Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  36 2914
Better than thou.
Just wondering how all you peeps from netherlands, spain ireland etc. etc. etc. heard about this board.. Seems kinda strange that we have like 4-5 new members in just a few days.. Dere nordmenn også..?
Found out about it a few weeks befor norsk.undergrunn.as did shut down, and saw that this was going to be the new norewegian underground board

(iblis e de ikke snart på tide å legge til engelsk forum her også?)

meite
I don`t really know how I found out about it, suppose it was through norsk-undergrunn/radikal, but I have been here since the very beginning, remember some of the first thing I read was iblis telling that it would be better (back then it was just a big black(dark anyway) page really) and well, IT SURE DID!
Pesta kommer
Zpeef's Avatar
Jeg kom nettopp her, men jeg husker ikke hvordan! LOL
en dude sa at jeg burde sjekke en url..
det var nok gjennom gode gamle norsk undergrunn det ja
well.. it was radikal's (www.norsk-undergrunn.as) banners.. you know.. the one with the tits.. well, anyways.. i clicked on 'em and a month later it got shit down, and that was when i heard about this cool underground norwegian forum. so, i checked it out and 'ere i am!
Better than thou.
Trådstarter
Jeg tenkte på de nye medlemene jeg.. Har hørt alle de skabbete historiene deres før! Foreigners come on! Answer me!! RAFF!
I tillfelle dere ikke har latt merke til det, så tror jeg ikke han (Orion) er her mer....
Husker ikke helt...
tror jeg bare satt å surfa snusk!

Sael™
tull
▼ ... over en uke senere ... ▼
Var nok malbolgia sin feil at jeg ble medlem her,han ga meg linken på irc for at e sku sjå vip-søkinga hans..
Får jeg spørre hvordan du fikk til å poste den posten 2 ganger med så stort mellomrom?
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
og den ble btw ikkje godtatt eller kva faen det heter...
Nobody loves me
Ikkje engang når eg får ei jente med i forumet blir eg populær!
Da du søkte visste vi ikke at du hadde verva ei jente, kanskje ta det med i neste søkand
skulle tro det var stort med jenter i forumet..
skjønner ikke hvordan jeg klarer å poste samme post to ganger jeg..og at de kommer 10 min etter hverandre (?)

malbo: du burde være fornøyd me at jeg er gla i deg..
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
næh.. eg jo fint at du er gla i meg.. men eg er lissom blitt så lei av sånne ting.. alle jenter er jo gla i meg...
Eg vil ha no anna en berre løv hele tiden..
Var blandt de første som kom dettende innom..
men da var det så lite liv her.
og jeg måtte registrere en haug med ganger før det begyndte å fungere som det skulle.
Besøkte igjen en stund senere, og da var det komt endel medlemmer.

Synes antallet nyttige/kunnskaps frammende spørsmål har gått drastisk ned.. kanskje i takt med gjennomsnittsalderen.. for alt jeg vet.

Men det er alikevell norges største undergrunnsforum,
og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten.



Go NFF!
har ikke en fjerneste anelse om hvordan jeg kom hit, men
husker de gode minnene fra den gang siden loada for fyste gong...
Originally posted by EO2

Men det er alikevell norges største undergrunnsforum,
og jeg vet ikke hva jeg skulle gjort uten.
Vis hele sitatet...
Kanskje eneste også? Er forresten ikke så mye undergrunn stuff som foregår her nowadays
Better than thou.
Trådstarter
Uhm, jeg mener de nye medlemmene..
Sist endret av Carlo; 12. august 2001 kl. 16:56.
I was searching for vB bij Google.
▼ ... over en uke senere ... ▼
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
lurer på åssen denne karen fant frem til nff.
han søkte sikkert på et eller annet i google, og så kom denne siden frem...
iblis betyr satan/djevel eller noe? Derfor kan vel regne med endel satanister og andre psyke folk her?
jau, iblis er satan i islam.
/me joina nff bare pga fargene og at nff kom fram når
jeg søkte på iblis\lucifer\damien\satan\diablo
og hvorfor søkte du på det, da?
hobby satanist
høres ut som en artig hobby

godt å høre at det finnes flere med fritids-problemer!
Jeg bare røra rundt på nette, så fant jeg denne siden.
Jeg søkte på hacking @ yahoo.no, kom til Radikal, deretter kom jeg hit når Radikal fikk knockout av Kripos..

(Btw, kommer til å skje hvis f.eks. Aftenposten skulle finne frem hit og begynne å skrive noen slemme artikkeler ?)
Jeg registrerte meg nå nylig. Men kom her via radikal, akkurat da det la ned.
Fekk linken av en kamerat
Jeg kom hit etter og ha funnet den "nedlakte" siten til radikal og leste litt i forumet demmes der det var en link hit... etter jeg hadde gjort det pulte jeg bestemora i i rompa mens jeg så på teletubbies...

Scha
Fy Faen!
du er sjuk!
Sjuk eller ikke han er fux0r elite med php og hos jentene ^^
jeh.. alt er i balanse da vettu..
*mumle*