Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 1979
Noen som vet om Spiderman er ut på divx?? Jeg har lett på ganske mange plasser, men har ikke funnet den noen plass.
Noen som vet hvor den eventuelt finnes?
Better than thou.
Uhm.. Har den engang kommet på kino?
spellingnazi
canonix's Avatar
Ikke så veldig rart at du ikke har sett den på divx enda siden den, som Carlo sa, ikke har kommet på kino enda.

Den kommer på kino i USA 3. mai 2002.

http://www.spiderman.sonypictures.com/
Her er dem jeg fant av Spiderman...

Spiderman 60s - 43 - SwingCity.avi

Spiderman TAS - 406 - Partners In Danger Chapter 6 - The Awakening.avi

Spiderman TAS - 405 - Partners In Danger - Chapter 05 - Partners.avi

Spiderman TAS - 403 - partners_in_danger_part_3_the_black_cat.avi

Spiderman - 104 - Return of the Spider Slayers.avi


Spiderman - Outtake dvd rip.avi


... Men Tar jeg ikke helt feil,,, tror jeg noe av det er musikk videoer....
Trådstarter
2 0
Ok. Har ikke sjekket om den har kommet på kino i USA.
Men da får jeg vel bare vente.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
snowball: forøvrig feil forum. jeg minner deg på den siste nyheten på hovedsiden.
Spiderman virker skikkelig kul da, han er jo mye kulere enn Batman liksom
Kino-release er 'not an issue', masse filmer som kom ut på piratmarkedet før de kom på kino... sjekk www.isonews.com daglig, er det beste rådet jeg kan gi deg.

Flere enn meg som fikk med seg nyheten i går om at Star Wars Episode 2 kommer på kino i norge 16.mai, _1_ dag før hele resten av verden (inkludert usa), pga nasjonaldagen etter... La oss bare si at hvis noen vil starte en release-gruppe, så finnes det vel knapt noen bedre tittel å starte med i sommer! Noen som har et bra dv-kamera med 2timer+ kapasitet å låne bort? =D
Better than thou.
Det var jo ikke fordi det er nasjonaldagen etter, men fordi pengene som kom inn skulle gå til et veldedighetsprosjekt.

[Edit]
Trykkleifer. Hastverk er ikke bra.
[/Edit]
Sist endret av Carlo; 13. april 2002 kl. 19:29.
Jeg gleder med til Men in Black 2 kommer jeg... Jonny Noxville er jo med!
Better than thou.
Knoxville, Johnny Knoxville.
er han kul lenger a?
Knoxville er kul, men Jackass er passé
knoxville er jo jackass...?
Opprinnelig postet av glenn
Kino-release er 'not an issue', masse filmer som kom ut på piratmarkedet før de kom på kino... sjekk www.isonews.com daglig, er det beste rådet jeg kan gi deg.

Flere enn meg som fikk med seg nyheten i går om at Star Wars Episode 2 kommer på kino i norge 16.mai, _1_ dag før hele resten av verden (inkludert usa), pga nasjonaldagen etter... La oss bare si at hvis noen vil starte en release-gruppe, så finnes det vel knapt noen bedre tittel å starte med i sommer! Noen som har et bra dv-kamera med 2timer+ kapasitet å låne bort? =D
Vis hele sitatet...

bullsheit, mange flere enn oss kommer til å se den før 16 mai, representanter for hvert land skal se filmen, se om de synes den passer, så skal vær kino sjef med evt. med ansatte se den, osv osv.

Det er ikke lov med pressevisninger på store filmer som LOTR ol., dette vet jeg.

jeg har også hørt rykter om at den skal vises 12 mai i usa et sted, men face it, norge vil ALDRI vært først ute med en slik film som Star wars, never, end of story.
bullsheit, mange flere enn oss kommer til å se den før 16 mai, representanter for hvert land skal se filmen, se om de synes den passer, så skal vær kino sjef med evt. med ansatte se den, osv osv.
Vis hele sitatet...
Nå er det svært få kinosjefer som er videopirater på siden av, så den uttalelsen faller på egen urimelighet. Og når det gjelder 'om den passer', så er vel det stort sett snakk om mindre filmer man i det hele tatt har oppe det spørsmålet. Store amerikanske filmer blir ALLTID satt opp.

