøre dette om til noe slags forum for posting av bilder (har sett at flere har gjort det den siste tiden), men jeg vil bare ha litt kritikk på disse 3 bildene jeg har tatt. Kommer ikke til å lage flere bilde-kritikk-råder. Jeg vet at den lille planten foran skriften på bilde 3 burde ha vert borte, men jeg så ikke den før jeg var kommet hjem, og det så ikke så bra ut når jeg tok den vekk. Var ikke helt fornøyd med vinkelen på bilde 2 heller.. Bildene er egentlig gamle, og tatt med et middels dårlig fotoapperat, men jeg tok å "frisket de opp litt"

http://farm7.staticflickr.com/6171/6175974228_0c86129345_z.jpg

http://farm7.staticflickr.com/6157/6175447755_29932a4acf_z.jpg

http://farm7.staticflickr.com/6153/6175973636_791ecda3b3_z.jpg
Sist endret av Avatar; 27. februar 2012 kl. 21:10.
Jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, men på bilde to følte jeg at det du tok bilde av var i veien for fjellene bak... Det ga meg liksom ingenting, men ellers var de to andre fine
Sitat av AmundK Vis innlegg
Jeg har ikke så mye jeg skal ha sagt, men på bilde to følte jeg at det du tok bilde av var i veien for fjellene bak... Det ga meg liksom ingenting, men ellers var de to andre fine
Vis hele sitatet...
Det var det jeg også syntes
Sist endret av Avatar; 27. februar 2012 kl. 21:13.
Synes det er kult å se hva folk får til med kamera, jeg..

Uansett, de to første bildene vekket iallefall minner fra jakta.. Lenge til neste gang :/ synes bildene var helt greie, muligens litt kjedelige? Null peiling, though.
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Avatar Vis innlegg
Jeg vil ikke gjøre dette om til noe slags forum for posting av bilder (har sett at flere har gjort det den siste tiden)
Vis hele sitatet...
Sitat av Beskrivelsen av dette underforumet
Vis frem dine egne eller kommenter andres fotografier.[…]
Vis hele sitatet...
Pene farger på myraheia 1 og Myraheia 2.

Det blå i #1 passer ikke helt inn med fargen på myra tho, og vignetteringen er litt sterk.

#2 er veldig pent. Lys flekk mot nedre bilderand omtrent på senterlinja som ødelegger litt, men ellers en fryd for øyet.

Old farm tool: Også litt sterk vignett (ser fiolett ut i de øvre hjørnene). Den lyse stripa som treffer planten litt til venstre i bildet gjør at planten får ufortjent mye oppmerksomhet, men ellers flotte greier.

Større versjoner på flickr.
Tusen takk for kritikker! Flott å høre at det er noe jeg får til
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Kan du gjøre det øverste bildet litt større så jeg kan ha det som wallpaper? Hvis det er greit? Synes det var dritbra
Sitat av Quakecry Vis innlegg
Kan du gjøre det øverste bildet litt større så jeg kan ha det som wallpaper? Hvis det er greit? Synes det var dritbra
Vis hele sitatet...
Det går helt fint Her er linken til den største versjonen jeg har: http://farm7.staticflickr.com/6171/6...86129345_b.jpg
Se på flickr brukeren min som Jonta linket til for andre størrelser. Alle andre er også velkomne til å bruke det til bakgrunn om de vi, men spør om det er andre ting dere skal bruke det til.
Sist endret av Avatar; 28. februar 2012 kl. 22:15.
De to første gir meg lite. Flott område jeg gjerne kunne gått tur i.

Det siste bildet kunne blitt interessant om du gjorde noe med kameravinkelen. Kom deg ned til bakken og få vognen ut av senter.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Trådstarter
Sitat av Markmus Vis innlegg
De to første gir meg lite. Flott område jeg gjerne kunne gått tur i.

Det siste bildet kunne blitt interessant om du gjorde noe med kameravinkelen. Kom deg ned til bakken og få vognen ut av senter.
Vis hele sitatet...
Unskyld. Så ikke svaret før nå...
Ja, du er velkommen til å gå tur der, det er fin natur overalt rundt! Finn "Heggesetra" i Norddal, og forsett videre oppover. Vi har et sel på setra, så er godt kjent der. Har bestilt er nytt kamera (Nikon D5100), så jeg skal prøve å få ta nyere og bedre versjon av alle nå i sommer Takk for all kritikk!
Fin natur, men ikke noe å rope hurra for.
Bra resultat for å bare hatt et Sony DSC-S980 ...

Liker at det er nærmest kvadratiske bilder, ... flott natur og fode bilder med grei komposisjon.
Min egen preferanse ville nok hatt mindre farger i bildet siden du har lagt til en vingnett, men jeg vet dette er en smaksak fra person til person.
Du må beise sjarken!
ga meg minner fra rypejakta
Bilde 1 og 2 synes ikke jeg var noe spesielt med, men jeg likte veldig godt bilde 3. Det var veldig fint
Kan jeg slenge meg på denne? Jeg gjør det, jeg.
Trenger tilbakemelding på dette bildet. Jeg vet ikke om budskapet kommer godt nok frem. Og om det gjør det - er det for naivt? Søkt? På forhånd takk!

http://i47.tinypic.com/358nzlv.jpg

... ikke tenk koffert.
Likte veeeldig godt det første, men jeg syntes du skulle croppet vekk en del av forgrunnen, syntes det tok for mye fokus av de flotte fjellene
Sitat av SlappyHours Vis innlegg
Kan jeg slenge meg på denne? Jeg gjør det, jeg.
Trenger tilbakemelding på dette bildet. Jeg vet ikke om budskapet kommer godt nok frem. Og om det gjør det - er det for naivt? Søkt? På forhånd takk!

... ikke tenk koffert.
Vis hele sitatet...
TøØnsberg, right?
Jepp. Kjenner du personene på bildet?
Nå som jeg ser de første bildene igjen må jeg si at jeg liker dem godt bare fordi de minner om jakta som var og skal komme. Lyste opp dagen min
Sitat av SlappyHours Vis innlegg
Jepp. Kjenner du personene på bildet?
Vis hele sitatet...
Neh, sett de på greven.