Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  71 14832
Hei folkens..
Skulle idag ta meg en liten rulling, tok og gjorde alt klart for min gode chill kveld foran tv og xbox, i mens jeg tar ut klumpen fra snus boksen 1G, så kommer Mamma inn og jeg fikk panikk og kastet klumpen i min munn og svelget den hel fan...

Har gått ca halvtime og kjenner ingenting, er det normalt? hvordan blir jeg og reagere?
Hertugen av Dvask
Screwdriver's Avatar
på 1G skal du bli i rimelig god form. Og jeg ville regnet med at det tok ca 1 time basert på egne erfaringer.
skjønte mordi at det var hasj da?

tror ikke du dør.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av w3lbeck Vis innlegg
skjønte mordi at det var hasj da?

tror ikke du dør.
Vis hele sitatet...
Nei, ho trudde det var snus jeg kastet i munnen min.... jaja, for håpe jeg er klar for jobb imorgen 06.30
Hvorfor ikke bare legge den i snusboksen igjen ?
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Antidote Vis innlegg
Hvorfor ikke bare legge den i snusboksen igjen ?
Vis hele sitatet...
Lokket var på snusen når jeg skulle mekke, hadde ikke tid, har bordet rett ved døra
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Du blir nok bare ganske fjern..
Blir nok litt tåkete de første timene imorgen, men det går nok bra.
Alkoholisert gamer
Jeg har selv vært i samme situasjon at jeg har måtte spise en liten klump.
Min erfaring er at det tar litt lenger tid med en hel klump som ikke er gjort noe med.

Så du kan nok regne med at 1-1.5 timer etter at du svelga kommer du til å bli passe fjern!

Enjoy!
Sitat av Antidote Vis innlegg
Hvorfor ikke bare legge den i snusboksen igjen ?
Vis hele sitatet...
fordi han fikk panikk. det er ikka altid sånn at du kan tenke i 1 min før du gjør noe. -.-
Trur du burde ta en sykedag imorgen, effekten kommer til å vare bra mye lengre en ved røyking.
Sitat av Base Vis innlegg
Nei, ho trudde det var snus jeg kastet i munnen min.... jaja, for håpe jeg er klar for jobb imorgen 06.30
Vis hele sitatet...
Hehe, vil tro det blir en smule tyngre å komme seg opp av senga enn til vanlig :/

Du får ha ei god natt & sov godt
Dott i øret.
stagg's Avatar
Ting tar tid da du inntar hasj oralt, både før du kjenner rusen og hvor lenge rusen varer. Er du riktig uheldig så kan det hende du våkner balle fjern i morgen tidlig, spørs helt på kvaliteten på det du har spist.

Har selv erfart at spising av hasjbrownies sent på kvelden fikk meg stein hele dagen derpå.
Sist endret av stagg; 27. juni 2012 kl. 00:23. Grunn: Irriterende med de som alltid skal komme meg i forkjøpet.
Sudlabadel
Hmm, inntil nå trodde jeg at man måtte la klumpen blandes med fett for at den skal ha effekt, jeg...
Så hvis jeg (rent hypotetisk) har et halvt gram med grønt, kan jeg spise denne lille blomsten min og forvente en rus?
Permanent idiot
Schileru's Avatar
Sitat av Maglii Vis innlegg
Hmm, inntil nå trodde jeg at man måtte la klumpen blandes med fett for at den skal ha effekt, jeg...
Så hvis jeg (rent hypotetisk) har et halvt gram med grønt, kan jeg spise denne lille blomsten min og forvente en rus?
Vis hele sitatet...
Du kan nok ikke forvente mye effekt av å spise weed/hasj uten videre. Det du sier stemmer, THC løses opp i fett og du vil derfor trenge noe smør e.l. for å få god effekt.
Vet ikke hvor innrøkt du er, men om du ikke røyker så mye bør du merke det etterhvert. Om du er uheldig, merker du ingenting, for om du skal spise hasj bør du i det minste tygge det slik at det blir minst mulig biter, da blir det lettere for kroppen å ta opp virkestoffene. Ideelt sett bør cannabis (enten det er pot eller hasj) løses opp i fett, foreksempel smør, som du kan ha i bakeverk eller kakao m.m. før det inntas, da det optimaliserer for opptak av virkestoffer (noe du kan prøve en gang du har litt bedre tid).
Base's Avatar
Trådstarter
Joda effekten har kommet, er sånn å sitte på en stjerne på vei oppover til det uendelige xD
...og der var han fjern.
Det gikk fort..

