Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  77 5662
Flight of the Conchords skikkelig digg serie, med veldig lite innhold og god musikk.

"we like to rock the party"
The shield er bra. Han Scali taperen har pumpet jern, blitt skallet og er den tøffeste politimannen.
OZ
Om du liker Hot Rods biler, så er American Hot Rod, American chopper og Rides bra.
Ta og gå på heimesida til Discovery channel så finner du masse snop

EDIT: Man vs. Wild, Survivorman og SAS - Survival Secrets er knall serier.
Sist nevnte er kanskje vanskeg å finne, men *HOST* TPB har kanskje
Sist endret av Zaper; 24. januar 2008 kl. 19:51.
Rome? vet ikke når/om det går på tv, men bør absolutt sees
Sitat av error
Her er min liste over tv serier..

Mandag:
Heroes - tba
Drive - DONE
Prison break - 17.sep
Weeds -
The king of queens - DONE
24 - tba

Tirsdag;
Gilmore Girls - tba
House - 25.sep
The Shield - tba

Onsdag;
Lost - tba
One Tree Hill - 2.jan
South Park - 3.okt
Jericho - tba / done?

Torsdag;
The O.C - DONE
Smallville - 1.jan
My name is earl - 27.sep
scrubs - tba

Fredag;
Joey - DONE
Avatar: The Last Airbender - 21.sep
Las Vegas - 28.sep

Søndag;
Entourage -
The Sopranos - DONE
Dexter - 30.sep
The Simpsons - 23.sep
Oz - DONE


Trailer Park Boys?
The Wire?
Twin Peaks?
Six Feet Under?
Doctor who?

Supernatural skal være ganske bra, har ikke fått tid til å se på den serien enda
Vis hele sitatet...

herre, har ikke du et liv?
personlig liker jeg Californication - hvis det er sån det skrives..?
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Vet at den der nevnt flere ganger, men understreke det, the Wire!

Tidenes beste tv serie... No doubt. Fikk sesong 4 til jul <3.
Sist endret av Cheroxx; 24. januar 2008 kl. 22:27. Grunn: Gay smiley
Sitat av Louie
Breaking Bad er en helt ny serie. Om en kjemilærer som får beskjed om at han har lungekreft, og at han har kort tid igjen og leve. Så han bestemmer seg for å gå inn i metamfetamin bransjen.
Var meget bra. Anbefales.

Mvh Meg.
Vis hele sitatet...
Jeg nevnte den serien på side 2...les tråden.
Den britiske komiserien "Peep Show", må nevnes! 30min. kvalitets-tv..
K-Ville er en ny serie i USA.
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0952665/

handling:
En serie som handler om politiet i New Orleans etter orkanen Katrina.

Hovedpersonene spilles av Anthony Anderson og Cole Hauser.

anbefales på det sterkeste
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Slurpeedelic
K-Ville er en ny serie i USA.
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0952665/

handling:
En serie som handler om politiet i New Orleans etter orkanen Katrina.

Hovedpersonene spilles av Anthony Anderson og Cole Hauser.

anbefales på det sterkeste
Vis hele sitatet...
Enig med at den serien virket lovende i starten, ble dog litt boring i lengden. Følte at det ikke var noe særlig "følgehandling" om dere forstår uttrykket. Dvs, handling som går igjen i serien slik at den blir interessant å følge med på fra uke til uke. Følte at den rett og slett ble for ensformig.
Peep show er jævlig bra, og store deler av serien kan sees på google video/youtube.
Sitat av tnt
Enig med at den serien virket lovende i starten, ble dog litt boring i lengden. Følte at det ikke var noe særlig "følgehandling" om dere forstår uttrykket. Dvs, handling som går igjen i serien slik at den blir interessant å følge med på fra uke til uke. Følte at den rett og slett ble for ensformig.
Vis hele sitatet...

sant nok.
Men, jeg synes hovedpersonene er veldig underholdende. Kommer med morsome komentarer.
Handlingen er bra, men det er ikke en sånn handling som går igjennom flere episoder som du sier. det er vel det eneste som mangler. tror nok de kommer til å lage slike episoder i fremtiden.
Sist endret av Slurpeedelic; 26. januar 2008 kl. 21:00.
Grey's Anatomy er tøft!
Sist endret av zorro; 26. januar 2008 kl. 21:09.
enda en ny serie

serien heter "Chuck"
IMDB: http://www.imdb.com/title/tt0934814/

Skuespillere:
Zachary Levi - Chuck Bartowski
Yvonne Strahovski - Sarah Walker
Adam Baldwin - John Casey

