Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 884
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
Som kjent er ikke RIAA sine websider blandt internetts mer stabile,
da dem stadig blir offer for DoS, DDoS, hacking og annet faenskap.

RIAA har i lenger tid hatt ett korstog mot en stor amerikansk ISP ved navn Verizon, og tidligere i år var dem i retten, da Verizon ikke ville spille ball med RIAA og satt seg på bakbena da dem ville stikke sin skittne nese hvor den ikke hørte hjemme.

Det artige med denne historien begynner når man ser hvem som hoster hjemmesiden til RIAA, hostingselskapet TST.
TST har nemmelig nå i Juli flyttet RIAAs webside over på Verizons linjer, og det morsomme i det burde vært åpenlyst for alle og enhver
kniiisfniiiis ;p
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Vet ikke om det er så morsomt jeg. Dersom noe skjer med linjene til RIAA kan de skylde på Verizon, si at det var med "malicious intent", og ta dem til retten med seriøse konsekvenser.

Jeg tror denne flyttingen kan gjøre at RIAA har fått overtaket på Verizon, og dermed tatt knekken på en av sine motstandere.
det var tøft når dem vill ha lov til å hacke folk, og dem ikke kunne holde sin egen site oppe engang
Ministry of Love
sptz's Avatar
Verizon eier såvitt jeg forsto bare linjen ikke serveren til RIAA så de kan vel ikke skylle på Verizon vis de blir hacket..
RIAA har skiftet til Global Crossing:
http://uptime.netcraft.com/up/graph?site=www.riaa.com

OT: nFF hostet av Byggmakker Norgros ASA?
very impotent freak
Delusional's Avatar
Opprinnelig postet av spetznaz
Verizon eier såvitt jeg forsto bare linjen ikke serveren til RIAA så de kan vel ikke skylle på Verizon vis de blir hacket..
Vis hele sitatet...
OT?: Etter min mening har RIAA kun seg selv å takke dersom de blir hacket, alle hater RIAA, selvfølgelig med unntak av microsft og platebransjen.