Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 839
Jeg sier dette bare sånn at ingen trenger og lure på vorr det har blitt av meg!så nå trenger dere ikke å plages over de ørten skrivefeilene mine en stund Jeg skifter jobb over helgen nå og flytter i ny kåk!Ekke no fastlinje der,men skal prøve og få i meg en radio-link i løpet av måneden her eller i neste!kommer sikkert innom en gang i blandt med dial-up når jeg er hjemme...Men hadet da folx0r kommer til og savne hele gjengen savn meg oxo da


Vi møtes i svingen


*snufs*


*snufs* *snufs*

Regner med at du kommer til å bruke dial-up allikevel.. du klarer ikke å holde deg unna oss, hehe
nidaroz's Avatar
Trådstarter
count on it
Så mye som du har klagd på jobben din så tror jeg det er best slikt Men kommer til å savne deg til du er tilbake, det skal du vite !
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Ja tror det er best jeg oxo lage hjemmesider til ppl som har vært på nett to ganger er ikke no fryd kommer til savne deg oxo zeth heh....MEN jeg kommer sterkt til bake
[14:03] *** n|daroz has quit IRC (bI)
var det det siste vi så til deg?

Hviken jobb du har fått nå da?

snakkes siden når du får opp 14,4 modemet...
kommer til å savne de innholdsrike svarene dine.
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Nei ekke helt borte enda har nettop lagt inn win2k på boxn her!skal begynne som steinhogger tror jeg! eller så skal jeg begynne på slakteri Litt jalla arbeid men begge er OK betalt Så kommer jeg til og arbeide med data på fritiden(programering)!Fikk heldigvis i noe som kommer til og ta av nett suget litt i dag: NY DAME he he...men nå skal jeg slutte og legge ut om livet mitt her frittjaaff jeg kommer til og savne deg oxo heh
holde på med hakker og drive med hardt kropsarbeid..? oi.
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Noen har muskler,noen har det ikke
og noen har mer muskler enn hjerne.
nidaroz's Avatar
Trådstarter
Noen har begge deler
improbable
Gusto's Avatar
DonorAdministrator
hadet nidaroz. you come back now ya hear?
hadet n|dar0z.
I WIALL MISS YUO!
ses vel når du får abstinenser
Ordenens Seglbevarer
Ond^Sofa's Avatar
Mehe..

Det der prøvde jeg meg også på..
En litt annen variant da, jeg skulle slutte med internet og pc.

Pga hardware.

De som er en smule oppegående fikk kanskje med seg at jeg hadde en liten stund hvor jeg var borte.

Menne så er jeg her dah, med en win-burk som så vidt er oppegående..
Hehe.. Den blir brukt til iblis, planetarion, icq, og mail
yah, nigga. you know.. represent.. represent.