Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 886
I begynnelsen av sommeren annonserte telenor gratis mms ut tom. juli. Dette var et genialt markedsføring triks som NetCom tydligvis ble sjalu på og gjorde det samme. Nå har NetCom besluttet å utvide tilbudet ut hele august og bare fire timer etterpå annonserte TeleNor at de gjør det samme.

Dette betyr enda en måned med gratis (multimedia)meldinger for oss med litt nyere mobiler! Får håpe det fortsetter og ikke blir slik som telenor sin introduksjon av sms...
Gøy når teleselskaper krangler
Nå savner jeg en mms telefon :/
Whee! Kjøpte meg MMS telefon i dag
Opprinnelig postet av eirik Dette betyr enda en måned med gratis (multimedia)meldinger for oss med litt nyere mobiler![/b]
Vis hele sitatet...
OG dere med disse ebonnementene. Ikke det at jeg er interessert i disse multimedia-meldingene, men jeg har fått med meg at man faktisk kan sende noe som tilsvarer vanlig SMS og. Vet ikke om de kan mottas på mobiler uten MMS jeg. Isåfall hadde det vært noe. www.chess.no sier jeg bare. PWNAGE, TEH 1!
Supert kjøpte meg T68i dagen før netcom annonserte gratis mms for august. Takk gud !
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
netcom stjeler markedsandeler som bare fy fra telenor på både privatmarkedet og bedriftsmarkedet

enkle prisstrukturer på privatmarkedet og trådløs bedrift-begrepet er netcom helt klart godt kjent og elsket for

priskriger er grunnen til at vi elsker kapitalismen, selv i lille Norge
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Opprinnelig postet av eirik
Får håpe det fortsetter og ikke blir slik som telenor sin introduksjon av sms... [/b]
Vis hele sitatet...
Hva skjedde da?

Opprinnelig postet av LocHolmez
OG dere med disse ebonnementene. Ikke det at jeg er interessert i disse multimedia-meldingene, men jeg har fått med meg at man faktisk kan sende noe som tilsvarer vanlig SMS og. Vet ikke om de kan mottas på mobiler uten MMS jeg. Isåfall hadde det vært noe. www.chess.no sier jeg bare. PWNAGE, TEH 1!
Vis hele sitatet...
Er jo bare og skrive kun tekst i MMS'en, så blir det som en vanlig beskjed En gratis sådan.
Ministry of Love
sptz's Avatar
Det som er så synn er at dette bare er ett forsøk på og bli kvitt slike små plagsomme firmaer som chess som tilbyr telefoni til priser, sammenlignet med telenor og netcom, latterlig lavt.. nei gi faen i de to store og støtt chess.. (btw de har også gratis mms ut august)