Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 844
nå har jeg glemt passordet til en site jeg har, men det ligger lagret inne i cuteftp... i "sm.dat" hvordan får jeg dette ut? Det ligger sammen med noen hundre andre saiter...


meite
Enten kan du bruke en hidden password revealer, eller gjøre det på den enkle måten. I cuteftp er nemlig ikke sikkerheten større enn at du uten videre kan eksportere alle ftp-sitene med all info til en txt-fil. Hos meg er det slik:

File -> Site Manager -> Full Site info.

Men jeg vet funksjonen er der i alle versjoner.
hmmm... den funksjonen hadde jeg ikke sett før... latterlig

Måtte bruke et program jeg fant på NewOrder da jeg fikk litt problemer en gang, men det er jo mye lettere med din metode
--> http://neworder.box.sk/search.php3?srch=cuteftp

[COLOR=red]Note:[/COLOR] husk at du kan passordbeskytte Site manager for å disable denne funksjonen, men du er alikevel ikke sikker mot moen av de programmene jeg refererer til...
i windows 2000 er det vanskelig å få de neworder programmene til å virke. jeg tutlet vekk mitt epost passord i outlook, så eneste utvei var å ringe til kundeservice...
meitemark's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
ingenting på neworder funka, for gammelt og utdatert.
dephic, hvilke cuteftp utgave bruker du?

jeg bruker 4.2

meite
CuteFTP Pro 1.0. En dugelig ftp-klient etter min mening.
flash fxp er et bra ftp program. det får alle de andre til å blekne.
Better than thou.
Jeg har også FlashFxP eller noe.. Det er bra, men jeg har gått over tiden, og må vente lengre å lengre for hver dag som går, etter at jeg har startet det, før jeg kan trykke på continue.. Serialen i S2k funker ikke.. noen som har crack eller serial til det..? har version 1.3 build 761.. Ellers så kan man bare trykke på how do i register eller noe sånt, og man kommer rett inn, men da åpner den flashfxp siden i et av de åpne vinduene dine, og det er litt irriterende..
For å ta det på Tical måten;

/ME LIEK ACEFTP
/ME LIEK SecureFX

(Binary fikk meg til å bruke det..)
Originally posted by Tical[FS]
/ME LIEK SecureFX

(Binary fikk meg til å bruke det..)
Vis hele sitatet...
Ikke for å være sær eller noe altså, men syns du ikke dette "liek" fenomenet har gått litt for langt?
/me LIEK © Tical[FS]

(tja, kan hende, men i liek it :P )
Jeg tror Ana bare er misunnelig Du skal bare holde deg til det Tical, det er koselig at folk har sine måter på å gjøre ting på..
Originally posted by zeth
Jeg tror Ana bare er misunnelig Du skal bare holde deg til det Tical, det er koselig at folk har sine måter på å gjøre ting på..
Vis hele sitatet...
Ok da, .... *snufs*, jeg er heaps misunnelig.

Pis aut.
noob killer
elukS's Avatar
Bruker selv smart ftp, dere får den her, genial hvis du surfer på pubs med skjulte mapper mm. digger også gui'et.