Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  31 1730
er det noen som vet hvor jeg kan få kjøpt en billigst mulig playstation 2? helst med chip, men trenger ikke nødvendigvis ha det..
Er på tilbud på Expert(?) og elkjøp for 3500(?) tror ikke du fårn billigere en det!
det n|dar0z sier er fakta, du får ikke en playstation mye billigere en 3.5K
Better than thou.
www.multimediaimport.no har pal ps2'er til 3300, og sonefrie til 3990..
ikke.no prob å modde ps2'n selv da..

sparer litt cash på å gjøre det selv. http://www.psx.co.uk
Originally posted by Carlo
www.multimediaimport.no har pal ps2'er til 3300, og sonefrie til 3990..
Vis hele sitatet...
Det er stor risk å kjøpe fra Multimedia Imort, jeg kjenner flere som ikke har fått varene sine derfra. Eieren av Multimedia Import skylder nesten 1 million kroner i skattepenger fra sin forrige butikk, Action Station, og har ikke akkurat rent mel i posen.

Personlig kommer jeg til å vente til MGS2, THPS3 og Pro Evolution Soccer er ute før jeg kjøper meg en PS2.
Mgs2 ser bare så jævla fett ut. MÅ ha ps2 med det! men jeg har ikke penga... buuhuuu.
Hehe var ute å sjoppa en tur i forgje uke
Blei:
PSX 2
GT3 M/orginal GT ratt&pedaler (med USB så dek kan visnok brukes på PC oxo)
Minnekort

Betalte ca 5000, og jeg kunne ikke få en jævla krone i avslag, siden de nesten ikke tjente en dritt på det fra før.

GT3 er helt sinnsykt rått, enkelte ting begynnerman på å lure om er filmet......

Det er sinnsykt bra, men det er mye færre bilder og DRITvannskelig å få gull på Licence greiene....

Må stikke skal ha "tidlig" vorspiel, med PSX2 og GT3 får vi skal ut (hvis vi kommer oss ut etter å ha sittet og spilt og drukket i 6-7 timer )

Free6
DRUKNE DRIVING IS LIEK ILLIAGELE YUO NOW!!!112334
Originally posted by Free6
Hehe var ute å sjoppa en tur i forgje uke
Blei:
PSX 2
GT3 M/orginal GT ratt&pedaler (med USB så dek kan visnok brukes på PC oxo)
Minnekort

Betalte ca 5000, og jeg kunne ikke få en jævla krone i avslag, siden de nesten ikke tjente en dritt på det fra før.

GT3 er helt sinnsykt rått, enkelte ting begynnerman på å lure om er filmet......

Det er sinnsykt bra, men det er mye færre bilder og DRITvannskelig å få gull på Licence greiene....

Må stikke skal ha "tidlig" vorspiel, med PSX2 og GT3 får vi skal ut (hvis vi kommer oss ut etter å ha sittet og spilt og drukket i 6-7 timer )

Free6
Vis hele sitatet...
E-hem ... PSX var kodeordet for Sony's første maskin, ettersom den visstnok skulle innholde et "skjult element" media ikke visste om. PlayStation 2 kalles bare PS2.

Gleder meg vilt til PS2, men jeg må nok jobbe endel først. 3500,- for maskina, 1500,- for spilla, ah, kan likegodt satse på å vinne i lotto.
hehe...har spilt et spill som heter onimusha eller noe sant...ganske bra...
dette er litt off topic, men på color line koster det 999,- for gba. jeg skal dit etterpå jeg... wee
Jeg kjøpte PS2'n min på lefdal for 3500, fikk den ALLER siste. jeg så også på Yatak at den koster 3300kr. men da må en sikkert regne med porto/oppkrav.
må ikke glemme at dere må ha minnekort til 400 spenn også da
Gran Turismo 3 er en av de spella som faktisk er VERT 600kr, det er bare så VANVITTIG bra. jeg er på 58,6% nå. akkurat begynt på Profesional legue. de reply'ene der er så perfekt som det er mulig. bilene ser ut som ekte. å banene er veldig pene..... noen "trapper" ser en jo, men det bryr en seg ikke noe om.
det går HELT STRØKENT/GLATT. å det er INGEN poppups.
for chiping så vil jeg anbefale www.psx.no men jeg skal vente til Neo 4 kommer.... det er ikke lenge før, sånn at en ikke trenger Action Replay for å spelle backups. vil anbefale dere andre å jøra det også. GT3 skulle holde dere i sjakk ei stund
fikk en demo cd fra sony folka som det var en demo av Dynasty Warriors 2 på. det virka skikkelig morsomt. MASSE fiender på en gang pluss kapteiner å høyere som legger fra seg uppgrades når dem killes.
Men demo'en var bare 4 minutter
Red Hat's Avatar
Trådstarter
neo 4 har kommet... dessuten trenger du ikke bruke 600kr på gran turismo når jeg kan kjøpe det ferdig brent for 100kr....
100kr for en brent cd? Du blir rippa stakkars, koster jo 2,- pr cd.
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
100 kr? hehe, minner meg om de gode gamle dagene da jeg solgte cder i flust for 100 spenn fordi jeg var den eneste som dreiv med det
Hvor har du sett at Neo4 er kommi? jeg har fra en veldig god kilde at den er ventet i september/oktober.
Gt3 er på DVD så det blir litt køddent å få det over på cd. har ikke skjekka HVOR stor DVD'n er da, å 100kr for ei DVD plate kan du se langt etter.
Red Hat's Avatar
Trådstarter
jaja ok da
Når det er snakk om priser; hvordan kan vi vente at prisen på PS2 kommer til å synke? Jeg gjetter på omtrent samme rate som PSX ...
Better than thou.
Så må du jo også tenke på at psx'en har vært på markedet i totalt 6 år..? Sånn cirka hvertfall.. Husker da jeg fikk min første psx! *mimre* Fattern kjøpte den i england, for de få som hadde kommet til norge ble utsolgt FORT! Jeg spart til den greia i ca. 1 år eller noe.. Uten memory card eller noenting! Den kvelden han kom hjem må ha vært en av de beste i hele mitt liv
PSX'en kom til norge i 1994 om jeg ikke tar veldig feil. jeg har et Giga blad her som det står reklame om det hvertfall. det er fra August.
Better than thou.
Jaja, når den nå kom da.. Er egentlig ikke vesentlig..
Originally posted by Gusto
100 kr? hehe, minner meg om de gode gamle dagene da jeg solgte cder i flust for 100 spenn fordi jeg var den eneste som dreiv med det
Vis hele sitatet...
Jeg solgte svart/hvitt bilder av Leonardo di Caprio for 20-30,- pr stk etter Titanic kom ut, tjente "flust" på det
Når kan man vente å få en chip til ps2`en som ikke har baksider?
spille uten swap
dvd uten swap
sonefri dvd osv?
Er en slik chip i salg nå?
Er noen av spillene til ps2`en på dvd plater, syns jeg har hørt at alle spillene til nå kan brennes.

