Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1104
Hei, lurer litt på om det er mulig å konvertere SC2REPLAY-filer om til andre filer som f. eks MPEG eller noe liknende? De på youtube som legger opp videoer av replays'a sine har vel kanskje bare filma skjermen sin med ett program på pc-en?

Jeg vil gjerne laste opp et par, men trenger jeg da ett slikt program? Og i såfall, hvilket er å anbefale?
Fraps er det programmet som er mest brukt. Og det blir å filme skjermen og lagre som en videofil
Hadde forresten vært kult om dere kom over noen bra replays
http://day9tv.blip.tv

Lassevis med gode replays.
Sist endret av Forconin; 12. november 2010 kl. 00:19.
Sitat av 1c3t34 Vis innlegg
Hadde forresten vært kult om dere kom over noen bra replays
Vis hele sitatet...
TG-Intel STARCRAFT II Open Season1

Søk opp "IdrA vs LotzePrime" (Round of 32) sinnsykt bra match!

Hele serien er forresten ganske bra!
HDstarcraft's Channel
HuskyStarcraft's Channel

To veldig artige personer som kommenter massevis av SC2 replays. Du kan jo prøve sortere etter views eller ratings og begynne øverst. Ikke glem å ta på HD på youtube om du kan.

Jeg digger mange av dem med TheLittleOne (aka Liquid-TLO). Han er vel en av de mest underholdende spillerne å se på. Ikke nødvendigvis pga. han bruker så mye "cheese", men generelt driver underholdene spill.

Her er to konkrete videoer som er utrolige:
BEST GAME EVER LOL - Part 1/2 - PvZ Denne er epic.
HD Starcraft 2 TT1 v MasterAsia p1/4 - Den er litt lang men se hele. Det er en fantastisk slutt som er umulig å forutse.

Begge er i flere deler som du sikkert ser. Finner de andre delene til høyre under "Suggestions" som regel, evt i filmbeskrivelsen.
Sist endret av Kinseek; 12. november 2010 kl. 00:48.
Tusen takk, massevis å se på
Anbefaler denne:

http://simple-night-21.heroku.com/

Her ligger sesong 1 og 2 av GSL fra Korea som VOD-filer med engelsk kommentar av artosis og tasteless. Fruitdealers vei til finalen i sesong 1 er epic og anbefales på det sterkeste.
Alle SC2 replays fra Blizzcon 2010 (i sc2replay-filer..)


Jeg vil i likhet med Kinseek, også anbefale Husky og HD. Fy flåken for noen artige karer!
Sist endret av Joakimz; 12. november 2010 kl. 13:14.
Sitat av Cikey Vis innlegg
TG-Intel STARCRAFT II Open Season1

Søk opp "IdrA vs LotzePrime" (Round of 32) sinnsykt bra match!

Hele serien er forresten ganske bra!
Vis hele sitatet...

http://www.dailymotion.com/video/xf0...d-o_videogames

TheLittleOne vs oGsHyperdub [Round of 32 match 16 set 1 p1]
(totalt tre deler),

Er noe av det råeste jeg har sett hva gjelder SC2 replays! Absolutt verd noen minutter av tiden din om du spiller SC2 (eller bare liker å se replays)