Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4216
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. Er fattig på konto men sjekka paypal og der hadde jeg 1000. Hvordan kan jeg få tatt de ut(om jeg overfører til konto er de ikke inne før mandag) evt om det er noen matbutikker/kjeder som tar paypal? Anyone?
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Overfør paypal beløpet til en venn eller noe og spør om dem kan gi deg fysiske penger i retur?
Nei det er ingen matbutikker som bruker paypal. Selv norske nettbutikker bruker sjeldent paypal, desverre.
Sitat av downlow Vis innlegg
Nei det er ingen matbutikker som bruker paypal. Selv norske nettbutikker bruker sjeldent paypal, desverre.
Vis hele sitatet...
Har mye med avgiftene å gjøre. Det er ekstremt dyrt å bruke Paypal så mye penger som forsvinner av en betaling.
Anonym bruker
"Kvalm Ringsel"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du kan gjøre som quakecry sier, overfør penger til en venn så gir de deg 1000kr. Hvis det ikke går så må du nok vente til de er overført til bankkontoen din.
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Endte opp med å overføre de til kontoen, men da holdt de pengene i 72 timer også=p er det standard prosedyre å holde pengene så lenge, og kan de utbetale når det har gått 24 istedenfor 72?
Anonym bruker
"Løpende Vette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg har også ventet lenge første gangen(e) jeg overførte fra PayPal til min bankkonto, gjerne 2 døgn, ja.
Etterpå gikk det kjappere. I forrige uke foretok jeg 2 stk uttak i fire-fem tiden på to ulike ettermiddager.
I begge tilfellene sto pengene på min DnB-konto kl 06 neste morgen.
Gjorde en overføring tidigere denne uken og da gikk det smertefritt(1døgn) men det løser seg sikkert
Sist endret av Zotify; 27. januar 2018 kl. 13:28.
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Når jeg går inn på aktivitet på paypal, så står pengene som "Forestående" - Noen som kan si meg hva det betyr?
Jeg fikk heller ingen mail på at det skulle ta 72 timer. Gmailen var slettet akkurat da og gjenoppretta den rett etter jeg foretok transaksjonen, så sikkert derfor jeg ikke fikk noe mail på det. Men det står også " Pengene bør stå på bankkontoen din i løpet av 1-2 virkedager." Har jeg de imorgen tidlig tro? =) Overførte til konto den 26 ca 17:30.
Bankene har helgestengt . Er der imorra 6:30 ca.
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Så du mener selvom jeg fikk beskjed om at det kan ta inntil 72 timer, og at det står 1-2 virkedager på paypal siden, så er de inne 6:30 imorgen tidlig? Hva betyr "Forestående"?
Spørs litt hvilken bank du bruker, og hvilket tidspunkt pengene faktisk går ut fra Paypal.
Hvis pengene gikk fysisk ut fra Paypal før 12:00 på fredag, kan det hende du har dem
i løpet av mandag. Sannsynligheten er likevel ganske stor for at du må vente til midnatt natt til tirsdag.
Bankene har normalt 4 tidspunkter pr. døgn (hver 6. time) for oppdatering, tror de eksakte tidspunktene
varierer fra bank til bank.
Anonym bruker
"Ydmyket Titan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ok, takk for svar. Men tror dere da at pengene ikke er holdt lenger, og at de er påvei fra paypal og til konto, eller holder paypal de enda? Legger ved bilde.

https://ibb.co/fDQWww
Pengene er på vei til deg nå - så kan godt hende du har de nå, evt imorgen.
Det tar vanligvis meg to dager å få pengene utbetalt
TS, har du fått pengene?