Det er ikke lov med pressevisninger på store filmer som LOTR ol., dette vet jeg.
Vis hele sitatet...
Dette vet du? Jeg *VET* også at jeg hørte radioreportasjer fra pressevisningen av LOTR.
glenn, når jeg mener pressevisniger mener jeg pressevisninger FØR selve verdens premieren, tror du meg ikke?
Jamen, gallavisningen i Oslo den 15. mai da? DET ER FØRPREMIERE = PRESSEVISNING, i tillegg til visningene den 16. Jobber for faen i avis selv, vet jo det. Premieren er ikke før 22. mai, men Norge er det første landet som viser filmen KOMMERSIELT.
revellon, den vises vistnok tidligere pga. pengene går til en veldedighets aksjon, natteravnene
glenn, når jeg mener pressevisniger mener jeg pressevisninger FØR selve verdens premieren, tror du meg ikke?
Vis hele sitatet...
Jeg hørte reportasje fra pressevisning av LOTR før jul, og det er jeg SIKKER på. Men, ok, la oss ikke krangle =) Hva er poenget med en pressevisning hvis den foregår etter premieren? Hele poenget er jo å slippe pressen inn på forhånd slik at de kan fylle mediene sine med anmeldelsene sine på den aktuelle fredag, sånn at vi 'puntere' skal løpe avgårde og bruke spenna våre.

ndg Star Wars: Alle land ble oppfordret til å gi inntektene av premierevisningen til veldedighet, det er ikke unikt for norge. Grunnen til at den blir vist 16. mai her er at nasjonaldagen kommer dagen etter, og da er kinoene stengt her til lands.

Dette er ikke spekulasjon, men kunnskap. Prøver ikke å bli uvenner med deg Tore, bare så d er sagt =]
Better than thou.
Opprinnelig postet av glenn
ndg Star Wars: Alle land ble oppfordret til å gi inntektene av premierevisningen til veldedighet, det er ikke unikt for norge. Grunnen til at den blir vist 16. mai her er at nasjonaldagen kommer dagen etter, og da er kinoene stengt her til lands.
Vis hele sitatet...
Nei, nei og atter nei. Det er feil.
Carlo: er kinoene åpne?

Glenn, kinosjefen i bergen sa hvertfall av pressevisninger var ikke lov før etter verdenspremieren
16. mai er det premiere i resten av verden, her i norge vises den for første gang 15. mai


hentet fra filmweb.no:

Den 15. mai 2002 kl. 18.00 er "The Force" tilbake på Colosseum kino i Oslo - dagen før den offisiell verdenspremieren 16. mai!

Adm. Dir Bjørn Jacobsen i 20th Century Fox fikk nettopp bekreftet at Oslo får vise den andre episoden av George Lucas' saga, Star Wars, onsdag 15. mai. Det vil si at Oslo-publikummet får mulighet til å se Star Wars: Episode II Klonene angriper før den offisielle verdenspremieren i USA og Europa 16. mai.

Grunnen til dette er at forestillingen den 15. mai i Oslo vil være en veldedighetsforestilling hvor billettinntektene går til "Natteravnene". Mannen bak suksessen Star Wars, George Lucas, har oppfordret premierelandene til å arrangere en veldedighetsvisning hvor inntektene skal gå til arbeid for barn og ungdom.

- "Dette synes vi er veldig hyggelig! Vi får fra tid til annen økonomisk støtte, men aldri før som ledd i et veldedig formål", sier daglig leder hos "Natteravnene" Lars Norbom. - "Det ser ut til at det er en ny trend at næringsliv og sponsorer ser litt bort fra idretten og konsentrerer sponsoraktiviteter mot humanitære formål. Det er viktig å fremheve at "Natteravnene" ikke kun trenger økonomisk støtte, men også flere frivillige til å patruljere gatene. Pengene vi får fra denne veldedighetsvisningen vil vi bruke til utstyr som fordeles bydelene i Oslo", avslutter Norbom.