God tur! Å oppdater oss etterhvert.
Sist endret av TheGloryHole; 27. juni 2012 kl. 00:39.
Sitat av Base Vis innlegg
Joda effekten har kommet, er sånn å sitte på en stjerne på vei oppover til det uendelige xD
Vis hele sitatet...
Anbefaler deg å fikse masse drikke til utover natta, da man får ekstra tørrkjeft etter oralt inntak av cannabis.
Sist endret av Tawon; 27. juni 2012 kl. 00:40.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Tawon Vis innlegg
Anbefaler deg å fikse masse drikke til utover natta, da man får ekstra tørrkjeft etter oralt inntak av cannabis.
Vis hele sitatet...
Takker, ja ska drikke vann før jeg sover godt.
Drikk Coca Cola akkurat nu vet som du ikke vet, men takk for tipseet
Tror bare jeg blir litt til i denne tråden og ser på flere fjerne innlegg..
Virkemidlene i cannabis blir ikke aktivert med mindre de er utsatt for sterk varme. Antakelig vil du ikke merke noe, eller ekstremt lite.
du skulla bare kasta opp etter hun hadde gått
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
du skulla bare kasta opp etter hun hadde gått
Vis hele sitatet...
Og sløse med hasj?
Sitat av veltins Vis innlegg
Virkemidlene i cannabis blir ikke aktivert med mindre de er utsatt for sterk varme. Antakelig vil du ikke merke noe, eller ekstremt lite.
Vis hele sitatet...
Aaand i call BS!
Har i hvert fall selv erfaring fra en fin klump sorting som endte i kjeften, 2 timer etter var jeg fint planta i senga..

Morgen/dagen etterpå var et lite helvette, så til de grader groggy

Skal man ha maks virking så kan det dog være lurt at man blander det ut i smør f.eks, men at man ikke kjenner noen verdens ting eller ekstremt lite er jeg svært uenig i
Sist endret av Hightime; 27. juni 2012 kl. 00:50.
Sitat av Legevakten Vis innlegg
Og sløse med hasj?
Vis hele sitatet...
Det som er sløsing er jo at han spiste 1g, kunna heller ha kasta den opp å tørka den.
Hobby Filosof
Sitat av Base Vis innlegg
Drikk Coca Cola akkurat nu vet som du ikke vet, men takk for tipseet
Vis hele sitatet...
Haha .. Har så mangen av de her selv .. du får kose deg TS
EDIT: Klarer aldri og sitte på facebook og sånt når jeg er stein.. just sayin.
Sist endret av WhyNot!; 27. juni 2012 kl. 00:51.
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Det som er sløsing er jo at han spiste 1g, kunna heller ha kasta den opp å tørka den.
Vis hele sitatet...
Hvem vil vel røyke, spise eller ta på oppspydd hasj?!
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Det som er sløsing er jo at han spiste 1g, kunna heller ha kasta den opp å tørka den.
Vis hele sitatet...
Er han heldig så driter han ut en liten klump.
Sitat av TheGloryHole Vis innlegg
Er han heldig så driter han ut en liten klump.
Vis hele sitatet...
Hvem vill vell røyke hasj som har gått igjennom systemet?
Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Det som er sløsing er jo at han spiste 1g, kunna heller ha kasta den opp å tørka den.
Vis hele sitatet...
Hvordan blir det sløsing ? Gutten endte da opp med det han ville, som man tydelig ser på de siste postene, nettopp det at han ble/blir grisefjern
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av veltins Vis innlegg
Virkemidlene i cannabis blir ikke aktivert med mindre de er utsatt for sterk varme. Antakelig vil du ikke merke noe, eller ekstremt lite.
Vis hele sitatet...
A: Sist jeg sjekket er innsiden av en menneskekropp rimelig varm.
B: TS avkreftet det du sa før du sa det.
C: flere andre avkreftet, både før og etter.
D: kan jeg få kilden din? vil slå vedkommende i hodet med en hundre-plate.


