Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1104
Jeg og to kompisser vurderer å reise ned til Algarvekysten i Portugal i starten av august, og være der i 2 uker.

Jeg har hørt at dette er blitt et populært reisemål, og tenkte nok at noen av dere her inne har vært der. Noen som kan dele litt personlig erfaring fra Algarvekysten? Noen tips til hva en bør gjøre, besøke blant annet.

http://www.best-holidays-in-algarve....garve_map1.jpg
Jeg var i albufeira i fjord, på wrc. Kjempe flott område, mye hyggelige portugisere, og bortskjemte engelskmenn.
Heilt utrolig flotte strender, og fjell områdene, var rundt og gikk litt over alt. var ganske betatt. så ned der til skal jeg igjen, er så mye jeg ikke fikk sitt :P Anbefalest. og meget god mat var det, Anbefaler ikke hotellmaten, var litt kjedlig syntes jeg. Men det varierer fra hotell til hotell. Jeg bode på auramar vis jeg ikke husker feil
Du må hvertfall melde dere på en av de dagscruisene til de forskjellige øyene. Virkelig et must!
Dra rundt til mindre bukter. Fins mange fine strender langs hele algarvekysten. Fjellområdene ved Algarve byr på mange oliven og sitruslunder som kan være verdt et besøk for litt avkobling fra strandlivet.
Vila Real San Antonio, som ligger helt øst er en veldig fin fiskerlandsby som fortjener et dagsbesøk, veldig portugisisk.
Dersom du vil ha en veldig rolig og avslappende ferie kan du prøve ut noe som Monte Gordo, her er det veldig stille på utelivsfronten. Albufeira er et mye bedre alternativ, for her skjer det en god del mer enn i Monte Gordo. Faro er også en fin by med en del shoppingmuligheter og severdigheter.

Ikke gidd å dra til et badeland som ligger i nærheten av Faro, det var det kjedeligste jeg opplevde på turen min til Algarve. Husker ikke helt hva det het, men styr unna det viss du kan

Algarve er uansett hvor du drar en veldig fin kyst med masse å by på, gled deg!
Takker så mye for tips Det blir nok en reise dit tenker jeg ja.