Så vidt 20th Century Fox Norge kjenner til er det første gang en amerikansk storfilm har premiere i Norge før USA. Dette er en unik og fantastisk mulighet for erketilhengere til å se det mange kaller tidenes filmsaga. Internett-guru Harry Knowles fra "Aint it Cool-news" har sniktittet på filmen og er i stjernene av begeistring. Han hevder at vi har mye å glede oss til.

STAR WARS: EPISODE II KLONENE ANGRIPER har offisiell Norgespremiere 22. mai

Filmweb presiserer: I går annonserte Fox Film og Oslo Kinematografer at veldedighetsforestillingen med inntekt til "Natteravnene" skulle være den 16. mai. Denne er altså flyttet til den 15. mai. Billettsalget til denne forestillingen starter den 22. april kl 0800 på Colosseum Kino og deretter åpnes det for salg på Filmweb (www.nettbillett.no) kl. 1200 samme dag. (gjelder Oslo)
ich weis
nFF Marshall
morten's Avatar
Tore, det er som glenn sier: LOTR ble vist for pressen 1 uke før verdenspremieren. Det var på tv2, de fra pressen som var heldig nok til å få se den, fikk først tøyet sjekka, så ble dem kroppsvisitert, og før de kom inn i salen ble de kropssvisitert en gang til.

Det var filming fra kroppsvisitering som viste hvor strengt opplegget var, absolutt INGENTING av kamera/slike ting fikk være med inn....
wow, viste jeg ikke, men jeg tar bare den infoen jeg hører fra sikre skilder, men jeg tror deg
▼ ... noen uker senere ... ▼
Når det gjelder spiderman så har jeg fått tak i en svcd-versjon og filmen er dritkul den, jeg anbefaler på det sterkeste at denne blir sett!
Spiderman filmen er rå ja, spillet er også drit fet jævlig bra grafikk
MINST 12år
tore-'s Avatar
svcd here to
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
/server fux0rd.criten.net #warez-central
for starwars // spiderman osv


(c) zyrtec
Opprinnelig postet av glenn
Kino-release er 'not an issue', masse filmer som kom ut på piratmarkedet før de kom på kino... sjekk www.isonews.com daglig, er det beste rådet jeg kan gi deg.

Flere enn meg som fikk med seg nyheten i går om at Star Wars Episode 2 kommer på kino i norge 16.mai, _1_ dag før hele resten av verden (inkludert usa), pga nasjonaldagen etter... La oss bare si at hvis noen vil starte en release-gruppe, så finnes det vel knapt noen bedre tittel å starte med i sommer! Noen som har et bra dv-kamera med 2timer+ kapasitet å låne bort? =D
Vis hele sitatet...
ehh premiere i Sverige 16 mai..
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
*venter i spenning på starwars ep2 og spiderman*
MINST 12år
tore-'s Avatar
jeg må få klare opp i et par ting, det har allerede vært pressevisninger av SW, den er jo nå på vcd på nettet, og den tidligste offisielle premieren jeg vet om er i oslo den 15. mai.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror jeg har samme svcd som dere (3 cder) Når jeg kikker på mpeg fila på pcen så er det bare bildet midt på skjermen. Resten rundt bildet er svart. Det jeg lurer på er egentlig om det blir "full screen" når jeg brenner det på svcd og putter cdn inn i dvd spilleren. Gidder ikke se filmen hvis det bare er bildet midt på skjermen.
Svonna: bruk powerDVD o.l.. dette er SVCD(mpeg2), som er encoda i 480 * 480 derfor blir det svart på siden(ikke 4:3)!
Jepp, den kommer til å bli fullscreen i en dvdspiller