Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 786
Noen som vet om et bruktbart webcam program for win2k?
Har prøvd noen men har enda ikke funnet et som jeg har vært så veldig fornøyd med...
Så kanskje noen av dere har noe å anbefale?
De fleste på nFF som har webcam, fikler MASSE med det de første dagene, men etterhvert er det såvidt dem gidder å slå det på. (Med unntak av Camilla...). Men om du virkelig vil ha et webcam, har jeg dessverre ikke noe særlig å anbefale ^^
bruk heller pengene dine til noe mer fornuftig...
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Jeg bruker/brukte et Sony Digital HandyCam, det fungerte ok, menne siden webcamera/netmeeting support/download/hjelp for Windows 2000 ikke finnes gå jeg det opp etter hvert..
er det bare jeg som er heldig eller...
Jeg har ett lite enkelt Logitech Traveler med dertil medfølgende sw, og det går så det suser. (i den grad det suser med ett webcam...)
Har kjørt det både i win98se og 2K, og det er like uproblematisk i begge. Hmm... er det bare jeg som har dritt lave krav eller...
TrendNet's TV-PC301 USB går så det griner i win98 og winME. Medfølgende programvare er MGI photosuite, MGI videowave og SmithMicro VideoLink Mail.

MvH
Vikingen!