Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  107 27470
Har et program (ikke animert) fra 90-tallet jeg lurer på, det omhandlet fire-fem-seks ulike eldre ungdommer som jeg tror bodde sammen i et svært hus, de var både gutter og jenter. Og er ganske sikker på at de spilte sammen i et slags rockeband. Og så var introsangen på fransk, men det kan også hende at all dialogen var på fransk. Husker imidlertid litt av melodien til introen.

Og et annet anmiert program jeg husker enda mindre av, hadde bikersvin (altså slemme griser) i seg, mener hvert fall at de hadde motorsykler. Et av svina kan ha hatt rosa hår og svære øreringer. Hovedkarakterene husker jeg ikke så mye om, unntatt at det var farlig å ferdes gjennom skogen pga. disse bikersvinene. Kan også hende bikerne hadde et hovedkvarter.

Anyone?
Sist endret av Tawon; 10. juni 2012 kl. 04:44.
Sitat av Oneblo Vis innlegg
Helt riktig.

Finner ikke på youtube.
Spilt inn: https://www.youtube.com/watch?v=-7LR...e_gdata_player
Vis hele sitatet...
Ler meg ihjæl hver gang jeg hører den der

Hvil i fred, Oneblo :/
har barne tv-introen på vhs ett eller annet sted
Er ikke helt sikker på årstallene, men disse seriene vekker mange gode minner.

Mr. Hiccupp
Pelle Parafin's Bøljeband
Sesam Stasjon
Hey Arnold
Brannmann Sam
Arthur

Så var det alltid så stas å se på Påskemorgen, Julemorgen og Sommermorgen
Sitat av Tawon Vis innlegg
Har et program (ikke animert) fra 90-tallet jeg lurer på, det omhandlet fire-fem-seks ulike eldre ungdommer som jeg tror bodde sammen i et svært hus, de var både gutter og jenter. Og er ganske sikker på at de spilte sammen i et slags rockeband. Og så var introsangen på fransk, men det kan også hende at all dialogen var på fransk. Husker imidlertid litt av melodien til introen.
Vis hele sitatet...
Høres veldig ut som Helene og gutta. Er jo en helt ræva serie, men enjoy! Regner med det er litt nostalgi inne i bildet, da.
Sitat av Tawon Vis innlegg
Har et program (ikke animert) fra 90-tallet jeg lurer på, det omhandlet fire-fem-seks ulike eldre ungdommer som jeg tror bodde sammen i et svært hus, de var både gutter og jenter. Og er ganske sikker på at de spilte sammen i et slags rockeband. Og så var introsangen på fransk, men det kan også hende at all dialogen var på fransk. Husker imidlertid litt av melodien til introen.

Og et annet anmiert program jeg husker enda mindre av, hadde bikersvin (altså slemme griser) i seg, mener hvert fall at de hadde motorsykler. Et av svina kan ha hatt rosa hår og svære øreringer. Hovedkarakterene husker jeg ikke så mye om, unntatt at det var farlig å ferdes gjennom skogen pga. disse bikersvinene. Kan også hende bikerne hadde et hovedkvarter.

Anyone?
Vis hele sitatet...
Den franske serien husker jeg godt, lurer på om den ble kalt "Helene og gutta" i Norge men serien var fransk så originaltittelen har jeg ikke peiling på.

Edit: ja nå var jeg litt kjapp på avtrekkeren her, Moregain slo meg med noen min der ja...
Sist endret av dagfinmikkel; 10. juni 2012 kl. 13:14.
åtte-en-fem, fire-ni-tre, null-null! =D
Sitat av Moreagain Vis innlegg
Høres veldig ut som Helene og gutta. Er jo en helt ræva serie, men enjoy! Regner med det er litt nostalgi inne i bildet, da.
Vis hele sitatet...
Haha, konge! Var av en eller annen grunn oppslukt av den serien der i mine yngre dager. Takk for hjelpen. Til deg også, dagfinmikkel.
Sist endret av Tawon; 10. juni 2012 kl. 20:56.