Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 5832
Personelig så har jeg fulgt meg på de følgende seriene:
24.
LOST
Frustrerte Fruer
CSI
CSI NY.
CSI Miami.
Criminal Minds
Prison Break
Ugly Betty
Ghost Whispers
Heroes (Så nylig sesong 1 iløpet av et par dager, anbefales!)
Two and a half man
Kongen av Queens
Simpsons
( helt tilfeldig rekkefølge )

Alt over anbefales !
Sist endret av realitykings; 28. april 2009 kl. 11:14. Grunn: Måtte legge til 24 så klart!
Det er nå blitt listet opp endel av disse flere ganger, men jeg kan med enkelhet gå god for:

- Californication
- Chuck
- Dexter
- How I Met Your Mother
- Rome
- Sopranos
- The Big Bang Theory
- The IT Crowd
- The Shield
- The Pickup Artist
- The Wire
- True Blood
- Two and a half men
- Weeds

De uthevede vil jeg kategorisere som ekstremt bra. Er mange flere god serier jeg helt sikkert har glemt, eller som har blitt listet opp alt for mange ganger.

For å nevne noen serier du ikke bør se (som er nevnt i tråden):
- Lost
- Prison Break (med unntak av sesong én)
- Frustrerte fruer (med mindre du er jente)
- Ugly betty
- Heroes (med unntak av sesong én og to)
Sist endret av Restyle; 28. april 2009 kl. 14:27.
Sitat av davidentotre Vis innlegg
Sjekk denne siden.

http://next-episode.net/

Hvis du synes noen av seiene virker intresang.
Kan du bare besøke Bukta.

Ps: Denne siden viser, når en episode er vist i Usa.
Vis hele sitatet...
...Hva i?

Det ække lett det med punktum og sånnt, hæh?
Finnes mengder av god underholdning og kultur på nrk.no
Serien berserk finner du på nrk-nettv.

Vil også anbefale lydverket som serverer spennende musikk ukentlig.
Må skryte frem Jericho, som er en av de beste drama/action-seriene jeg har sett på en stund! Da 23 av de store byene i USA blir truffet av atombomber,tvinges den lille byen Jericho til å klare seg på egenhånd. Varierte og interesante karakterer, med gode plott/side-plott gjør dette til en fantastisk serie, med twister og konstant nysgjerrighet på hva som vil skje.
Serien ble dog kanselert etter første sesong, men fansen ordnet 7 episoder til før serien gikk i lufta(hihi).
Anbefales!
Sjekk ut Tim and Eric, Awesome Show, Great Job
hvis du liker dårlig amerikansk humor, er kongen av Queens er definitivt best
The Phringe. Sykt spennende.

*200 Inlegg!*
Sist endret av Saint123; 28. april 2009 kl. 16:55.
-American Dad
-Family Guy
-Simpsons
-South Park
-C.S.I (bare spennede i en halv sesong though, etter dette blir plottet alltid det samme.)
-24

*Cheers for kingpill*

edit:
Og selvfølgelig mange av discovery seriene som er spennede/kule hvis du intresserer deg for teknikk osv.
-Mythbusters
-Prototype This
-How it's made
Sist endret av otimate; 28. april 2009 kl. 17:22.
Andbefaler Heroes Det er helt villt spennende:P
Elsker the office (us). steve carell spiller utrolig bra.
liker man office vil jeg anbefalle "Im Alan Partridge" britisk tv serie fra noen år tilbake.
handler om en sosialt tilbakestående mislykket radio og tv-vert.
Få med deg Reno 911 også!!!
The Sopranos kan jeg anbefale deg.
Sitat av FaLcOn Vis innlegg
The Sopranos kan jeg anbefale deg.
Vis hele sitatet...
Enig med Falcon her, Sopranos er en serie du absolutt bør få med deg.
Anbefaler også Heroes! Heroes er noe av det beste som noen gang er lagd...
Veit ikkje om det er blitt nemnt før, men CARNIVÀLE er ein serie bør se serie
Fint at alle nevner alle sine serier, og alle prøver å slå alle med en finere tråd! Dropp ymseserier og velg kvalitet, sjekk IMDB før du velger serien du skal starte med og kjør på.
Sitat av microcuts Vis innlegg
Elsker the office (us). steve carell spiller utrolig bra.
li
Vis hele sitatet...
Ditto that my brother - Creed Bratton ( The Office US )

