Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 3326
Hei lurte på om de selger rullepapir noen plass i hedmark. Helst av hemp/ris papir utgaven. Eller må jeg til sverige?
Hedmark er ganske stort. Men Narvesen har longpapes, Bare spør etter lange rizla rullepapir. De fleste utenlandske sjappene har ocb og raw papes
Sist endret av hypernuke; 24. januar 2019 kl. 11:06.
En pakke OCB long papers koster 50 kr på Narvesen. Jeg anbefaler å bestille på nett for en brøkdel av prisen.

Denne boksen med 24 pakker med et ukjent merke fra aliexpress.com er kanskje mistenkelig billig (0,70$)?

På wish.com har de større utvalg og mer kjente merker, men litt dyrere. Men du sparer fortsatt mye penger.
Sist endret av Kikagaku; 24. januar 2019 kl. 15:18.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av Kikagaku Vis innlegg
På wish.com har de større utvalg og mer kjente merker, men litt dyrere. Men du sparer fortsatt mye penger.
Vis hele sitatet...
de på wish er fake. vet ikke hvor mye det har å si for kvaliteten på papiret men wish selger ikke merke-produkter
Får billig på auksjon på eBay, wish, Ali etc

Fake papir?
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
de på wish er fake. vet ikke hvor mye det har å si for kvaliteten på papiret men wish selger ikke merke-produkter
Vis hele sitatet...
Jeg har kjøpt en boks med 24 pakker RAW papers med filtertips fra wish. Skal ikke påstå at de er originale, men jeg har ihvertfall ikke merket at det er noe dårligere kvalitet enn originalen.
Den lille kiosken på plassen ved Peppes i Hamar har en del forskjellig.
Anti-moralist
Mekkern's Avatar
Sitat av GodMorgenJuice Vis innlegg

Fake papir?
Vis hele sitatet...
Papiret er jo laget av samme materialet men er satt sammen forskjellig. «Fake» er dårligere kvalitet, altså at det brenner dårligere.

https://www.puffnstuff.ie/raw-fakes/
Sist endret av Mekkern; 24. januar 2019 kl. 20:50.
Trådstarter
10 3
Jeg bruker å få daily high club box. Men er snart tom for papir for denne måndten. Trenger litt backup papir ��
Prøvd billi papir før men faller ikke til svar ��
Blir like fjern av ekte raw og fake raw. Har så lite å si at det har ingen betydning
Trådstarter
10 3
Like fjærn blir man med rizla og. Men det betyr ikke at jeg liker å røyke med rizla.
Hei,
Jeg mener det er mulig å rulle en like tilfredsstillende joint med små papir, forutsatt de er satt sammen riktig. Glem L-joint. Forsøk å lim papiret slik at det likner en J, da kan du røke både rizla og en god joint i samme trekk. Det forutsetter naturligvis å ikke inneha en innstilling om at "king-size papir er best og eneste brukbare bare fordi derfor det". Backupløsningen kan vel ikke inneha samme krav som hovedløsningen, da er det jo bare to forsyninger av hovedløsningen.

Vil du bli skev, så finner du ut av det
Sammenligne long papes og rizla blir helt feil. Rizla er et helt annet papir type forhold til long papes. Dårlig sammenligning
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Vanlig Rizla er beregnet for ren tobakk og brenner fort. Føler jeg kaster bort omtrent 20 % av hasjen min i rein røyk mellom trekka når jeg bruker de. Pleier ikke å bruke pose-saus til julemiddagen heller.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Anbefaler en pakke OCB Black Double. De er like små som rizla men like tynne som longpapers så slipper man å trykke i seg en hel lang joint om man røyker alene.

Hele greia får blir under 400 kroner med toll og avgifter, og det er 50 pakker i den esken.
Trådstarter
10 3
Helt enig. Rizla brenner fort og blir veldig fort sideburn. (Liker kicker J) så blir veldig fort sideburn uansett...
▼ ... over et år senere ... ▼
Bestill på aliexpress eller ebay. De er fake, men jeg kjøpte på ebay og de brenner like bra om ikke bedre enn orginalen
Valgfri brukertittel
meaculpaUIO's Avatar
Anbefaler shady.no for longpapez i distriktene
Sitat av Mekkelek Vis innlegg
de på wish er fake. vet ikke hvor mye det har å si for kvaliteten på papiret men wish selger ikke merke-produkter
Vis hele sitatet...
Har fått rullepapir på wish som er 100% likt rullepapir du kjøper i Norge, brenner helt likt på alle måter, så det du sier der er Bull.

TS, det er bare å bestille på nett via norske headshops, eller så pleier noen kebab sjapper, kiosker og lignende å ha det.

Edit; gammel tråd gitt..
Sist endret av Flaffersen; 26. januar 2020 kl. 15:02.
weedshop.no Gode priser
Sitat av Flaffersen Vis innlegg
Har fått rullepapir på wish som er 100% likt rullepapir du kjøper i Norge, brenner helt likt på alle måter, så det du sier der er Bull.

TS, det er bare å bestille på nett via norske headshops, eller så pleier noen kebab sjapper, kiosker og lignende å ha det.

Edit; gammel tråd gitt..
Vis hele sitatet...


Raw har egne koder på rullepapir pakkene... Vis du tar bilde og sender koden til rawkandroll på instagram kan han verifisere om det er kina raw eller sikkeligt.


Har sammelignet selv med raw black fra wish og autentiskt raw black. De brenner så og si likt men wish(kina) er tykkere og har me aske en autentiskt papri.


Så det du sier er bullshit, alt på wish er piss. Slutt å støtt en sånn dritt side.