Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 5809
Hei, dere.

Jeg har noen spørsmål. Jeg har Ps3 og 4.
Ps4 kjøpte jeg brukt. Begge er stilt inn på sone 2 for dvd. Ps 4 kan ikke stilles inn mer. Det betyr vel at han som hadde den før meg har brukt opp de 4 mulighetene til å skifte. Jeg vil gjerne ha Ps4 til å spille dvd fra USA. Ps3 kan bare spille sone 2 den også, men den vil jeg ikke slette for der er det mye i minnet.

Hvordan kan jeg skifte mer på Ps4?
Kan jeg skifte mer dersom jeg setter den i fabrikkinnstillinger? Initialisering?
Den kan fremdeles spille norske spill, selv om dvd sonen er endret, eller...?

Finnes det andre måter å se sone1 på?

Takknemlig for svar.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Bruker folk DVD lenger?

Eg ville ikkje brydd meg meir med format og sonebegrensinger. Last ned Handbrake, RIP dvden på pc, og stapp resultatet på minnepenn som du plugger i playstationen for å sjå film. Då har du i tillegg ein finfin kopi av DVDen.
Sist endret av vidarlo; 30. april 2017 kl. 17:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
2 0
Selvsagt brukes dvd. Det er original Saturday Night Live. De 5 første sesongene. En sesong er 8 dvder.

Takk for tipset, men er usikker på om jeg orker å rippe 40 dvder....
Not a real gamer
retovio's Avatar
Det går fortere enn man tror å rippe DVDer. Tok meg en par dager og rippe rundt 100stk. Det blir som om du sitter på pcen som helt vanlig bare at du setter inn en DVD i ny og ne. Itillegg så er det veldig befriende å ha de lagret digitalt, slipper slitasje og "hakk" i plata, kan skifte film fra soffaen uten å gå bort til avspilleren.