Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1659
Hva har du investert i?

Er det noen crypto fremover du ser stort potensiale i?

Noen andre som tjener bra penger på dette?
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Protip: Brukernavnet ditt blir sannsynligvis ikke endret til rikmann via investeringstips på Freak.no

Fra spøk til revolver så vil jeg personlig ikke anbefale å investere i cryptocurrencies, i alle fall ikke før du har tilegnet deg godt med informasjon. Veldig brå forandringer i verdier, svinger fort og da kan man lett gå på en smell.

Selv har jeg kun tjent ordentlige penger via Bitcoins.

Håper allikevel noen har tips og triks, lykke til!
Sitat av Adeith Vis innlegg
Protip: Brukernavnet ditt blir sannsynligvis ikke endret til rikmann via investeringstips på Freak.no

Fra spøk til revolver så vil jeg personlig ikke anbefale å investere i cryptocurrencies, i alle fall ikke før du har tilegnet deg godt med informasjon. Veldig brå forandringer i verdier, svinger fort og da kan man lett gå på en smell.

Selv har jeg kun tjent ordentlige penger via Bitcoins.

Håper allikevel noen har tips og triks, lykke til!
Vis hele sitatet...
investerte 4000 kr for 5 uker siden har gått greit så langt!

Kommer en del bra ICO's fremover som det kan bli litt penger ut av. BTC tror jeg bare vil forsette å stige vanvittig fremover.
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av fattigmann Vis innlegg
investerte 4000 kr for 5 uker siden har gått greit så langt!

Kommer en del bra ICO's fremover som det kan bli litt penger ut av. BTC tror jeg bare vil forsette å stige vanvittig fremover.
Vis hele sitatet...
Moro.

Skal innrømme at jeg elsker de plutselige pengene, men føler det er altfor risikabelt da det er vanvittige mengder penger og lite trygge rammer.

Føler egentlig at BTC har nådd toppen, men det er nok lite sannsynlig, tror det vil stige enda mer jeg og.