Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 2421
Heisann,

Tenkte å høre om det ikke kunne ha vært en idé at brukerne her inne hadde fått beskjed på mail eller en annen form for varsel når noen har svart på deres innlegg via å sitere det eller deler av det og lagt igjen et svar i ens egen tråd. Har mange ganger opplevd at jeg plutselig kommer over et gammelt svar jeg har fått i enten en tråd jeg opprettet eller et innlegg jeg skrev.
For å opprette en bruker her inne kreves det vell en mail-adresse?
Vi hadde en slik funksjon via PM, men den ble fjernet pga en bug. Det er en etterspurt feature, så du skal ikke se bort i fra at den kommer tilbake.
▼ ... over et år senere ... ▼
Noen av gutta som vet om det fremdeles er snakk om å implementere noe slikt? P.d.d. begynner vell Ola Nordmann å forvente et varslingssystem da man har dette på alt annet.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det nest beste er vel å abonnere på tråd? Man får varsler om hvert enkelt innlegg, men det er bedre enn ingenting.
Ja den funksjonen har jeg tidligere benyttet, men følte at det ble litt vell mye mas. Takker forøvrig for tipset! Varslinger blir bare mer og mer vanlig på alle mulige portaler og tjenester, og burde i grunn ikke være så krevende å ta i bruk. Dette er noe jeg tror hele Freaks brukermasse kunne ha tenkt seg slik at de slipper dirring i mobilen 24/7 samt en full postkasse i mailen som må tømmes/slettes individuelt. Lufter forøvrig bare tankene =)
m0b
m0b's Avatar
DonorAdministrator
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Ja den funksjonen har jeg tidligere benyttet, men følte at det ble litt vell mye mas. Takker forøvrig for tipset! Varslinger blir bare mer og mer vanlig på alle mulige portaler og tjenester, og burde i grunn ikke være så krevende å ta i bruk. Dette er noe jeg tror hele Freaks brukermasse kunne ha tenkt seg slik at de slipper dirring i mobilen 24/7 samt en full postkasse i mailen som må tømmes/slettes individuelt. Lufter forøvrig bare tankene =)
Vis hele sitatet...
Helt enig.