Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1620
Har funnet ut at det er utrolig mye lettere å sovne om kvelden dersom jeg hører på noe, og har i en god stund nå hørt på Tazte Priv hver gang jeg skal sove.

Har jo hørt alle sketsjene sikkert 100 ganger hver nå, og kunne tenkt meg å finne noe annet lignende.

Lurer derfor på om det finnes noen andre radioprogrammer av denne typen (som er nedlast-/kjøpbare) som noen vil anbefale? Helst på norsk, men engelsk går vel greit det også.
Sist endret av Gamgee; 28. august 2009 kl. 19:15.
Vil også anbefale radiosepesjonen, genialt radioprogram!
Sist endret av Volch0k; 28. august 2009 kl. 19:19.
Vil anbefale Misjonen med Atle Antonsen og Johan Golden.

Ikke helt i samme gata som Tazte Priv, men er utrolig mye bra med her også.

http://www.p4.no/programmer/homepage.aspx?id=751

Ligger sendinger ute på nettsiden + at det finnes podcast fra hver sending gratis på iTunes.
Sist endret av danielsk; 28. august 2009 kl. 19:26.
Radioresepsjonen stiller jeg også meg bak.

Og har du aldri hørt det, gud steike du har en bra tid foran deg. Er vel godt over 10gb ute med podcasts!
Takker for svar. Radioresepsjonen skal sjekkes ut snarest =)
Herreavdelingen er også bra. De startet i sin tid på P3, men de sendingene vet jeg ikke om er å få tak i lenger. Sjekk også ut Irma 1000 om du kommer over noe.

Jeg fant flere 100 episoder av Revolvermagasinet på TPB for noen år siden. Det er rett og slett genialt.
Herreavdelingen er vel P1-versjonen av RR, mener jeg å huske. Det gikk der for ikke så altfor lenge siden, men jeg er usikker på om det gjør det per idag. Litt mer voksen humor, men kan jammen være humre-verdig det også.
Herreavdelingen er med helt andre folk. Det går fortsatt på P1, men de startet ungdommelig på P3 for sånn ca 10 år siden.
Jeg vil også anbefale Revolvermagasinet som gikk fra 88 til 92. Det er å finne på nett.
Digger Tazte Priv sjæl! Men jeg hører mest på Misjonen med Atle & Johan, pluss avdøde kommisjonen med de samme folka. Synes egentlig kommisjonen er bedre enn misjonen.