Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2011
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
hmmmm......den nye smallville, jeg trodde vi hadde nok av tåpelige ungdomsserier alt med kvisegutter og en dæsj kjærlighetssorg, åsså nå som de endelig hadde kutta gilmoure girls
Jeg så faktisk på det igår kveld. av den enkle grunn at jeg skrev prosjekt, og kjeda rævva av meg, så sto tv'n rett foran trynet på meg. dermed ble jeg hylende engasjert og fant løsninga på alt allerede. cuz i'm s0 clever. eller.no

neida. man har nok av sånt.
noen jenter trenger en tv-gutt å hyle "ÅÅÅH HAN ER SÅ KJEKK!!" for vettu :>

btw; hva er gilmore girls? tror ikke jeg vet hva det er/var jeg. :>
gilmore girls:
det har ikke slutta, to av kameratene mine som jeg henger en del med ser på det, og det er helt sjukt, jeg trur de er avhengige av den serien (herregud).. pleier å fyke når det starter, får man får jo så vidt lov til å prate
hehe
er det hu tøffe mamma'n og flinke skolejentagreia som får seg kjæreste osv? tror jeg har sett èn episode elns..

men anyway.
Smallville er kjedelig, tror jeg. men jævli rawt når man skriver engelsk/økonmi oppgave og kjeder seg som en liten hest. hiiha.

jeg husker at jeg så på supermann når jeg var liten. hver lørdag kveld klokka 20.00 faktisk ;DD for smallville er kinda forfølger-serien til supermann, bare at den er lagd etterpå. ellernosånt. :>
Better than thou.
Bare Dawsons Creek kommer tilbake på skjermen kunne jeg ikke gitt mindre faen i hva de visser ellers.
En kar i et program hadde på seg en Fugazi skjorte en gang, og ettersom Fugazi (Er altså et band) aldri har gitt ut t-skjorter var dette ganske merksnodig. Det viste seg at programmet var Gilmour Girls ... so, respect!

Simpsons savner man altså sårt ...
jeg ser egentlig ganske lite på tv, er ikke mye som er verdt å få med seg egentlig, bortsett fra pizzagjengen (men har jo sett alle ep. tror jeg)
Kjære gud, ikke la nFF bli et "diskutere gårsdagens episode av Hotæill Cæsar" forum!
Såpe meg i ræva... TV er ondt.
har'em begynt å diskutere tv-serier på film/tv/video-forumet også nå?!?!? Nei dette har gått altfor langt!! kan noen stenge denne tråden?

(ironi)

da var da man skulle hatt denne funksjonen i explorer hvis det var en tråd man ikke ville lese:

høyreklikk > ikke åpne denne linken

--

gutter som ser gilmore girls? trodde bare svigermødre så på slikt... (har bare sett reklamen, så jeg vet egentlig ikke hva jeg snakker om)

ps. fant ikke en eneste kvise på clark kent jeg...
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
smallville er rå serie ! bare vent
har sett de 8 første episodene, har 8 igjen
Wannabe Ellusionist
totto's Avatar
Opprinnelig postet av mia\
er det hu tøffe mamma'n og flinke skolejentagreia som får seg kjæreste osv? tror jeg har sett èn episode elns..

Vis hele sitatet...
Det sier vel litt, en ungdomsserie med en jente som sjekker gutter sammen med mamsen sin... Neida, er drittlei av de seriene der, smallville, en UTROLIG super duper ultra serie, men nei... Faen, takke meg til Sabrina-The teenage bitch........

Totto
ser ikke på tv nesten lenger uansett jeg.
pc og irc er så altfor mye bedre


(btw: akkurat DENNA posten var min nr 100. kewl..)
Opprinnelig postet av Totto


Det sier vel litt, en ungdomsserie med en jente som sjekker gutter sammen med mamsen sin... Neida, er drittlei av de seriene der, smallville, en UTROLIG super duper ultra serie, men nei... Faen, takke meg til Sabrina-The teenage bitch........

Totto
Vis hele sitatet...
Sabrina rocks.. når det gikk i 3 tida før så jeg det hver dag etter skola... mhmm..sexxy
wee, ser ikke på såpeserier jeg.. men åpna øya litt når jeg så at supermann var med Det er jo masse lekkert på tv nå : Bigbrother! Borettslaget! Åpen Post! - begynner snart å bli en sofagris.
Tror de fleste på undergrunnsforum gir en stor faen i hva andre synes de skal se på...

folk som kun ser på det andre synes er "tøft", er uselvstendige og tøffler... ikke særlig undergrunn det, uansett hvor mye de kritiserer big brother, smallville og andre programmer.

