Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 3790
Hei.

Har lest igjennom utallige tråder både her og på andre debattforumer om hvordan får kjøpt bitcoins, raskt og gjerne enkelt.

Mange av svarene jeg fikk ifra forskjellige forumer osv var noe jeg vil si "utdatert" da jeg så og si har prøvd alle metodene og dem fleste ikke fungerer/bruker lang tid.

Noen som har peiling om hvordan jeg får tak i denne sturles? irc.freenode.net fungerte ikke, men jeg fant en annen side; http://irc.lc/freenode/bitcoin-otc/Trader@@@ ser ut til at han var på chaten der.

Jeg har lyst å prøve å få tak i bitcoins idag så fort som overhode mulig, noe hjelp?
Er bare å snakke med sturles på chatten
Hvordan funket ikke freenode? Gå i hvilket som helst IRC-program, skriv inn f.eks.:

/server irc.freenode.net
/join #bitcoin
/msg sturles Heisann, vil gjerne kjøpe bitcoin
Vis hele sitatet...
Han pleier vanligvis alltid være i kanalene #bitcoin og #bitcoin-otc

Hvis ikke kan du muligens prøve å nå han på email: sturle.sunde at usit.uio.no
Sist endret av Grix; 3. oktober 2012 kl. 14:02.
Jeg tror jeg er inne på riktig chat, eller rettere sagt, har vært der i 2 dager. Men jeg har fortsatt ikke sett noe til denne sturle. Er jeg helt idiot eller tar det litt tid av og til?
Vet ikke hvor denne sturle skal være hen men irc.freenode.net funker fint den.
Det er jo an lang liste med #bitcoin* så tror kanskje du bør vite hvor du skal se etter fyren eller så har du stor jobb.
Sjekka for løye bitcoin-otc man fant han ikke der. Ser ingen kanaler som kun heter #bitcoin.......

Oppdatert joda han er der han, bitcoin-otc....
-> *NickServ* INFO sturles
-NickServ- Information on sturles (account sturles):
-NickServ- Registered : Nov 27 20:00:53 2010 (1 year, 44 weeks, 4 days, 11:05:20 ago)
-NickServ- Last addr : ~sturles@unaffiliated/sturles
-NickServ- Last seen : now
-NickServ- Flags : HideMail
-NickServ- *** End of Info ***

Trenger for øvrig ikke være på samme kanal for å chatte, så er bare å sende en /msg når du er tilkoblet freenode.
Takk til dere begge. Jeg som er n00b med MIRC, fant sturles til slutt =)

...Siden jeg allerede har hijacket tråden litt: hvorfor går plutselig synkroniseringen helt latterlig tregt? Er sikkert 5-6% igjen og plutselig har den nesten stoppet helt opp?
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Finnes det noe nytt innenfor dette?
mt gox siden funker ikke.
Noen anbefalinger?
Tror virkelig ikke det finnes noe enklere i Norge enn å snakke med sturles.

http://bitmynt.no er siden hans.
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Finnes det noe nytt innenfor dette?
mt gox siden funker ikke.
Noen anbefalinger?
Vis hele sitatet...
Plus500 tilbyr nå kjøp og salg av Bitcoins. Norsk, troverdig, og en uke raskere enn Mtgox (om det fungerer)

Ca samme kurs som Sturle tilbyr og.
Sist endret av Screwdriver; 16. mai 2013 kl. 00:23.
localbitcoins.com
han har egen side og.
bitmynt.no