-JoyKiller
JoyKiller: Neo 4 er på vei. skal komme i september/oktober en gang. les på www.psx.no for mer info.

CA 80% av PS2 spella er på vanlige cd'er. å HVIS du er så heldig å ha en DVD brenner så skal en ikke se bort fra at en kan brenne DVD spell også. (ikke HELT sikker på det men) men siden DVD plater koster omlag 250kr per stykk, det er halvparten av orginalen ca.
Gran Turismo 3 er på DVD. (eneste jeg har å veit om :-) )

Lurer på om det kommer sånn "platinium" plater til PS2'n,
Originally posted by cyclops
JoyKiller: Neo 4 er på vei. skal komme i september/oktober en gang. les på www.psx.no for mer info.

CA 80% av PS2 spella er på vanlige cd'er. å HVIS du er så heldig å ha en DVD brenner så skal en ikke se bort fra at en kan brenne DVD spell også. (ikke HELT sikker på det men) men siden DVD plater koster omlag 250kr per stykk, det er halvparten av orginalen ca.
Gran Turismo 3 er på DVD. (eneste jeg har å veit om :-) )

Lurer på om det kommer sånn "platinium" plater til PS2'n,
Vis hele sitatet...
Så kan du i tillegg til det iberegne kostnadene av en DVD brenner. Det blir veldig mye penger av det.
Metal Gear Solid 2, kommer i DVD format, og burde kjøpes av hvem som helst. Jeg regner med at de av dere som har spilt MGS er enige.
AnaMorph0s|s jaggu ble så reve med første gang jeg runda det at jeg nesten begynte å grine når Meryl døde *snufs* i sjokk enda det er så sinnsykt fett at det er skummelt,seriøst!synes det var alt for kort
Originally posted by wiz
Når det er snakk om priser; hvordan kan vi vente at prisen på PS2 kommer til å synke? Jeg gjetter på omtrent samme rate som PSX ...
Vis hele sitatet...
Regner med at prisne på PS2 vil synke kraftig når GameCube lanseres. X-Box vil nok også gjøre no med prisen men ikke i like stor grad som GameCube. Nintendo har sagt de skal selge GameCube ca 100$ billigere enn X-box og PS2 når den lanseres.
Originally posted by [securitymember]


Regner med at prisne på PS2 vil synke kraftig når GameCube lanseres. X-Box vil nok også gjøre no med prisen men ikke i like stor grad som GameCube. Nintendo har sagt de skal selge GameCube ca 100$ billigere enn X-box og PS2 når den lanseres.
Vis hele sitatet...
Jeg leste et sted at X-box skulle bli forsinket på grunn av leveringsproblemer, men jeg fant denne artikkelen på Dinside.no som sier at X-box kommer ut 8. november... http://www.dinside.no/page/artf/26085.shtml?

Og med det samme vi er igang; her er en artikkel om hva X-box'ens fordeler og ulemper :
http://www.dinside.no/page/artf/8356.shtml?

(folk har begynnt å spekulere i når PS3 kommer ut...)
Red Hat's Avatar
Trådstarter
ser den går for 2500 kr på expert/bonus..billig....
Du hører meg si "wow" i slike sammenhenger:

http://www.playfrance.com/videos/mgs2.shtml
og
http://www.playfrance.com/videos/winningeleven5.shtml

Fytte jesus, jeg gleder meg, ja, jeg gjør faktisk det ...
Red Hat's Avatar
Trådstarter
ja ser festlig ut dette her..