Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1676
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, j3g tok nettop 75 mg sobril samt at jeg har drukket 4 øl hittil, men jeg føler ingenting?
Anonym bruker
"Flygende Jinn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er slik selv. Opprettet nylig en tråd der jeg skrev rapport angående å spise 3x10mg Stesolid (diazepam) og en 6-pakk øl. Kjente ikke noe nevneverdig, annet enn at jeg snakket mer hemningsløst med samboeren min om "sjokkerende" nyheter på TV og lignende... Følte meg litt bedre i dataspill også.
Var det et spørsmål? Isåfall så er jo det uheldig for din del, men som du sikkert vet så er du ruset og har svekket dømmekraft.
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja jeg lurer på hvorfor? Det har plutselig gått en halvtime men sitrer jo her og føler ikke akuat mye... tenkte ta en chill kveld med noen halvlitere ofg buzze med musikk
Hvorfor kan ingen her svare på, men det er ikke spesielt uvanlig å føle seg mindre ruset enn man er på benzodiazepiner. Du klarer ikke å skrive ordentlig en gang, så ruset er du. Normalt sett vil stort sett alle føle rus på fire halvlitere alene, er du helt sikker på at du ikke bare opprettet denne tråden fordi du kjedet deg og hadde lyst på oppmerksomhet og noen å prate med?
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Er jo ikkeje rusa?= Hva mener du? Jeg har fått taki 5*15 mg sobril, å har kjøpt en sekser. SItter å høreer på musikk nå men savner den gode gamle buzzen jeg tidligere fikk.
Sobrilen trenger en time eller to for å få grei funk. Sikkert noe midre når du drikker i tillegg. Vær forsiktig.
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Okey, skal gi en oppdatering senere
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Begynner å føle llitt nå kanskje, hører på The beatles og alt er chill, damn. Lenge siden jeg har buzza på sobril nå. Har 1,5 øl igjen nå, vits i å drikke dem? takk
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Relevant Vis innlegg
Hvorfor kan ingen her svare på, men det er ikke spesielt uvanlig å føle seg mindre ruset enn man er på benzodiazepiner. Du klarer ikke å skrive ordentlig en gang, så ruset er du. Normalt sett vil stort sett alle føle rus på fire halvlitere alene, er du helt sikker på at du ikke bare opprettet denne tråden fordi du kjedet deg og hadde lyst på oppmerksomhet og noen å prate med?
Vis hele sitatet...
Jeg føler egentlig for å prate en del ja.. litt ensom.. Men ja, det er korrekt at jfg har tatt sobril og en sekser...
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hadde nff en irc chat? litt ofhftopic men..
Anonym bruker
"Nummen Småskogmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Effekten av sovril har MYE med dagform og sinnstemning. Har du angst?
Anonym bruker
"Øm Stingsild"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
lol.... det hadde vært morsomt med en chat funksjon ala discord eller noe.. må være interessant å chatte med folk på forskjellige rusmidler
Anonym bruker
"Arbeidende Skræling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Effekten av sovril har MYE med dagform og sinnstemning. Har du angst?
Vis hele sitatet...
Ja, har det ja..
Folk er forskjellig.

Gått rundt meg selv den siste uka pga alt stresset jula fører med seg. Har en god dose sosial angst.

Tok meg en 10mg klokka 21:00. Var så sliten i topplokket etter ei uke med tankekjør. Hatt det veldig så OK siden 22:30.

Skal sies at jeg kun bruker sobril i utsatte situasjoner. Svært sjeldent. Lite lysten på avhengighet, selv om det løser mye stress ved inntak.

Tror nok du er mer påvirket enn du føler selv, med en såpass stor dose inkl alkohol.
Sist endret av Tilbaketrukket.; 22. desember 2018 kl. 03:10.
Skal heller ikke skimse av sobril selvom det er et av de minst potente benzodiasepinene som skrives ut her på bjerget. Det tar ofte et par timer før man oppnår full konsentrasjon i blodet. Og da kan det ofte være for sent og man har tatt alt for mye. Typ blackout, mangel av impulskontroll og kleine telefonsamtaler man angrer bittert p i ettertid.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Typ blackout, mangel av impulskontroll og kleine telefonsamtaler man angrer bittert p i ettertid.
Vis hele sitatet...
Wæ, som jeg ikke savner dette samtidig som jeg gjør.

Jeg tror nok at du imorgen TS innser at du er bedre i formen enn du tror. Ta vare og kos deg med de siste 1.5 pilsen så fremt du ikke skal ut på byen