Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  826 134790
Nå som heist er noen dager unna, er det noen som leiter etter nordmenn å spille med?
Etter oppgradering til PS4 er vi kun to aktive og trenger derfor to spillere til.
Vi nærmer oss begge 30, men vi liker å tro vi er ungdommelige til sinns. Jeg er rank 121 med 3 k/d og min andre partner in crime er rank 60 med ca 1 i k/d. I påvente av heists har vi for det meste hatt det gøy med fly i freemode eller etterlignet morsomme aktiviteter/jobs fra Achievement Hunter sine Let's Plays.
29 selv, add meg gjerne: ahattest
Add meg. Problemvoksen
Nå som heist er ute, er det noen som trenger noen å spille med? Vi er 3 stk, hvorav jeg er mest aktiv, de to andre har vel som oftes muligheten til å spille i helger. så om noen trenger en person(jeg har som regel muligheten til å spille ettermiddager/ helger) eller om det er noen som trenger 3 personer(så kan det være en mulighet å fått spilt i helger) så si fra! Vi spiller på Xbox One og kommuniserer på skype. Vi er mellom 20 og 25 år, rank mellom 70 og 120.

Send pm så kan vi snakkes videre der.
Noen seriøse som spiller på PS3 her? Og som mangler kompetente medspillere? Og som vil hoste den tredje heisten?

Add meg i så fall:

Panegyricon

Jeg er best som pilot (helikopter og fly), men fungerer greit i alle andre roller også. Rank 134. Har alle våpen, og alltid mye armor og snacks. Klarer å unnslippe politiet når spillet ber meg om det.

Jeg har litt ustabil linje, så jeg tar ikke sjansen på å hoste. Har fullført de to første heistene sammen med randoms uten mic. Jeg har ikke mic selv heller. Det virker overflødig i et såpass enkelt spill. Det som gjør heists litt håpløst innimellom, er det faktum at hele oppdraget failer hvis bare 1 spiller faller ut eller blir drept 1 gang for mye. Og serverne er fortsatt ustabile nå i starten, virker det som.
Hvis noen kunne tenkt å spille GTA på PS4, send meg en friend-request! Er 23 år, og bruker mic(helst Skype, Mumble etc.). Brukernavnet er Fredrick91.
Sist endret av McPuffMuffin; 11. mars 2015 kl. 17:17.
Er ferdig med den tredje heisten nå. PS3. Send meg en invite hvis du hoster den fjerde eller noen av jobbene som leder opp til den. Særlig hvis du trenger en pilot.

PSN-nick: Panegyricon
Haar Heist endelig kommet nå? PÅ PS4 online også eller?


Peace
TheRushingGoblin @ PS3, bruker skype.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Oppgradert til PS4 nå, så gjerne add! mangler 2 aktive spillere!
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei.
Vil gjerne få gjennomført GTA sine heist, målet er der hydra/helikopterene osv blir unlocket fra kjøp siden. Problemet er at jeg ennå må fullføre prision break.. INGEN SOM VIL JOINE MEG... De som joiner etter 1 time avslutter eller er drittunger..

Hva kan jeg gjøre, evt hjelpe?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Hei.
Vil gjerne få gjennomført GTA sine heist, målet er der hydra/helikopterene osv blir unlocket fra kjøp siden. Problemet er at jeg ennå må fullføre prision break.. INGEN SOM VIL JOINE MEG... De som joiner etter 1 time avslutter eller er drittunger..

Hva kan jeg gjøre, evt hjelpe?
Vis hele sitatet...
Det holder å bare være med noen andre. Prøv å bli med noen som gjør humane labs setupene.

Håper de kommer tilbake med weekends på heistene. Var ganske bra bonuser og null problem med å skaffe folk
Sitat av KaiN Vis innlegg
Hei.
Vil gjerne få gjennomført GTA sine heist, målet er der hydra/helikopterene osv blir unlocket fra kjøp siden. Problemet er at jeg ennå må fullføre prision break.. INGEN SOM VIL JOINE MEG... De som joiner etter 1 time avslutter eller er drittunger..

Hva kan jeg gjøre, evt hjelpe?
Vis hele sitatet...

Hei KaiN,
er dette på PC eller konsoll? Hvis det er på PC kan jeg gjerne fullføre et par heists med deg til helgen, fredag eller lørdag. Jeg er godt over lvl 100, og har relativt mange timer innabords. Send meg en PM så får vi til dette.
Sitat av Caracalla Vis innlegg
Hei KaiN,
er dette på PC eller konsoll? Hvis det er på PC kan jeg gjerne fullføre et par heists med deg til helgen, fredag eller lørdag. Jeg er godt over lvl 100, og har relativt mange timer innabords. Send meg en PM så får vi til dette.
Vis hele sitatet...
Hei.
Det er PS3 dessverre, men har funnet ut at jeg må gjennomføre human raid:EMP, så snart hydra blir stjulet fra carrien så får alle crew unlocket hydra.
Problemet er å få inviten, blir random..
Er ingame å venter atter venter, kjedelig

PS.
Er det verd å invistere GTA V i dataspill enn PS3? Må i såfall bytte ut datamaskin, men det er kanskje win-win
Sist endret av justastonedhuman; 9. september 2015 kl. 22:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KaiN Vis innlegg
Hei.
Det er PS3 dessverre, men har funnet ut at jeg må gjennomføre human raid:EMP, så snart hydra blir stjulet fra carrien så får alle crew unlocket hydra.
Problemet er å få inviten, blir random..
Er ingame å venter atter venter, kjedelig

