Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3592
hey! jeg husker da jeg var liten at jeg spilte et spill på ps1 som lignet veldig på star wars (kan godt hende det var det). men det var hvertfall vinter og man så igjennom noen kikkerter og det var store roboter man skulle skyte ned.. noe som lignet på star wars episode v. noen som har peiling på hva jeg snakker om? leter etter ekstrem nostalgisk stemning!
Kan ikke være battlefront da? Som er på ps2?
Trådstarter
34 5
ikke battlefront nei! det husker jeg mener kanskje at spillet jeg snakker om var på en av demodiskene som var veldig populære til ps1..
C-12: Final Resistance ?
ArbeidsledigProletar
Sitat av Brix Vis innlegg
ikke battlefront nei! det husker jeg mener kanskje at spillet jeg snakker om var på en av demodiskene som var veldig populære til ps1..
Vis hele sitatet...
Var det førsteperonskytter? Tredjeperson? Du skriver bare at du skyter ned ting.

MGS på demodisk hadde alt det du beskriver, (mer eller mindre) men kan vel knapt beskrives som STAR-WARS-lignende. :P