Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 7771
Tror tittelen sier det meste. Tenkte å lodde stemni gen for dette før videre planlegging foregår.
Følger denne! Det spørs helt når det blir osv for min del.
Dette er noe jeg kunne vært interessert i, endelig et treff i Tromsø.
Når jeg så denne tråden tenkte jeg at dette passet perfekt, en liten svipptur opp fra Bodø. Er vel på tide å lære seg norgeskartet snart...

Blir nokk noen timer for langt nord for min del Kos dere!
▼ ... over en uke senere ... ▼
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Blir kansje vel intimt med 3 mulige? Eller kansje perfekt? Vi er jo ikke så sosiale her oppe i nord.
Jeg er muligens med. Har en liten frykt for å avsløre hvem jeg er, men tror nok jeg kommer over det om dere arrangerer. Kan ta med noen flere freakere om det er ønskelig.
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Sitat av Nether Vis innlegg
Jeg er muligens med. Har en liten frykt for å avsløre hvem jeg er, men tror nok jeg kommer over det om dere arrangerer. Kan ta med noen flere freakere om det er ønskelig.
Vis hele sitatet...
Ingen som skal tvinge deg til å vise ID eller noe slikt, foruten muligens bartenderen om du vil kjøpe øl Er ikke så nøye for min del hva du heter!
Følger tråden. Spørs når hvor osv....
Foreslår 20. eller 21. Desember. Kanskje litt i seneste laget, men da er jeg i byen. Hadde vært gøy å være med!

Sitat av GreenRay Vis innlegg
Når jeg så denne tråden tenkte jeg at dette passet perfekt, en liten svipptur opp fra Bodø. Er vel på tide å lære seg norgeskartet snart...

Blir nokk noen timer for langt nord for min del Kos dere!
Vis hele sitatet...
Haha:P Du er definitivt ikke fra Nord. Lett å tro at Tromsø og Bodø er nabobyer, men når man er naboer i nord har man litt større hage enn hva som er vanlig sørpå. Helst gjerne fergeleie og flere fjell som gjerde i mellom.
Sist endret av kn^tte; 24. november 2016 kl. 01:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av murloc Vis innlegg
Ingen som skal tvinge deg til å vise ID eller noe slikt, foruten muligens bartenderen om du vil kjøpe øl Er ikke så nøye for min del hva du heter!
Vis hele sitatet...
Heh, jeg kjenner i alle fall en av dere fra før. Ikke at det blir noe problem, regner med de fleste fra freak har noen hobbyer/meninger de ønsker å holde skjult.
Følger! Hadde vært fett med et treff i Tromsø
▼ ... noen uker senere ... ▼
Medlem
murloc's Avatar
Trådstarter
Foreslår vi kjører på med dette. Kan godt ta en dato nærmere julaften for min del. Passer egentlig stort sett uansett.
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Si ifra om dere arrangerer noe nyttårstreff
▼ ... noen uker senere ... ▼
Fattigmannsblod;
Underklass's Avatar
Jeg stemmer for å forsøke å få igang et treff i løpet av de 3 første månedene av året.. Noen som stemmer imot?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Stemmer i med Underklass. Vil gjerne treffe Freaks i Tromsø