Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 741
Husker i mine yngre dager da jeg chattet vilt rundt med random folk på Internet.

Disse tider er ikke de samme. Man har som regel en sirkel av venner rundt seg på nettet (Snap, Instagram, Facebo..... osv).

Kan man fortsatt bli kjent med nye mennesker på f.eks. chatterom osv.?

Jeg husker bl.a. jippii med de legendariske minigolf og pool spillene.
Har hørt at Irc fortsatt blir brukt
https://tripsit.me/chat-overview/

Jeg har sittet i flerne timer å snakket med folk på #psychonaut og #mycology chatrommet, snakker som regel om tripping, forskjellige stoffer og blande, men alt og ingenting når det er lite folk.
Jeg bruker primært IRC rommet til forumet for å snakke løst med fremmede om alt mulig, men er til tider lite aktivitet. Er mest aktivitet der under arbeidstiden naturligvis

Mitt inntrykk er at Discord er den nye gruppechatten. Der er det egne rom og grupper for alt mulig og man kan alltids finne et rom som passer med dine interesser om man googler litt. Er vell også en egen freak-discord som er orientert rundt spill, men som også har egne kanaler for løsprat