Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 4674
Hei, jeg skriver for en venn av meg som har iphone, han sier at den nye versjonen av snapchat er helt forferdelig og at han ønsker å beholde den gamle versjonen.

Her er hva vi gjorde:

- Vi slettet snapchat
- Laster ned en proxy VPN app
- Deretter går vi over til å få IP adresse fra Indonesia(de har enda ikke fått den nye snapchat oppdateringen)
- Så laster vi ned snapchat på iphonen hans, og vipps så har han den gamle versjonen tilbake.

Men det er et lite problem her, og det er at snapchat oppdaterer seg automatisk til den nyeste versjonen??

Vi har både forsøkt å slå av auto oppdatering på itunes innstillinger på iphone og på apple store, men det samme skjer igjen.

Vi har også forsøkt å logge av itunes og hele pakka, men den blir fortsatt oppdatert?

Noen som vet hva løsningen er? Setter pris på svar ettersom kompisen min holder på å bli gal i hodet..(takk gud for at jeg har samsung)

Takker for svar
Jeg husker jeg HATET den nye skype, men blir jo vant til det også. Har samsung selv, og når jeg ser på nye snappen til andre så ser den veldig rotene ut på "innboksen". Trenger ikke akkurat å se fjesavataren til alle.
Bare for å være den fyren som kommenterer noe helt urelevant; Å legge så mye tid i en app på telefonen er jo helt latterlig. Om snapchat ser litt annerledes ut gjør jo ingen forskjell. Du får fortsatt brukt appen til akkurat det samme, sende og motta bilder/videoer!
Sitat av Hodepute321 Vis innlegg
Bare for å være den fyren som kommenterer noe helt urelevant; Å legge så mye tid i en app på telefonen er jo helt latterlig. Om snapchat ser litt annerledes ut gjør jo ingen forskjell. Du får fortsatt brukt appen til akkurat det samme, sende og motta bilder/videoer!
Vis hele sitatet...
Det er ikke bare at det ser litt annerledes ut, det er totalt kaos av rot.
Jeg har Samsung og har ikke sett noen endring ennå. Vil den komme her også snart? Men jeg leser jo på Jodel at folk nesten går bananas av den nye oppdateringa. Vi får bare vente og se hvordan det blir.
Folk hata den nåværende versjonen når den kom også. Nå vil man plutselig beholde den...
Sist endret av rbk321; 2. februar 2018 kl. 17:53.
Synes den nye versjonen er mye bedre, selv.

Folk skal alltid klage når nye versjoner kommer; Facebook, Instagram, YouTube, Snapchat. Gi det to uker, så er alle over it til neste oppdatering.
Stories er helt uoversiktlig nå når de er squished sammen med vanlige snaps, og «utforsk» har tatt over høyre siden av snapchat hvor det bare er kjendis stories..
Anonym bruker
"Hatsk Røyskatt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har hatt den oppdateringa veldig lenge nå. Tror kansje det er fordi jeg har huka av på beta testing. Men uansett så hatet jeg den så mye i begynelse at jeg vurderte å slette hele appen. Men som alt annet så har jeg vendt meg til denne nå og husker nesten ikke hvordan den gamle versjonen var.
Fortsatt ingen som har noen løsning? kompisen min har gåt helt bananas :P Takk gud for at jeg har samsung ivertfall.
Eneste "løsning" er om Snapchat går tilbake på oppdateringen pga for mange klager.
Har fortsatt ikke oppdatert selv (heldgivis?) Bør jeg oppdatere eller la være?
Sitat av xghost Vis innlegg
Har fortsatt ikke oppdatert selv (heldgivis?) Bør jeg oppdatere eller la være?
Vis hele sitatet...

Ikke oppdater!