Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 2269
nFF Marshall
morten's Avatar
Veldig bra, mye bedre enn vg og db sin om samme film iaf, de bare disser den, og det blir feil.

Det er det som er problemet tror jeg. Kritikerne er nesten bare på utkikk etter negative ting som kan skrives om i filmen. Det blir ikke riktig. De bør skjerpe seg, de har jo en dritdigg jobb
MINST 12år
tore-'s Avatar
rimelig artig ja
No offence, Tore, men personlig jeg synes omtalen din bærer preg av at du ikke har helt peiling på hva du snakker om.

Skuespillerpresentasjonene i filmen er helt utrolige. Anakin Skywalker, som er Obi-Wan Kenobis unge og lovende jedilærling, lever seg utrolig bra inn i manuskriptet. Såvel som de andre skuespillerne. Padme og Anakins beryktede kjærlighetsscener er inngitt med dype og fremragende prestasjoner.
Vis hele sitatet...
Skuespillerprestasjonene i denne filmen er absolutt ikke noe å skryte av... Å si at de er "helt utrolige" er latterlig.

Deres replikker er gjennomførte og rett og slett geniale. Man føler at man befinner seg midt imellom personene og deltar i samtalen.
Vis hele sitatet...
Replikkene deres er svært klisjefylte, og jeg ser ikke helt hva som er så genialt med dem.

Teknisk er filmen helt genial, super, utrolig, ubeskrivelig. Hvordan George Lucas' fantasi kan være så bred og utrolig burde imponere de fleste.
Vis hele sitatet...
Joda, men enkelte av oss krever litt mer av en film enn fete spesialeffekter. George Lucas burde heller konsentrert seg om filmens story. Jeg synes helt klart at denne filmen er bedre Episode 1, men den mangler uansett sjarmen som jeg synes de første tre filmene hadde.

Som jeg har sagt tidligere: Dersom kritikerene stort sett er enige i at en film suger, så er det sannsynligvis noe i det. Jeg har ikke egentlig lest så veldig mange omtaler av denne filmen, men jeg tror få profesjonelle filmkritikere med respekt for seg selv vil si seg uenig med det jeg har sagt her om skuespillerprestasjoner, dialog, og story. Om du liker filmen til tross for dette, så er det greit nok, men ikke kom her å si at det er kritikerene som ikke vet hva de prater om.

Jeg tror de eneste som kommer til å bli imponert over denne filmen, er folk som blir imponert av fete spesialeffekter og actionscener, og ikke bryr seg så mye om story. Men nå har vel også George Lucas sagt at Star Wars filmene hovedsakelig er beregnet på unger, så...
formye love story og forlite star wars ifølge min mening...
eller ok film..
MINST 12år
tore-'s Avatar
egne meninger og følelser sier bare jeg mr_eff, hvis det er en ting jeg ikke kan fordra er det folk som ikke ser ut til å akseptere det
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
Opprinnelig postet av tore-
egne meninger og følelser sier bare jeg mr_eff, hvis det er en ting jeg ikke kan fordra er det folk som ikke ser ut til å akseptere det
Vis hele sitatet...
ser ikke ut som om du aksepterer det. det skal gå an å diskutere uten at du blir sint.
MINST 12år
tore-'s Avatar
har bare fått mange msg om omtalen med ordet latterlig, blir irritert
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
kan hende det betyr noe
smak og behag. en omtale blir jo ganske logisk nok fylt av personlige meninger om filmen.
MINST 12år
tore-'s Avatar
gusto, det var under all den spammingen av kannalen vår, så jeg ble irritert ja