The Office (US) er den morsomte serien jeg noen gang har sett. har sett alle episodene opptil flere ganger. så sykt morsomt det er
Vil ikke si noe om kvalitetsnivået på disse seriene, ettersom det svinger ganske kraftig, men akkurat nå ser jeg på

Penn And Teller : Bullshit!
-Ikke alle episodene falt like mye i smak, men noen gullkorn, som new age medisin, PETA osv. som blir tatt opp. Mye av det de klarer å lire av seg er bullshit, noe som blir sagt klart ifra om.

Ross Kemp on gangs
-Mer min fascinasjon for temaet en selve serien som gjør den bra for å være ærlig, selv om enkelte av episodene fallt godt i smak. F.eks. hvordan forholdene er i Colombia. Det er HARDT der, og politiet i Colombia burde vært tatt opp i serien jeg nevnte over. Og fengselsforholdene. Og våpenmengden de har konfiskert fra gaten som inkluderer rakettkastere. Verdt en kikk.

Deadliest catch
- Hardtarbeidende mennesker i hardt klima. Jepp, deilig å se på andre slite, imens du sitter og vurderer hva du skal ha til kveldsmat og de nettopp har begynt på sin 48ende time med arbeid.

Firefly
-Forbausende få som har nevnt denne serien. Sci fi serie som drar klisjeer (med vilje) litt lenger, og som i tillegg er morsom. Du vil like den om du likte "serenity" filmen. Om du ikke likte den, så er sjansene litt mindre for at du liker denne serien, men de er absolutt tilstede.

The Wire
- Spennende om en kriminalenhet som etterforsker organisert kriminalitet. Tar for seg alle sider av samfunnet som blir berørt av dette.

Corleone
- Italiensk serie som jeg må si er utrolig utrolig god. Handler om den italienske mafiabossen Toto Riina, som ble nylig fengslet for evig. Finnes svært lite av informasjon om denne serien på IMDB, men jeg vet platekompaniet har den. Tror originaltittelen er noe slikt som "Il fantasma di Corleone". Flere av de som lagde serien ble truet på livet, men Toto Riina liker visstnok hvordan han blir fremstillt. Ganske nådeløst. Blant annet var det denne mafiagruppen som stod for mordet på Giovanni Falcone, som igjen var den første dommeren til å gå "etter" mafiaen.

Ja, jeg har kansje en fascinasjon for serier om kriminalitet, men kan være du er ute etter noe slikt?

Den vil ikke la meg edite, men glemte å nevne

Folk i farta
- Alex Rosèn møter mange rare folk, og mye interessante fortellinger kommer ut av denne serien. Ganske artig

Berserk
- Villt mannskap på ville turer. Mye rart som foregår, og i den ene sesongen ender de opp med å stjele seilbåten sin tilbake fra kanadiske myndigheter. For ikke å snakke om at han ene deserterer i Kuba, fordi han har funnet sitt livs kjærlighet. Selvfølgelig i grisefylla. Vil tro han dukker opp med en giftering på ambassaden til norge noen episoder etterpå, men har ikke fått sett så langt.

Jo, den ville visst la meg edite alikevel. Automatisk også. Nifty.

Bah, forresten, mente selvfølgelig Brasil ikke colombia om ross kemp on gangs. Colombia er ille, men episoden med brasil fikk virkelig sperret opp øynene mine enda en gang om hvor godt vi virkelig har det. Jeg har fått en ny fobi av det. Den er mot brasilianske fengsel.
Sist endret av pinnsvinet; 30. april 2009 kl. 03:38. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Dark Skies, scifi-serie satt i USA på 60-tallet. Kjempebra, handler om romvesen
7'heaven?
Cold case?
CSI? (er du lei det?)
Charmed
Paradise <3
I gode og onde dager ( xD )
en god nummer to
Bones
Supernatural
Ghost whisperer

det var dem jeg kom på