Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1200
Hallo igjen, jeg lurte på om det er noen måte og få en promillemåler til og vise 0.00 når du har drukket? Eller noen måte å få promillen ut av kroppen. Har en måler her hjemme, går det og manipulere den sånn at den viser 0.00?
Sitat av Edgd Vis innlegg
går det og manipulere den sånn at den viser 0.00?
Vis hele sitatet...
Sefølgeligt funker det.
Trådstarter
10 0
Sitat av Cloor Vis innlegg
Sefølgeligt funker det.
Vis hele sitatet...
Hvordan gjør jeg det da?
Husker vi satt på et nachspiel for endel år siden og lekte med en digital alkotest. Den var av samme merke som UP brukte men forskjellig modell eller noe slikt, billigvariant kanskje?

Om en drakk noen slurker vann og skylte munnen godt og samtidig trakk inn luft i munnen og bare blåste helt kort men hardt så få fikk man signal som viste at testen var ok. Når en gjorde det på denne måten så fikk alle under 0.5 i promille, selv om vi lå på over 1 når vi blåste vanlig. En som bare hadde drukket litt klarte å få null på men han ikke ikke drukket sprit ute på byen og var sjåfør helt til vi kom på nachspiel. Tror de er såpass følsomme at de er vanskelig å manipulere til å vise null om en har promille.
Har ingen tro på at man greier lure et av dagens blåseapparat, de fleste apparat krever et skikkelig blås, typisk limiten av hva du har plass til i lungene dine men kult om jeg tar feil og man kan lure dem med en teknikk
En ting jeg glemte å skrive er at jeg har ingen anelse om den alkotesten vi lekte men noensinne hadde vært kalibrert. Er jo ikke sikkert den viste korrekte resultater heller. Tror det er slik at en må sende inn alkometer for å få de kalibrert.
Ja jeg har en midt på treet tester som det vises i displayet at må inn til kallibrering, skal vist gjøres hvert år eller ved x antall innblåsninger
Nysgjerrig på hensikten din her?