Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1074
Jeg og noen venner skal til Sverige i helgen, riktig nokk Stockholm
vet at sverige er nokså likt norge, men kan vare godt med noen råd
om va en kan gjør og helst ikke skal gjør, plasser en ikke skal befinne seg etc etc.
Sist endret av hypernova; 5. juli 2011 kl. 01:10.
..skjönner ikke helt hva du mener! Kulturen er helt den samme, eneste forskjellen er vel at de feirer 'midtsommar'?
what the hell Du burde vel kanskje holde deg unna ting som å drikke deg dritings på byen og gjøre hærverk, rane en bank, tenne på ett hus, stjele en bil, kidnappe en unge, eller slå en svenskevits på en bar.

Ellers er det vel bare å gjøre ting du ville gjort i norge...?
Ikke fortell svenskevitser?
Sitat av The-kid Vis innlegg
Ikke fortell svenskevitser?
Vis hele sitatet...
Etter min erfaring så ler svenskene best av svenskevitsene.
er nokk mer rettet til gater jeg helst burde unngå på natterstid, bare lurer?
men er interesert i å vite om ting jeg burde se og oppleve ) aktiviteter etc. :P
Selv om du krysser landegrensa, ender du ikke opp i Narnia. Det er mye det samme. Beklager å skuffe deg.
Nå vet jeg ikke hvilken type du er, men skal du ut hold deg borte fra östermalm og gå heller ut i södermalm. Mye kulere uteplasser og mye mindre party svensker og stekere enn på öster.


edit : er du veldig tøff kan du prøve deg på "verdens sterkeste hot dog"
http://www.youtube.com/watch?v=eMLRay0s-v0
klarer du og spise den på ett og et halvt minutt får du en fet t skjorte
Sist endret av danseku; 5. juli 2011 kl. 08:50.