Handling:
den handler om en vanlig data-nerd som lever sitt liv som vanlig.
en dag får han en mail som inneholder masse bilder. når bildene står alene betyr de ingenting.
men når de legges sammen forteller de en historie.

det som skjer når Chuck (hovedpersonen) ser alle bildene, så lagres de i hodet hans. disse bildene som ligger inne i hodet til CHuck, kaller det for"the intersect". og hver gang han ser et navn eller en person eller hva enn det måtte være, så får han et "Flash". et flash er det at hjernen hans legger sammen de riktige bildene for å gi et komplett bilde av hva den personen har gjort i sitt liv og hva han kommer til å gjøre. det er som en egen privat database.

hvertfall, siden han har alle disse bildene i hodet, så er det veldig mange skurker som prøver å finne ut hvem som er "the intersect". derfor er det en CIA agent og en til som jeg ikke husker er fra som passer på Chuck for å passe på at ingenting skjer med han.


det er alt jeg husker akkurat nå. de er på episode 13 i sesong 1 nå.
veldig morsom serie. anbefales på det sterkeste hvis du er en som liker en god action/komedie serie.
Sist endret av Slurpeedelic; 26. januar 2008 kl. 21:21.
tnt
Mr Robbie Williams
tnt's Avatar
Sitat av Slurpeedelic
sant nok.
Men, jeg synes hovedpersonene er veldig underholdende. Kommer med morsome komentarer.
Handlingen er bra, men det er ikke en sånn handling som går igjennom flere episoder som du sier. det er vel det eneste som mangler. tror nok de kommer til å lage slike episoder i fremtiden.
Vis hele sitatet...
Om du vil ha en jævlig fin politikarakter med gode humoristiske innspill så må du se "Life". Starter på tv3 snart også.
får vel ta en titt da

et par serier til =p

Californication
Journeyman

vet ikke om de er bra, så det er bare å stupe i det om du er sugen etter en ny serie.
Sist endret av Slurpeedelic; 26. januar 2008 kl. 21:37.
Sitat av tnt
Om du vil ha en jævlig fin politikarakter med gode humoristiske innspill så må du se "Life". Starter på tv3 snart også.
Vis hele sitatet...
Her må jeg henge på, Charlie Crews(hovedpersonen i Life) er temmelig genial. Og plottet og skuespillerne er brukbare. Hovedkaraktern er litt mer happy utgave av Dr. House fra House som politi istedenfor lege. Digger hvordan de kjørte slutten på siste episode som enten var slutten på sesong 1 eller slutten på halve sesongen(aner ikke om det er blitt bekreftet at det var hele sesongen på grunn av WGA-streiken dog).

Likte virkelig den slutten, noe mye også på grunn av Titus Welliver fra Deadwood var med i sesongavsluttningen som en viktig karakter i historien til serien.
kom en ny serie den 28. jan som heter In Treatment, det er en drama serie. har ikke sett på den.
tenkte jeg bare skulle si ifra :P
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ingen som har sagt The Unit her da. Kongeserie. Ellers Smallville, bones, supernatural, jericho, kyle xy, heroes, house, 24, dexter, prison break, shark, terminator:the sarah connor chronicles. det er de eg følger med på ihvertfall Har sett Las Vegas, alle sesongene. En serie å anbefale. Men den vart cancla etter sesong 5 pga WGA. Håper de får nok press til å få en skikkelig avslutning på serien. Ellers en kommentar til en oppe her: Bionic Woman er cancla etter WGA. Skikkelig surt ettersom eg følgte med på den.
Dr. Who uten tvil!!
torchwood, er også en ok serie
gamle doctor who mens man venter på nye.
Tenkte også jeg skulle nevne et par serier.

Jpod; en ny serie om et litt uvanlig spillselskap
Tim and Eric Awesome Show, Great Job; Genialt og ekstremt sært.
Moonlight var kjempe bra.
Går på søndager 22:00
Det er andre episode som kommer til søndagen.
http://imdb.com/title/tt0955346/
Synes Pushing Daisies er helt ok, men er kanskje grunnet Tim Burton + Amelie ++-looken den har.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Disse er vel sagt før, men anbefales!

The wire - denne er vel den beste av de alle!
Surface
Supernatural
Sitat av eiriksc
Disse er vel sagt før, men anbefales!

The wire - denne er vel den beste av de alle!
Surface
Supernatural
Vis hele sitatet...
The Wire
Har ikke lest hele posten men søkte i emnet og fant ikke det jeg søkte etter så jeg sier:

Humor: The War At Home.
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen av dere som vet hvor j kan få skaffa sesongene av "the big bang theory"
kan ikke linke til, men er nå bare å søke på torrentsider det.