PS.
Er det verd å invistere GTA V i dataspill enn PS3? Må i såfall bytte ut datamaskin, men det er kanskje win-win
Vis hele sitatet...
Så fort den Heist setupen er fullført (hvor du stjeler Hydra fra hangarskipet) så får alle som klarte den Heist setupen unlocket Hydra. Et evt. crew du er med i har ingenting å si, og det å stikke av med Hydraen er ikke nok, du må stjele Hydraen og levere den uten å bli skutt ned av jagerene som kommer etter deg.
Når det er gjort kan du kjøpe Hydraen til 3 mill GTA$..
Sitat av JohnMichael Vis innlegg
Så fort den Heist setupen er fullført (hvor du stjeler Hydra fra hangarskipet) så får alle som klarte den Heist setupen unlocket Hydra. Et evt. crew du er med i har ingenting å si, og det å stikke av med Hydraen er ikke nok, du må stjele Hydraen og levere den uten å bli skutt ned av jagerene som kommer etter deg.
Når det er gjort kan du kjøpe Hydraen til 3 mill GTA$..
Vis hele sitatet...
Okei.
Av alle flaks så poppet det opp invites, fikk gjennomført den, stjal hydraen å leverte den.
Men nå er jeg like ulykkelig, 3 millioner er jo vanvittig, er kanskje på tide å støtte rockstars med ca 300,-kr
Sist endret av justastonedhuman; 10. september 2015 kl. 08:11.
Vær den som hoster Pacific Standard finalen og gi de andre tre minimalt så er 3 mill GTA$ tjent inn rimelig kjapt..
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Hvis noen vil game (PC) er det bare å legge meg til på Steam. Er rank 31 og skal til å begynne Prison Break. Har tatt ett av setup-oppdragene.
Sist endret av robhol; 10. september 2015 kl. 13:26.
Hvis noen vill spille online så bare add skyslayer94 på xbox 360. Har headsettmic og/eller skype. Add meeee ;D
Heter "Absinfinite" på xbox 360 om noen fortsatt gamer der, spiller en del online
Har oppleved altfor mye cheatere på PS3 nå, blir de aldri tatt? Har lest at rockstars bruker å ha banwave på pc konsoll, gjelder det bare pc/evt nyere konsoller?
Har de noe form for VAC system, system som automatisk tar cheatere? Cheatere er greit, men la de havne på cheater pool, hold de unna oss normale
▼ ... over en måned senere ... ▼
Noen som kunne tenkt seg $10,000,000 ++ i GTA Online på PS4? Det kan jeg enkelt fikse for deg denne helgen, i bytte mot litt av din tid. Nærmere bestemt 7,5 til 10 timer, av din tid.

Per nå er det bare én ledig plass igjen på laget som skal få has på "Criminal Mastermind" challenge en vilkårlig dag denne helgen. Prøvde å rekruttere via (norsk) crew "KOFN" men folk er så inaktive på socialclub at jeg får vondt i magen.

Send PM om du er interessert, og bare hvis du har den tiden og ballene som skal til.
Sitat av thecakeisalie Vis innlegg
Noen som kunne tenkt seg $10,000,000 ++ i GTA Online på PS4? Det kan jeg enkelt fikse for deg denne helgen, i bytte mot litt av din tid. Nærmere bestemt 7,5 til 10 timer, av din tid.

Per nå er det bare én ledig plass igjen på laget som skal få has på "Criminal Mastermind" challenge en vilkårlig dag denne helgen. Prøvde å rekruttere via (norsk) crew "KOFN" men folk er så inaktive på socialclub at jeg får vondt i magen.

Send PM om du er interessert, og bare hvis du har den tiden og ballene som skal til.
Vis hele sitatet...
Klarte dere å gjennomføre det?
Sitat av KaiN Vis innlegg
Klarte dere å gjennomføre det?
Vis hele sitatet...
Hei! Morsomt at du skulle spørre.. Hadde akkurat tatt den avgjørelse å holde meg for god for å komme med noen skryte-post her men, du fikk meg på andre tanker. Ja, vi greide det! Døde én gang (ja, meg ) under det oppdraget der vi stjeler hydra, men da hadde det ikke gått så lang tid så vi begynte på nytt. Etter nesten 12 timer med relativt hard gaming fikk vi det til.

[CENTER]http://bildr.no/image/M0lQYW9M.jpeg[/CENTER]

Har dessverre ingen timestamp men, det bildet der er så legitimt som det blir. Til de som vil prøve seg på samme bragd; bruk kuruma, kjøp den tyngste armor i klesbutikken, alltid maks snacks og armor i inventory - så er det egentlig ikke så vanskelig..
Sist endret av thecakeisalie; 30. oktober 2015 kl. 23:29.
▼ ... noen uker senere ... ▼
JAHA!?!?
Da har jeg kjøpt GTA V til datamaskin gjennom steam, men linked feil PSN bruker på social-club.. Nå kan jeg ikke unlinke, om jeg unliker å linker så havner jeg på samme bruker (som er feil)!
Har prøvd å opprette en support men den fungere heller ikke?

Noen med samme idiotisk problem, som kan og ville vært unngått om rockstars hadde eid en smule forståelser?

Beklager, fant feil!
Slettet loggen og alt de siste timene, det fungerte TAKK GUD.
Sist endret av justastonedhuman; 14. november 2015 kl. 00:31.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Hei jeg spiller gta v på PS4 hadde fet på ps 3 men overførte det til PS4 så når jeg spillet på ps3 at det var en som hadde moded kontoen min på ps3, vil det skje noe mer kontoen min? Er det sant at det kan skje noe med ps4 maskinen om rockstar stenger meg ute? Har ikke gjort noe galt jeg viste ikke om det før jeg logget på ps3.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen av dere som spiller ennå?