Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2054
http://blog.zap2it.com/frominsidethebox/arrested-development-season-4-poster-2.jpg

God morgen kjære freaks!

Idag er dagen, duket for den helt nye sesongen av Arrested Development.


Jeg gleder meg som en unge, vet ikke hvor ,mange ganger jeg har sett de tre første sesongene, det er helt utrolig hvor genial den serien er, og mener personlig at det er kanskje den mest underholdende serien som har gått på tv.
Og ikveld blir det AD-maraton på meg.

Og til alle dere med Netflix account, kan også godte dere for hele sesong 4 er eksklusiv på Netflix.

IMDB

Trailer
Hvorfor har de hatt pause fra 2006 til 2013? Aldri sett dette før, men i følge imdb ratingen er det noe jeg bør vurdere
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Fordi serien ble kansellert av Fox.

Btw sesong 4 har kommet på Netflix nå
Sist endret av kimmy9gga; 26. mai 2013 kl. 09:57.
Endelig! Takk Netflix
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Er på episode 5 nå, og må si at historien er genial! Endelig kommet til Tobias sin episode og det er den artigste karakteren i serien imho.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av kimmy9gga Vis innlegg
Er på episode 5 nå, og må si at historien er genial! Endelig kommet til Tobias sin episode og det er den artigste karakteren i serien imho.
Vis hele sitatet...
Endelig! Synd jeg har eksamen på onsdag, men etter den blir det maraton!

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Avslører de endelig at Tobias er en svart mann med en hudsykdom?
Så gjennom alle sesongene av arrested development for en måned eller to siden. Skal gå til anskaffelse av netflix nå! Må få med meg nye sesongen, genial serie.
Vurderer å skaffe meg netflix kun pga jeg ikke klarer å vente til det har kommet ut torrent. Som trolig kommer i natt. Fy faen som jeg har gledet meg til dette. Jeg har sagt det alle tråder her på freak som omhandler serier også; dette er den desidert best komiserien som noensinne har gått på TV!
Jeg synes personlig at tredjesesongen var den morsomste av alle tre, og kan på ingen måte skjønne kanselleringen! Dette blir nok maratonkjør i kollektivet her! Stakkars eksamener.
Sitat av Duckyuck Vis innlegg
Jeg synes personlig at tredjesesongen var den morsomste av alle tre, og kan på ingen måte skjønne kanselleringen! Dette blir nok maratonkjør i kollektivet her! Stakkars eksamener.
Vis hele sitatet...
Det er derfor den er tilbake også da, fordi så enormt mange vil ha den tilbake. Det skjer så og si aldri at en serie som blir kansellert kommer tilbake igjen, og det sier litt om hvor mange som faktisk liker denne serien!
Faen skulle ønske jeg ikke hadde eksamen nå
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av Screwdriver Vis innlegg
Endelig! Synd jeg har eksamen på onsdag, men etter den blir det maraton!

SPOILER ALERT! Vis spoiler
Avslører de endelig at Tobias er en svart mann med en hudsykdom?
Vis hele sitatet...
Nope... Men skal love deg du kommer til å bli sjokkert over hva Tobias har rotet seg borti.


Ble bare halvferdig maraton siden det var så fint vær ute idag. Men har moret meg som faen med episodene, og tror de fleste kommer til å glede seg.
Hawaiian organ donor
daimeno's Avatar
Lindsay har tatt et lite facelift eller? Hun som spiller henne må ha lagt seg under kniven. Ikke bare jeg som ser dette?
Sitat av daimeno Vis innlegg
Lindsay har tatt et lite facelift eller? Hun som spiller henne må ha lagt seg under kniven. Ikke bare jeg som ser dette?
Vis hele sitatet...
Jeg har nistirret siden intro scenen fra 1 episode og prøvd å se om det virkelig er samme dama. Det er noe annerledes med henne, helt klart.
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av iMAGINE123 Vis innlegg
Jeg har nistirret siden intro scenen fra 1 episode og prøvd å se om det virkelig er samme dama. Det er noe annerledes med henne, helt klart.
Vis hele sitatet...
Ja, var definitivt noe rart der.Tok litt tid å faktisk venne seg til den nye forandringen, men igjen så passer det kjempebra til karakteren.
Sitat av daimeno Vis innlegg
Lindsay har tatt et lite facelift eller? Hun som spiller henne må ha lagt seg under kniven. Ikke bare jeg som ser dette?
Vis hele sitatet...
Ser det jeg å, hvis man ser hvor lang hårfestet hennes er nå ser man det veldig godt
Så to episoder igår og synest serien var dårlig?? Bør jeg se fler eller er det (ifølge de to episodene) dette serien skal handle om?
Sitat av Magnisx Vis innlegg
Så to episoder igår og synest serien var dårlig?? Bør jeg se fler eller er det (ifølge de to episodene) dette serien skal handle om?
Vis hele sitatet...
Den begynner noe tregt, men jeg kan love deg at den blir bedre. Mye bedre! Som sagt, den er kommet tilbake fordi såpass mange elsker den.
Nowhere man
kimmy9gga's Avatar
Trådstarter
Sitat av Boo-Boo Vis innlegg
Den begynner noe tregt, men jeg kan love deg at den blir bedre. Mye bedre! Som sagt, den er kommet tilbake fordi såpass mange elsker den.
Vis hele sitatet...
Syntes selv det startet litt tregt, men så kommer serien seg, når brikker begynner å falle på plass...
▼ ... noen uker senere ... ▼
Min personlige favoritt episode var klart den med buster's Arrested Development! Syns han er en karakter som har utviklet seg enormt med tiden. Men herregud jeg har ikke ledd så mye på lenge som den episoden med Buster!