til ts:
skulle si god tur, men ikke faen om du kommer til å klare å gå noe sted på en stund
Sitat av veltins Vis innlegg
Virkemidlene i cannabis blir ikke aktivert med mindre de er utsatt for sterk varme. Antakelig vil du ikke merke noe, eller ekstremt lite.
Vis hele sitatet...
Dette er rett og slett feil. Du kan fint blande ut hasj/marihuana i kald yoghurt og bli godfjern. Som erfart av meg selv, og veldig mange andre.
Sist endret av Moreagain; 27. juni 2012 kl. 01:02.
Base's Avatar
Trådstarter
Jeg er fremdeles tilstede folkens altså, men er ikke grisefjern bare føler meg veldig forever alone hehe

Sitat av veltins Vis innlegg
Virkemidlene i cannabis blir ikke aktivert med mindre de er utsatt for sterk varme. Antakelig vil du ikke merke noe, eller ekstremt lite.
Vis hele sitatet...
Da er jeg en veldig hot hot gutt hehe
Weedster star
Kanskje det tar lenger tid før det er på topp..? Ialle fall. Kos deg. Akuratt Gått tur med hunden langs havet og joints grønt med rå musikk i øra.^^ vurderer en til før senga. Men er vel unødvendig når jeg er piss fjern. ps. For et år siden var jeg på jobb. Og hadde glemt at jeg hadde en 07g i lomma. Finnes en slags hemmelig lomme på den buksa. Perfekt og sted og oppbevare hjemme. Iallefall. Dum som jeg var svelta jeg den. En time gikk og vipps.. Piss fjærn ^^


Kan man faktisk blande weed i kald yoghurt..? Blande en rizzla joint med grøn i den liksom..? Eller er det for lite.?
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Batman36 Vis innlegg
Kanskje det tar lenger tid før det er på topp..? Ialle fall. Kos deg. Akuratt Gått tur med hunden langs havet og joints grønt med rå musikk i øra.^^ vurderer en til før senga. Men er vel unødvendig når jeg er piss fjern. ps. For et år siden var jeg på jobb. Og hadde glemt at jeg hadde en 07g i lomma. Finnes en slags hemmelig lomme på den buksa. Perfekt og sted og oppbevare hjemme. Iallefall. Dum som jeg var svelta jeg den. En time gikk og vipps.. Piss fjærn ^^


Kan man faktisk blande weed i kald yoghurt..? Blande en rizzla joint med grøn i den liksom..? Eller er det for lite.?
Vis hele sitatet...
http://open.spotify.com/track/6ureBCRFXlsoli1F7Rs2Le
Du burde seriøst prøve ut den her musikken, føles ut som supermann XD
Sitat av veltins Vis innlegg
Virkemidlene i cannabis blir ikke aktivert med mindre de er utsatt for sterk varme. Antakelig vil du ikke merke noe, eller ekstremt lite.
Vis hele sitatet...
Det du tenker på er vel dekarboksyleringen av THCA til THC, som oppstår ved nettopp høye temperaturer. På en høsteklar cannabisplante er det i all hovedsak THCA og CBDA som er å finne av virkestoffer, i mye større grad enn THC og CBD. I tillegg til omgjøring ved høye temperaturer, oppstår THC også som et resultat av forløpt tid. Altså ved lagring av produktet etter høsting. Det forskes imidlertid på de individuelle egenskapene til bl.a. THCA, men jeg har dessverre ikke noen studier å vise til akkurat nå. Uansett så kan man fint bli fjern av å spise cannabis, som mennesket har gjort i ganske lang tid nå.

