Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1759
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Da var angrepene i gang.. Amerikanske og Britiske Tomahawk cruiser-raketter sendes mot luftvern, flyplasser, radiostasjoner og andre mål i Kanul og Kandahar. Ser på CNN akkurat nå.. www.cnn.com anbefales for oppdaterte nyheter.
CNN på tv'en, og NRK og TV2 anbefales mer..
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
cnn.com er vell de som oppdatere ofte og har mest info? Da tenker jeg på 'egen' info.
Cnn og Tv2 har stått på konstant her i dag, på hver sin tv.
Hehe
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
de sier det samme om og om igjen. holder å se på 21 nyhetene. og hvis noe überviktig skjer leser jeg om det på nettet.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Jupp.. som jeg sa, feks CNN
Hvis du skal være helt oppdatert burde du se på CNN eller BBC, de er de som er mest oppdatert. Norske tv kanalene henger uendelig langt etter og kommer bare akkurat de ting man vet, ikke noe om hvorfor, hva som kan skje osv.
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Trådstarter
Akkurat.. CNN er langt i fra så ille til og repetere som andre kanaler. Så på Tv2 i dag, hu nyhetsdama spurte samme spørsmålene til 3 forskjellige folk og fikk samme svar på alle.. Og talen til Bush gikk ihvertfall 5 ganger