Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  33 4583
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvordan bli fullest mulig på minst mulig øl?
Ja jeg er alkis og har dårlig råd.

Måten jeg bruker nå er og ikke spise etter kl 1400 og styrte 4 halvlitere klokka 1900 for og så drikke 2-4 sakte etter det. er dette mest effektivt ?
Anonym bruker
"Intolerant Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det ikke mer effektivt og rimelig å drikke billig vodka eller noe? Kanskje værre for helsa å drikke vodka enn øl da..
LSD for å bli kvitt alkoholismen. Check mate.

Beregn hvor mye penger det koster per liter øl kontra sprit og hvor mye alkohol du får i deg. I noen tilfeller kan en billig vodka være billigeste alternativ. I andre tilfeller kan det være billigst å kjøpe den billigeste ølen på Rema 1000.
øl r billigst per enhet om du handler i norge..
høres ut som du gjør det effektivt allerede, men å drikke de varme vil hjelpe på.


er det lov å anbefale en plastbrenner i tilfeller some dette..?
Billigeste du gjør er å kjøpe ølsett på boks, en hevert og gjæringskar på Europris. Ca 1.5 times arbeid for 22 liter øl til ca 1/5 del av det du betaler i butikken
Anonym bruker
"Klok Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lag ekstraktøl selv, koster litt med gjæringsbøtte, flasker osv men et ekstraktsett koster 250kr+1kg hvitt sukker for 23L.

https://www.bryggselv.no/%C3%B8lsett/ekstrakt
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har orntlig brenner hvis jeg vil drikke sprit men liker det ikke. Og liker øl veldig godt.
Har alt utstyr til og lage vin så da kan jeg prøve og lage øl. Men hva er godt?
Liker best pils.
Sjekk ut kveik hvis du er utålmodig når det kommer til brygging

Ellers kan du sjekke ut kalkulatoren jeg lagde for å sjekke alkohol pris i forhold til andre ting. Link
https://www.cidercompagniet.no/produkter/olsett mye forskjellig her. Vet ikke hva du foretrekker, men FY FAEN saison er jævlig godt.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hva med å ta deg en tur til sverige å smugle et par esker øl til under halve prisen av den norske?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hva med å ta deg en tur til sverige å smugle et par esker øl til under halve prisen av den norske?
Vis hele sitatet...
Svensk øl er bare 3,5% hvis du ikke går på polet (Systembolaget). Norsk øl er inntil 4,7%.

Selv kjøper jeg aldri øl i Sverige for jeg blir ikke full på det. Eller som jeg kaller svensk øl: vann med øl-smak.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må gå på systembolaget ja.
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøv å drikk en hel halvliter med teskje.... Blir nok siste gang du prøver det
Anonym bruker
"Sikker Klatremus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøv å drikk en hel halvliter med teskje.... Blir nok siste gang du prøver det
Vis hele sitatet...
poenget var?
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
poenget var?
Vis hele sitatet...
Det var en bartender som fortalte meg om trikset. Prøvde det og ble ødelagt drita på en halvliter på veldig kort tid. Prøvde med en helt vanlig boks med Rignes
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Det var en bartender som fortalte meg om trikset. Prøvde det og ble ødelagt drita på en halvliter på veldig kort tid. Prøvde med en helt vanlig boks med Rignes
Vis hele sitatet...
Den kan du gjerne utdype litt
Anonym bruker
"Hylende Kerberos"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Krølleløffe Vis innlegg
Den kan du gjerne utdype litt
Vis hele sitatet...
Tok en boks halvliter og helte det opp i en teskje og drakk opp ølen med den. Er litt søl innimellom. Skal sies at jeg hadde jobbet 19 timer den dagen på lite mat, men jeg har hørt flere prøve det og de ble også kanonfull.
Drikke med sugerør feks, men ikke ta det for god fisk..
Alkohol/tid=promille (forenklet). Sugerør, skjeer eller annet vås har ingenting å si, bortsett fra placebo. For å oppnå mest ruseffekt: drikk så fort som mulig på tom mage.
Obligatorisk tittel
kamelia's Avatar
Du sa du har brenner. Bare bland spriten med ølet.
Lag din egen ingefærøl, alt du trenger er litt basic utstyr fra europris. Denne oppskriften og litt tolmodighet. https://www.gryhammer.no/slik-lager-...rt-ingefaerol/
Ta hevert i ræva
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Ta hevert i ræva
Vis hele sitatet...
Potensielt ganske farlig da du ikke vil ha den naturlige forgiftingsbeskyttelsen av å kaste opp. Og du kan dessuten ødelegge alt av drikke, dersom flyten av en eller annen grunn skulle begynne å gå andre veien.
Sist endret av Relevant; 7. mars 2019 kl. 22:44. Grunn: Skrivefeil
Drikke med sugerør dritfort. Også umiddelbart stå. På hodet i tre minutter. Derettee løpe rundt huset. Repeat
phenibut gjør susen
Hvis ts har vansker å drikke store kjedelige butikkøl med kjedelig alkoholprosent. Så vil jeg anbefal å gå på polet å kjøp deg to bokser sterkøl. Dem får du helt opp i 9.5prosent. En kjapp 0.33boks IPA på 7.5% og en porter på 8% sluker man nedpå på 17.5minutt og det svinger. Koster deg 55-75 kroner boksen men er verdt det. Værsågod her er hemmeligheten.
Sitat av Kutulu Vis innlegg
Så vil jeg anbefal å gå på polet å kjøp deg to bokser sterkøl. Dem får du helt opp i 9.5prosent.
Vis hele sitatet...
Du får sterkere øl en 9,5% ABV på polet.
Ja det var tåpelig av meg å skrive. Mente egentlig at for min del faller ikke øl 9.5% og oppover i smak. I jula hadde mack en julebuck på 9% og den var nydelig

Har bare smakt et par stykker da. Men det ble for voldsomt. Var en lys lager før på 7% med. Bilde av en nisse på etiketten. Ikke juleøl, kunne se sånn ut pga nissen såklart. Uansett den var god.
Sist endret av Kutulu; 8. mars 2019 kl. 08:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Anonym bruker
"Syk Behemoth"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynn på legeutdanning. Hører de pleier å skyte alkohol blandet i saltvann intravenøst. Da trenger du bare en liten brøkdel alkohol... (Spøk til sides, ikke gjør det. Vet ikke vet om det er hold i påstanden om legestudentenes festvaner. Men jeg Ble fortalt dette under ingeniørstudiet . )
Anonym bruker
"Vennlig Lodde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Billig Vodka + tamponger. Hvordan? Det tenker jeg du finner ut av selv.
Hvorfor ikke bare kjøpe sprit? Like billig/billigere og enda mer effektivt. Eller evt begynne å brygge noe øl selv, koster ikke de store summene.
Anonym bruker
"Nummen Jette"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Eller ta en Steve-O og ta alkohol intravenøst. Livsfarlig og sinnsykt effektivt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Billig Vodka + tamponger. Hvordan? Det tenker jeg du finner ut av selv.
Vis hele sitatet...
Kan du anbefale hvor mye sprit en kan bruke uten at det blir farlig? Iallefall for første forsøk? Og skal den intas bar, eller utblandet? (Er bare nysgjerrig).
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sprit og tampong er ikke verdt forsøket, har selv tatt en shot med 60 i en sprøyte i ræva, dog uten tamponen bare rett fra sprøyta og de ble en gangske kjip kveld fordi det var ikke som å drikke seg full men ble bare rar og trøtt ingen flyt bare irritert over at jeg gadd