Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  25 1635
noob killer
elukS's Avatar
Hei, lurer på om det er noen andre fra Farsund/Lyngdal-området her??
Tenker på trading av DivX, Warez mm.

(Netsend, Sir Cam, Dunkapunk & Keylime - disregard)
Jeg er fra Kristiansand, det er ikke såå langt vekke, trader gjerne litt divx/vcd med deg!
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Høres fint ut Zeth, Pm'er deg med liste
er postkontoret i lyndal nedlagt..?
elukS: har ikke fått noe pm jeg.. ta heller kontakt på irc hvis du har mulighet.. zeth@undernet, zeth-@efnet og [4star]zeth@quakenet.
Originally posted by frittjaaff
er postkontoret i lyndal nedlagt..?
Vis hele sitatet...
Lyngdal "s e n t r u m" er et såpass perifert begrep, at ingen har funnet postkontoret enda
jeg har vært i lyngdal. kan bare huske et hotell, en stygg stand og en kiosk...
her er bensinstasjon også...
Joda... men nå skal det nå sies at det er en veldig bra Esso stasjon
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
LMAO

elukS (innflytter)
jeg stolt over meg selv som klarte å huske det to år etter jeg hadde vært der.
Husker dere nso's "hold dere til thread emnet" tråden? Dere er på større villspor nå
kansjke, men det har stor nytte. nå slipper alle de som trodde at lygdal var et lite bondested med fler traktorer enn mennesker gå rundt å tro det fortsatt. for nå vet de at det er en veldig bra essostasjon der.
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Når det gjelder traktorer stemmer det.
En kveld jeg skulle på jobb å hente noe ble vi liggende bak 3 traktorer som lå på rad. 5 fuckings minutter tok det å komme forbi dem Grrrrr

sånt no hakke de i by'n
Aldri si aldri.. jeg bor i Kristiansand (norges femt største by?) og da jeg var på vei hjem etter å ha kjøpt et kjøleskap, møtte jeg jaggu på 2 traktorer på E39, heldigvis motsatt retning
Men ingenting slår BÅRO , verdens navle.
Ligger 3-4 mil vest fra Lyngdal.

Men det er jo jævlig mange bensinstasjoner i Lyngdal "by" igrunn. 3-4 stykk eller no sånt.

elukS: Har ekstremt lite divx/vcd jeg, så det blir dårlig med trading. Men de er fint å se at det er andre fra vår del av sørlandet her.
noob killer
elukS's Avatar
Trådstarter
Tjodalv: er oxo interesert i warez/gamez.
Send meg en pm så kan vi se hva vi kan få til
Sist gang jeg sbrukte PC`n til spill var for godt over et år siden.
Så spill har jeg nesten ikke. warez har jeg også heller lite av. desverre.
Originally posted by zeth
Husker dere nso's "hold dere til thread emnet" tråden? Dere er på større villspor nå
Vis hele sitatet...
Den posten var ment at man skal ha et emne som passer til resten av teksten i posten.
Sharken: Emnet settes først, dermed må teksten tilpasses emnet og ikke emnet tilpasse teksten.
Altså, som passer til teksten i den posten som åpner threaden, ikke tilpasses replyene
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
tror det som nso mente var at ingen skulle lager tråder som:

MASSE GRATIS NORP HER!!1 som topic, og så bare skrive om noe helt annet fordi topicen var bare for å lokke folk.
det trodde jeg òg. må nå få lov til å la diskusjonen utvikle seg...
Dette er et glimrende eksempel ^^
Originally posted by Gusto
tror det som nso mente var at ingen skulle lager tråder som:

MASSE GRATIS NORP HER!!1 som topic, og så bare skrive om noe helt annet fordi topicen var bare for å lokke folk.
Vis hele sitatet...
Det var det jeg mente, klarte bare ikke si det :/