Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 2574
Hvor ligger passordfilen til NT!? MÅ VITE! Fort!
hmm.. er ikke helt sikker, men fant en link til deg her.. ta en titt på http://www.inch.com/~agagescu/hp/Ntpass.htm .. står litt om nt passord cracking der..
Den Heter "SAM" og ligger under %systemroot%\winnt\system32\config

Kopier den ut, kjør l0phtcrack på den, og vips har du alle user/pass-kombinasjonene lokalt på maskinen.

31|_||<5 1337 |-|4x0r
Må du vite noe _fort_ er nok IRC beste alternativ, tar opptil mange timer (gj.sn) før man får svar på slik på et diskusjons forum
Originalt postet av elukS
Den Heter "SAM" og ligger under %systemroot%\winnt\system32\config

Kopier den ut, kjør l0phtcrack på den, og vips har du alle user/pass-kombinasjonene lokalt på maskinen.
Vis hele sitatet...
går dette på win2000 også?
Thnx folkens.

Zeth: Btw, IRC funket ikke. Blokket ut av switchen. Skal finne ut hvilken router det er snart. Fikk sett kjapt på den, var en Accton, mer vet jeg ikke... enda!

Var på skolen, hehe... Er så digg, satt å mobbet fyren fremfor meg med net send og hele pakka. Ble liskom ferdig med å finne fram det jeg skulle 4 ganger kjappere enn alle de andre, lol Så jeg satt å koste meg med net send. Læreren kom stadigvekk bort til han fremfor meg og spurte om det var noe gale lol, fordi maskinen sa *BIP!* hver gang meldingen spratt opp. Har ikke testa net send *, enda... Men skal neste Mandag *mohaha* Skal også finne meg litt DoS proggies... :/ Hadde vert best om det var linux på maskinene da, men så er jo det dagen skole... "Neinei! Vi skal ha windass!" Faen, takler de ikke, inkompetente fjols.

Liker ikke lærer`n heller, kasta noe gøgge på henne under russetida ved et uhell, lol Også ble hu skikkelig forbanna. kan kanskje forståest (3-4mnd gammel h-melk)... (her på vestlandet er man noe kalt oransjruss, greitt for meg )
Originalt postet av elukS
...kjør l0phtcrack på den...

31|_||<5 1337 |-|4x0r
Vis hele sitatet...
Thnx for infoen elukS, hvor finner jeg 10phtcrack? Skulle også gjerne hatt en guide til å hacke en NT 4.0 maskin\win2k maskin... vil ha passordfilene på litt andre maskiner der også (bl.a. lærermaskinen)
Originalt postet av Prazor


Thnx for infoen elukS, hvor finner jeg 10phtcrack? Skulle også gjerne hatt en guide til å hacke en NT 4.0 maskin\win2k maskin... vil ha passordfilene på litt andre maskiner der også (bl.a. lærermaskinen)
Vis hele sitatet...
du finner den her: http://www.atstake.com/research/lc3/download.html
Iblis: da må du ha admin-rettigheter på maskina og kjøre en liten app som heter pwdump for å ekstrahere hash filene, dette må du også gjøre hvis du kjører NT 4.0 m/ service pack 4 eller senere på grunn av en irriterende dings som kalles syskey

Praz: sjekk her, her og her.

And remember this children, there's no easy way, Just read, read, read, and then... READ SOME MORE
Sist endret av elukS; 3. september 2001 kl. 20:51.
Mulig jeg tar feil, men kan man ikke da bare kjøre GetAdmin? For å få lokale Admin-rettigheter mener jeg?


GetAdmin?! Kva er det?!

Ville jo vært VELDIG fint om det var så enkelt...
fortell litt meir om denne getadmin greia erru snill
Tenkte meg det ja...