Man blir ikke mer eller mindre "undergrunn" av det man ser på eller ikke... en som ikke har egne meninger har ihvertfall ikke noe på et undergrunnsforum å gjøre

basta
Smallville syntes jeg var veldig så morro. har bare sett en episode da, det var premiæren til serien!
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
må stikke *få med seg dagens episode av days of our lifes*
▼ ... over en uke senere ... ▼
Opprinnelig postet av Apraksin
åsså nå som de endelig hadde kutta gilmoure girls
Vis hele sitatet...
Gilmore girls by the way, og det var kult det da..
Deilig datter, og diggerz mor!!
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Noen som har smallville ?
Har 12 episoder nå.. får resten senere i kveld
Send meg en pm så kan jeg sette opp noe på gs


da er de snart i box
Sist endret av zyrtec; 18. mars 2002 kl. 14:29.
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Så litt av smallville på vcd series , men da jeg fant ut at Smallville var supermann uten supermanndrakt gidde jeg opp
The Ultimate allergy pill
zyrtec's Avatar
Opprinnelig postet av z0py3r
Så litt av smallville på vcd series , men da jeg fant ut at Smallville var supermann uten supermanndrakt gidde jeg opp
Vis hele sitatet...

Tolmodighet min venn, det kommer nok. Smallville er i startfasen skjønner du, han er ikke avslørt
Smallville er superduperdigg, har sett til ep14 nå. kommer ny 19.mars. i morra that is

http://www.epguides.com/smallville/
Han vet jo så vitt(<-er det skreve rett) selv at han er supermann, men serien er ganske gøy i forhold til alle de amerikanske såpe-og-ungdomsseriene som sendes på tv2 og norge hele formiddagen.
▼ ... over en måned senere ... ▼
"smallville tar nå en pause frem til høsten, men fortvil ikke, det er nye buffy episoder".... hvem give a fuck i ho da? *blir forbanna*

nå er det sommer, og da skal ingen få se på noe kult på tv...
jeg håper clark dreper buffy da
hehe, trudde denne threaden var død jeg og..
Uansett, teit av tvnorge og kutte ut midt i en sesong da.
Kunne ha sendt ferdig sesongen før de avslutta.. i høst eller noe.
Sesong 1 er jo straks ferdig i usa.. 2 eps igjen eller noe.
Tolmodighet min venn, det kommer nok. Smallville er i startfasen skjønner du, han er ikke avslørt
Vis hele sitatet...
Da tar det helt av.. gleder meg
Opprinnelig postet av blaZin^
"smallville tar nå en pause frem til høsten, men fortvil ikke, det er nye buffy episoder".... hvem give a fuck i ho da? *blir forbanna*
Vis hele sitatet...
Hvordan kan du klage, Buffy ruler jo
Beklager, men jeg har skjønt at jeg er så å si den eneste som ikke er spesielt begeistret over Smallville. Jada svada om at serien var så stor i USA.

Liker ikke spesialeffektene (lavbudsjettsserie), og jeg liker i alle fall ikke skuespillerene, episodene er tamme og historien er tynn... beklager...
your loss
hei hei hei! dette er veldig lite undergrunn altså!

forøvrig er Sabrina den store helten - grr!
det er vel egentlig generelt hat mot sommerferie i serier....

Menmen, sånn er det nå engang... får leke ute isteden da...=)
nFF Marshall
morten's Avatar
Gjør som meg, last ned resten av serien og se dem alikavel. Mye koseligere det =)
hadde vært moro det, men med ISDN? neppe...
Om ARaPaCaNa Dhih
Apraksin's Avatar
Trådstarter
øff, dama elsker å sitte å se på skiten, og ble svært deppa når hu hørte det skulle slutte, men så, glede over alle gleder! det kommer nye episoder av buffy!!

også jeg som trodde jeg var redda nå.............
▼ ... over en måned senere ... ▼
omg, jeg så nettop siste episode av sesong1
det var den sykeste episoden jeg har sett, den ble avslutta med 3 "cliffhangere" før det sto "to be continued"
jeg kødder ikke, jeg klarer ikke vente til oktober for og se fortsettelsen.
smallville har ødelagt livet mitt!!
Hehe, vet. SKIKKELIG irriterende slutt. *glede seg som en unge til sesong2*