Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1584
Hei
Dette spørsmålet har jo forsåvidt blitt stilt før her på forumet, men problemet er at det ikke ligger noen gode svar ute. Alle sier bare google it, eller sjekk andre forum....

Er det noen som kan hjelpe meg her? Trenger en keylogger som sender meg info pr mail. Ikke krise om den koster noen kroner. Må være FUD, eller så godt som

Skal brukes på min egen pc, så kan installere den direkte.
Ingen gode tips men hva er FUD?
Kjøpte en selv en gang for 50dollar for å ferske en utro tøyte og den var verdt penga, men det er mange år siden og husker ikke navnet på den. Men det kryr jo av dem så sikkert enkelt å finne en som duger.

En er jo alltids litt skeptisk til å installere slikt på maskinen men det jeg gjorde var at frem til tøyta var busta så brukte jeg ikke selv maskina til noe vesentlig. Sjekka ikke mailen engang fra den maskina. Kun spilling og lett surfing. Etterpå formaterte jeg maskina for sikkerhets skyld. Om tøytas passord og whatever ble spredt for hele verden bryr jeg meg lite om egentlig. Bare pass på din egen konto på maskina for en vet jo aldri helt hva som logges av disse keyloggerne.
Trådstarter
46 0
Fully undetectable

Og takk for tipsene..

Rart at ingen kan anbefale en konkret, mtp hvor vanlige de er i bruk..
hvorfor skal den være FUD om du skal installere den på din egen pc? du kan jo bare skru av antiviruset når den skal brukes.
Hjerneskadet Shitkid
CHillZoNE's Avatar
Eller bare sette det som unntak i AV?
Det finnes flere som er FUD (thx 3 explaining!)
Den jeg selv kjøpte ble ikke oppdaget av antivirus og heller ikke av adaware og spy-bot.
Mener jeg leste om akkurat den keyloggeren i et engelsk datablad - kan det har vært pc-magazine?
Forsøk å finne en test av keylogger i fra seriøse kilder - kanskje eksisterer den keyloggeren ennå? Eller at du finner en som du ser gjør det du ønsker.
Jeg brukte 007 Keylogger en liten periode da jeg var intresert i nettverk, sikkerhet osv og den fungerte som smør i ost den .

Kostet "da" 49$ men igjen..dette er for en 4-5 år siden.
Siden det er din egen PC er det jo bare å kaste inn Prey, så kan du aktivere den *når* maskinen blir stjælt. Gir deg mye annen morsom informasjon om bruken av den, lokasjon etc også.
Denne fugerer fett, dog sender ikke på mail.

http://www.keelog.com/usb_hardware_keylogger.html