Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 4296
Jeg har bestilt reparasjon for min Xperia Z3 mobil fra "mytrendyphone.com". På siden står det at jeg skal legge til ordrenummeret mitt, det er gjort. Har valgt å forsende den som "norgespakke" eller noe sånt. Det betalte jeg sammen med reparasjonskostnadene for å bytte skjerm med faktura.

Hvor i alle dager får jeg sporingsnummeret fra da? Har ikke fått noe fra mytrendyphone.com..

Beklager om jeg er en idiot. Føler av og til at jeg ikke burde eksistere noen ganger xD

Sitat av BlueCrusader99 Vis innlegg
Jeg har bestilt reparasjon for min Xperia Z3 mobil fra "mytrendyphone.com". På siden står det at jeg skal legge til ordrenummeret mitt, det er gjort. Har valgt å forsende den som "norgespakke" eller noe sånt. Det betalte jeg sammen med reparasjonskostnadene for å bytte skjerm med faktura.

Hvor i alle dager får jeg sporingsnummeret fra da? Har ikke fått noe fra mytrendyphone.com..
Vis hele sitatet...
Vi anbefaler på det sterkeste at du sender enheten som pakke med sporingsnummer, både på grunn av sporbarhet, men også for at innholdet skal være forsikret av fraktleverandøren. Sørg for at pakken kan leveres direkte til vår adresse - vi har dessverre ingen mulighet til å hente ut pakker og rekommanderte sendinger.

Help, any1?
Sist endret av BlueCrusader99; 21. august 2016 kl. 03:22. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av BlueCrusader99 Vis innlegg
Har valgt å forsende den som "norgespakke" eller noe sånt.
Vis hele sitatet...
Hvis du faktisk sendte den med Norgespakke med sporing (den røde esken kan faktisk brukes selv om du ikke betaler for sporing) så vil sporingsnummeret stå både på kvitteringen du fikk og på sendingslappen du måtte fylle ut (sånn trelags hvor skriften går gjennom alle lagene og du skal beholde øverste lag). Den lappen må du selv fylle ut (når du skal ha sporing), uansett om du allerede har skrevet mottakeradressen fysisk på pakken med store bokstaver. Øverste felt er avsenderadresse (din egen hvis pakken må returneres), nederste felt er mottakeradresse.