Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1113
Var innom dvdstrax.com idag, og skulle til å bestille:
Simpsons, The: The Complete Second Season Nok 359.00
Futurama: First Season Nok 359.00

Samlet pris på 718kr.
Da merket jeg at dem hadde lager i Danmark, ergo, jeg må betale toll og mva

Har sett disse to filmene i Bergen sentrum til 440kr stk., noe som er i ganske overpris synes jeg....

Elkjøp hadde engang The Simpsons 1. sesong til 300kr, billig eller hur?


Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt disse billig?
heh... jeg kjøpte Futurama Season one for 450
Priser hentet fra dv-depot:
Simpsons: Complete SECOND Season: Collector's Edition - kr282,41
De hadde dessverre ikke Futurama inne. Dv-depot er butikk jeg kan anbefale på det varmeste, de sender med DHL noe som gjør at du slipper toll og du får pakken rett hjem på døra.

www.dv-depot.com
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
Opprinnelig postet av phrode
Priser hentet fra dv-depot:
Simpsons: Complete SECOND Season: Collector's Edition - kr282,41
De hadde dessverre ikke Futurama inne. Dv-depot er butikk jeg kan anbefale på det varmeste, de sender med DHL noe som gjør at du slipper toll og du får pakken rett hjem på døra.

www.dv-depot.com
Vis hele sitatet...

antar du må betale med visa? hva er DHL?

ser lovende ut, tror jeg skal kjøpe, men det er vel sone1 antar jeg?
Yep må betale med visa. Dhl er et eget frakteselskap. Sjekk www.dhl.no. Og ja det er sone1.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
da antar jeg at du har handlet hos dem før også
Yep, har handlet der et par ganger. Dv-Depot er perfekt hvis man skal kjøpe mange filmer på en gang, og/eller store boxer da de sendes med dhl. Sjekk forumet deres og for svar på det meste der.
KJøpte og futurama s1 til 450.. På en fotoforretning av alle ting
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
har sjekket litt rundt, dv-depot får ikke inn futurama, så da er det ut med 450 spenn da.

Men til helgen skal jeg bruke 2000kr på dv-depot!
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Jeg har mangler noen få episoder på å ha komplett Simpsons og Futurama. De fleste er av gankse god kvalitet, så du kan jo få kjøpe dem for en billig penge av meg... Men du vil kanskje ha det originalt?
Jeg kjøpte Simpsons DVD'ene mine på Akers Mic, der koster de 400 og noe, men med studentrabatten til Akers Mic får du de for 380,- stk.

Edit: Så ja, cluet var jo egentlig, du kan gjøre det samme, altså, kjøpe DVDene der, om det finnes Akers Mic i Bergen da.
Sist endret av AnaMorph0s|s; 10. juli 2002 kl. 13:22.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
aybara: jeg har tilgang til alle sammen er faen en god del gigz det.... alle smallville og, anyway, ja, det er prinsipp saken, jeg MÅ ha dem på dvd!

AnaMorph0s|s: nice...
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
jeg tror at feks. avalon i oslo har de på dvd. Ta å ring dem å hør elns... Har sett en del futurama og simpsons dvd'er hos de ihvertfall..
Opprinnelig postet av totto
jeg tror at feks. avalon i oslo har de på dvd. Ta å ring dem å hør elns... Har sett en del futurama og simpsons dvd'er hos de ihvertfall..
Vis hele sitatet...
Der koster de bare 700,-.
Avalon importerer fra USA, derfor den slemme prisen.
MINST 12år
tore-'s Avatar
Trådstarter
kjøpte idag for 450kr er storfornøyd, men kommer til å kjøpe simpsons på dv-depot.com