Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1101
Jeg bestillte meg en ny PC hos komplett.no for noen uker siden. Har fått utallige e-mailer om at den blir forsinket. "Ny leveringsdato 20.9.2008" osv.... Nå er jeg lei ventinga, og kansellerte bestillingen. Har prøvd å bestille noen av de andre maskinene, men også de tar 2-3 uker før de forventes å fås inn

Jeg lurte på om det var noen andre plasser jeg kunne bestille da?

Har noen kriterier som MÅ oppfylles:
- ikke over 8.000,-
- ikke noe OS (må evt. kunne velges vekk)
- 2xDVI 512mb skjermkort
- 22" LCD (med litt tillegg i prisen)

Har sett på:
www.mpx.no
www.komplett.no
www.alienware.no
www.dell.no
www.psdata.no

Kan være jeg har oversett noe på disse sidene, men trenger hjelp allikevel. Syns komplett opererer litt tregt og informerer dårlig om levering/lagerstatus på disse "konfigurer selv" maskinene sine.

..og en liten ting til; hva er forskjellen på www.komplett.no og www.norek.no ??
Sitat av Wintrade
..og en liten ting til; hva er forskjellen på www.komplett.no og www.norek.no ??
Vis hele sitatet...


Norek er en bedrift som kun selger til "data butikker" som driver med videre salg av data komponenter osv.

Mens Komplett er en databutikk for både privat og bedrift på nett!
Wintrade's Avatar
Trådstarter
Jeg kom frem til at www.multicom.no var gode greier. Bestillte min laptop for 2 år siden der (15.000,-) og den er MEGET god den dag i dag.
Fant en hissig maskin til 7.200,- Anbefaler folk å ta turen innom der i fremtiden!