Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3624
Er du introvert? Glad i ditt eget selskap? Ser du på verden utenfor som en scene, andre mennesker er statister og trær er rekvisitter? Ja da foreslår jeg å høre gjennom låten, kanskje føles det som felleskap. Til dere som ikke er det, dere har jo ikke angst for andre og nye ting så dere kan sjekke ut låten som en støtte for oss isolerte, takk for all ris og ros

https://soundcloud.com/kloakk/introv...frenzy-frenchy
Jævla kul låt, og jeg hater i utgangspunktet ALL musikk med norsk tekst. Grei flow, beaten er ikke over the top, og du har faktisk talent med en god stemme. Har du vurdert å prøve deg på engelsk?
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av EvilSink Vis innlegg
Jævla kul låt, og jeg hater i utgangspunktet ALL musikk med norsk tekst. Grei flow, beaten er ikke over the top, og du har faktisk talent med en god stemme. Har du vurdert å prøve deg på engelsk?
Vis hele sitatet...
mange takk dude(kjønnsløst). Jeg har vært inne på tanken, men jeg tror jeg måtte ha pratet engelsk i hverdagen i alle fall 1 års tid før det ikke ble petter solberg engelsk Men det er klart med slike tilbakemeldinger at det frister mer og gir motivasjon til å tenke mer på det. Takker igjen så mye ass
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av overwatch Vis innlegg
Bra musikk
Vis hele sitatet...
Dere er alt for kul ass, jeg kan faktisk ikke tro, at det er noen der ute som får noe ut av oppgulpet mitt, hær æ sitter nok en lørdagskveld å lurer på hvor gårsdagen blei av, språk er vår beste måte å kommunisere på, men den er allikevel begrenset, så vet ikke hva annet jeg kan si enn at dere gjør uka mi komplett, takk så mye
Likte det! Er det spetakkel som er samplet?
Skikkelig bra skrevet, ingen latmannsrim som mange rappere driver med, interessante språkbilder. Merkes at det ligger talent og hjerne bak.
Selve musikkstilen er ikke min smak, men stemmearbeidet er fremragende.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Likte det! Er det spetakkel som er samplet?
Vis hele sitatet...
Spetakkel? Sampel? Når det gjelder beaten er det en random dude på soundclick så der kan jeg ikke uttale meg, pratinga i midten er fra tv serien Legion. Mange takk for feedback og ikke minst at det kunne gi deg noe ass, setter enormt pris på det

Sitat av GalFisk Vis innlegg
Skikkelig bra skrevet, ingen latmannsrim som mange rappere driver med, interessante språkbilder. Merkes at det ligger talent og hjerne bak.
Selve musikkstilen er ikke min smak, men stemmearbeidet er fremragende.
Vis hele sitatet...
Mange takk for at du tok deg tid til å sjekke ut, rimelig kult av deg å gi feedback når det ikke er din type musikk, og det varmer et introvert hjerte å høre hva du sier, jeg legger sjela i musikken min, men det er ikke alltid det er nok, gledelig å høre at du ser hva jeg legger i musikken min ass
Skjønner. Følte jeg hørte noe fra en eller annen Spetakkel låt der inne i beaten. Samma faen det, fett var det.
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av per-ulv Vis innlegg
Skjønner. Følte jeg hørte noe fra en eller annen Spetakkel låt der inne i beaten. Samma faen det, fett var det.
Vis hele sitatet...
Det kan godt hende, jeg vet ingenting om hverken produsent av beaten min eller spetakkel Jeg blir nok litt opphengt i at du syns det var fett, det varmer ass
Åpner sterkt som faen imho.

"Hakke lenger peiling på ka andre ville kalt normalt
med andre menes dæm som ikke føler dæm blir kvalt"

Kjenner meg godt igjen i låten og synes det er litt befriende å høre i fra andre i samme kaoset. Du setter gode ord på noe som mange jobber med hver eneste dag.

"æ spiller spillet, men æ velger å la brikken stå
alle spill e meningsløs og ingen mål e verdt å nå."

Kjempebra. Denne måtte jeg høre på flere ganger!
Spytter
Kloakk's Avatar
Trådstarter
Sitat av DigitalAnarchy Vis innlegg
Åpner sterkt som faen imho.

"Hakke lenger peiling på ka andre ville kalt normalt
med andre menes dæm som ikke føler dæm blir kvalt"

Kjenner meg godt igjen i låten og synes det er litt befriende å høre i fra andre i samme kaoset. Du setter gode ord på noe som mange jobber med hver eneste dag.

"æ spiller spillet, men æ velger å la brikken stå
alle spill e meningsløs og ingen mål e verdt å nå."

Kjempebra. Denne måtte jeg høre på flere ganger!
Vis hele sitatet...
Mange takk ass, gleder meg å høre at andre kan kjenne seg i igjen i teksten, det er det som gjør arbeidet med musikk vel verdt det, utrolig kult av deg å gå til den lengden å faktisk dele linjer du likte, setter enorm pris på det