Sitat av matsiiiii Vis innlegg
Hvem vill vell røyke hasj som har gått igjennom systemet?
Vis hele sitatet...
Mange.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Det du tenker på er vel dekarboksyleringen av THCA til THC, som oppstår ved nettopp høye temperaturer. På en høsteklar cannabisplante er det i all hovedsak THCA og CBDA som er å finne av virkestoffer, i mye større grad enn THC og CBD. I tillegg til omgjøring ved høye temperaturer, oppstår THC også som et resultat av forløpt tid. Altså ved lagring av produktet etter høsting. Det forskes imidlertid på de individuelle egenskapene til bl.a. THCA, men jeg har dessverre ikke noen studier å vise til akkurat nå. Uansett så kan man fint bli fjern av å spise cannabis, som mennesket har gjort i ganske lang tid nå.
Vis hele sitatet...
Vedder testikler og rumpehår på at det ikke var noe såpass avansert den personen tenkte på. Var nok bare god gammeldags ignoranse og blind tro på ufunderte myter.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Det er nå en betydelig forskjell mellom å røyke noe som har gått gjennom fordøyelsessystemet ubeskyttet, og denne "el culero" som jo er pakket inn i plast.
Sist endret av Moreagain; 27. juni 2012 kl. 01:49.
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Vedder testikler og rumpehår på at det ikke var noe såpass avansert den personen tenkte på. Var nok bare god gammeldags ignoranse og blind tro på ufunderte myter.

Det er nå en betydelig forskjell mellom å røyke noe som har gått gjennom fordøyelsessystemet ubeskyttet, og denne "el culero" som jo er pakket inn i plastikk.
Vis hele sitatet...
det er jo forskjell på å svelge kuler som er pakka inn i plast enn en hel klump som ikke er det...
Base's Avatar
Trådstarter
oppdatering.
Ligg i senga komplett gud, la snus boksen i microen når jeg skulle lage ostsmør brød, da innså jeg at jeg burde legge meg i senga litt
Ligg nu i sengen og hørte på god gammel dags electro, også jah mhm sitt jeg her og skriver.. fan glemte det, ork ikke og lese gjennom.

Updater later om tråden ei orden
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Det er nå en betydelig forskjell mellom å røyke noe som har gått gjennom fordøyelsessystemet ubeskyttet, og denne "el culero" som jo er pakket inn i plastikk.
Vis hele sitatet...
Hehe, jeg ser den. Ville bare få frem at det kan være ettertraktet selv om det kommer ut av bakenden.
Appelsinjus er forresten himmelsk i den tilstand.
Base's Avatar
Trådstarter
Sitat av Andeby Vis innlegg
Appelsinjus er forresten himmelsk i den tilstand.
Vis hele sitatet...
Samme er ronk
Sitat av Andeby Vis innlegg
Appelsinjus er forresten himmelsk i den tilstand.
Vis hele sitatet...
Jeg hørte en gang en myte eller noe som sa at appelsinjus hjelper deg å bli fortere edru. Fikk uforventet besøk av pappa en gang, kasta i meg masse appelsinjus men følte ikke det hjalp egentlig :/
Sitat av Andeby Vis innlegg
Appelsinjus er forresten himmelsk i den tilstand.
Vis hele sitatet...
MANGO er seriøst det beste jeg har smakt NOEN gang.
Smaken er ulik noen annen, det var rett og slett en smaks orgasme!
Snapple Mango Madness sier jeg bare! Nectar of the gods for og si det mildt.
Hva tenker du om å jobbe i morgen? Tar du en fridag kanskje? Og hvor stein er du nå?
Sitat av Base Vis innlegg
Samme er ronk
Vis hele sitatet...
Indeed.
Sitat av Echodius Vis innlegg
MANGO er seriøst det beste jeg har smakt NOEN gang.
Smaken er ulik noen annen, det var rett og slett en smaks orgasme!
Vis hele sitatet...
Tror mango skal prøves, det smaker litt himmelsk til og med i edru tilstand. Kan tenke meg det er veldig lurt å skjære den opp på forhånd.
Sånne tyggiser med flere smaker (Senses eller noe sånt) er en opplevelse i seg selv å tygge når du er fjern! Det samme er moreller og smash.
Mongo på heltid
Soppsui's Avatar
Sitat av Juicekongen Vis innlegg
Sånne tyggiser med flere smaker (Senses eller noe sånt) er en opplevelse i seg selv å tygge når du er fjern! Det samme er moreller og smash.
Vis hele sitatet...
Tyggis er morsomt, så sier meg enig.
Jeg og en kamerat kom fram til at appelsin har en "snill" og barnslig smak når du er fjern
Sist endret av Soppsui; 27. juni 2012 kl. 02:39.