Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  60 8574
The Lone Deranger
bipbapbop's Avatar
Trailer Park Boys og Walking Dead.
Sjekk ut It's Always Sunny In Philadelphia. Definitivt en av de morsomste sitcom-seriene der ute. Helt herlig humor!
Flott!
Mange gode tips her og definitivt mye bra.
Kan ikke se den er nevnt her, så slenger inn en anbefaling av serien New Girl, med Zooey Deschanel. Ellers er vel det meste jeg følger med på allerede listet.
Sist endret av LarVael; 29. mars 2012 kl. 23:09.
Sons of Anarchy. Avhengighetsskapende!
Supernatural
sons of anarchy
heroes

Beste
Tre nye serier med en sesong ute og som er fornyet for sesong to som alle er å anbefale:
Hell on Wheels (Serien er basert rundt rekonstruksjonsæraen etter den amerikanske borgerkrigen)
Homeland (Til tross for en skuffende avslutning, så er dette en serie som vinkler et vanlig tema i filmer/serier på en ny og spennende måte)
American Horror Story (En thriller serie der man må følge med for å forstå hva som egentlig skjer)

Avsluttede serier som definitivt er verdt å se:
Sleeper Cell (En agent som infilterer terrorceller i USA med en mer nøytral vinkling enn hva som vanligvis finnes i slike serier)
Boston Legal (Ufattelig vittig serie med en seriøs undertone som tar opp aktuelle temaer)
Little Britain (Britisk sketsj komedie på sitt beste)
Dark Blue (Drama om politifolk som ikke følger vanlige spilleregler)

Pågående serier som anbefales:
An Idiot Abroad (Ricky Gervais og Steven Merchant sender sin kammerat Karl Pilkington på tur, eller som de kaller det "Worlds most expensive practical joke"

For ikke å glemme det beste dramaet som finnes på tv: Luther

Vil også anbefale The Colbert Report og The Daily Show om du er interessert i amerikansk politikk med en komisk vinkling.
Community
Criminal Minds
Dexter
Eastbound And Down
Fringe
Game of Thrones
House
Sopranos
Spartacus
The League
Top Gear

The League vil jeg tro er ganske ukjent for de fleste, men det er en serie jeg syntes hadde ganske mange morsomme episoder, og det er det sjelden en kan si om Amerikansk komedie. Community er også en litt spesiell komedie med veldig mange kule episoder. Eastbound And Down har også sine moments, rednecks ftw.

Får også med meg Mythbusters, South Park, Family Guy, Cleveland Show og American Dad. Selv likte jeg ikke Boardwalk Empire noe spesielt, le aldri noe engasjert i den serien, og kommer ikke til å se sesong 2. The Walking Dead syntes jeg også ble litt kjedelig, men den var ganske spennende i sesong 1.
Cajun pawn stars! Mye bedre enn "Pantelånerne i Las Vegas". Mye mer verdifulle objekter de handler med her
Dexter, titusenoghundremilliardertegn.
Big bang theory !