Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1232
Heisann!

Nå har de til og med begynt å selge Rasberry Pi i Norske nettbutikker så syntes det er på ide å dele ditt tilbehør til Rasberryen din. Trådløst nett, mus, tastatur, SD kort, skjerm, programmer.....

Har selv bestilt og den er på vei i posten, men jeg lurer på hva jeg skal kjøpe av tilbehør.
Har ikke skaffet så mye annet enn "kabinett" til den. Kosta under hundrelappen på eBay for et "acryl case". Funderer på om jeg skal skaffe et Logitech K400 tastatur med touchpad også.
Sitat av Quea Vis innlegg
Heisann!

Nå har de til og med begynt å selge Rasberry Pi i Norske nettbutikker så syntes det er på ide å dele ditt tilbehør til Rasberryen din. Trådløst nett, mus, tastatur, SD kort, skjerm, programmer.....

Har selv bestilt og den er på vei i posten, men jeg lurer på hva jeg skal kjøpe av tilbehør.
Vis hele sitatet...
Kan du linke butikker som nå fører Rasberry Pi?
Litt vel stor prisforskjell, 319,- fra netshop før mva.
mot 35 USD (198 NOK) overseas
Trådstarter
76 2
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Kan du linke butikker som nå fører Rasberry Pi?
Vis hele sitatet...
Dustin er faktisk den eneste jeg vet om, finner den blant annet ikke på komplett og netshop og netshop som sagt før. De norske nettbutikkene er nesten dobbelt så dyre som i USA, men det er vel kanskje vært det, jeg vet ikke. Noen andre som har noe innspill her ?

Kan noen endre "overskriften til raspberry ? Skrivefeil.
Sist endret av Quea; 1. desember 2012 kl. 18:28.